MuscleMeat

hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
jongens, ik heb dit toch maar in t hanenhok geplaats maar waarom:dunno:, kon net zo goed in chat staan maar goed.

Ik zit namelijk met t volgende probleem.
ik was gisteren schouders aan t trainen en was bezig met barbell shrugs. Dit deed ik in t squat/powerrek.
Bij het naar beneden halen van de statiefen om deze op de goede hoogte te zetten bleek dat een van de schroeven beetje erg doorgedraaid was. Mn trainingsmaatje kon blijven draaien maar kreeg m niet echt goed vast.
Dat ding was dus herhaaldelijk tever aangedraaid. De gedacht vast= vast kwam blijkbaar niet voor in de kop van een warschijnlijk grote jongen op mnn gym.

Maar goed, wij lieten ons niet uit t spreekwoordelijke veld slaan en zette de statiefen zo goed als vast op de wenselijke hoogte. barbell erop en hoppa, er kon gelift worden.

Nadat ik aangekomen was bij 90 kilo legde ik de stang na mn setje op de statiefen en KABAAAMMMM!!!, t statief begaf t met als gevold dat de stang als een gek op de grond donderde , net niet op de voet van mn maatje.

Dit zou geen probleem geweest zijn aangezien ik hem nog steeds moet terugpakken voor t late droppen van 35 kilo op mn vingers:) maar probleem is nu dus dat er tot een onbepaalde tijd niemand bij ons meer kan squatten.
Voor mij een probleem maar ik zit met een nog groter probleem;

idd, de big boys van de gym. Die zitten zich elke week thuis en bij elke andere training op te maken voor maar een ding, het hoogtepunt van de week: een paar lekker setjes squatten, squatten en nog eens squatten!

Ze eten minimaal hun drie borden met havermout en 20 hele eieren voordat ze naar de gym vertrekken voor een gruwelijke benenworkout. tijdens t naar binnen lepelen van de oats en tijdens t ritje naar de gym visualiseren ze elke set die ze gaan kniebuigen...ze draaien helemaal door! ze leven enkel nog voor dat ene moment

tijdens de rit naar de gym staat er een oorverdovend geluid op de radio, zo hard dat ze een zijn met hun gedahcte om te squatten. Zodra ze de parkeerplaats oprijden met hun uitgebouwde auto is de parkeerplaats voor de gym bij voorbaat al vrij. De laatste die daar haar auto had geparkeerd moest t bekopen met een ritje via de traumahelikopter naar t AMC.
Hoe dat is afgelopen weet niemand echter maar er waren een paar die bloemen neer hadden gelegd bij dat punt die vervolgens t zelfde ritje mochten meemaken

Bij binnekomst wordt de sfeer gelijk grimmiger.
tijdens t omklede wordt de adrenaline nog angstaanjagender, ze ruiken t staal en hun eigen zweet van de inspannende gedachte aan t squatrek: MHHOOAAWWW, SQUAAATTTEEEN!!!. MMHHOOOAAAWWWWW.

The big guys entered the gym.
Je hoort al van verre dat de grote jongesn gaan squatten tot ze dood neervallen. Squat for life!

Ik zie t al helemaal voor me, daar lopen ze, twee gemotiveerde kolossen van gebouwen de gym binnen, scheit aan alles en iedereen. mensen die ook niet de kleinste zijn kruipen terug in hun schulp, de muziek die op de radio staat wordt aangepast aan hun gedachte, an hun drang om de squat te laten zien wie nu eigenlijk de koning is!
en geloof me, er zijn op dat moment twee heersers waar niemand tegen in durft te gaan

als je nu bezig bent met squatten kan je beter snel maken dat je wegkomt. No mercy, als jij toevallig in hun bereik staat ben je de lul. Hoe goed en hoe zwaar je nu bezig bent, of je nu een persoonlijk record squat kan halen of als je aan t shruggen of deadliften bent..t maakt niet uit. Er gaat maar een gedahcte door je hoofd zodra je de gruwelijke kreten hoort van de big boys. Maken dat je wegkomt en snel ook. Zodra je de autos van de big boys an hoortkomen is t al verstandig om je uit de voeten te maken. T squatrek is hun eigendom en o wee, als iemand daar met zn tengels aan durft te komen

T squatrek is zodra hun binnen gekomen weer helemaal volgestouwd met de gewichten die ze vorige week gebruikt hadden. Met man en macht en alles en iedereen die aanwezig is worden deze schijven op de bar gelift.
T enige wat dan nog rest voor de rest van de leden is of toekijken of apparaten gebruiken. De schijven zijn immers allemaal volgeladen aan de olympische stang.

Toekijken is echter geen goed plan. De laatste die dat deed was een nieuweling die, ondansk dat er herhaaldelijk op gehamerd wordt, de voorschriften niet goed had doorgelezen:
regel 1 staat al aangegeven dat je de big boys niet recht in de ogen mag aankijken en de daaropvolgdne regel staat met vette letters vermeld dat je 2 maal hun breedte uit hun weg moet staan. Die bufferzone is heilig.
Die nieuweling heeft nu overigens een tuintje op zn buik..meerdere tuintjes waren er nodig.

om de adrenaline tot nog grotere hoogte te laten stijgen lopen ze elkaar rammend met dumbbells, de gym in, met het slijm tot aan hun knieen. Hondsdol, dat is een nogal zwakke benaming voor hun toestand. Er zijn geeen woorden voor

Eenmaal de hoek gepasseerd zien ze dus een leeg squatrek en hoogstwaarschijnlijk ook een lege sportschool. zo verstandig zijn de leden dan ook wel. thuisblijven met de duer op slot en verschuilen in de kelder is een hele verstandige keuze op dat moment.
Waarschijnlijk zal dat dan ook de laatste dag zijn dat de gym nog op zn huisvesten zal staan.

En dan zullen ongetwijfeld alle vingers mijn richting op gaan wijzen...vandaar deze noodkreet.

Jullie weten dat ik t beste met dit board voor heb. Ik help zowaar mogelijk en ben ook af en toe in voor een geintje op zn tijd.
Ik hoop dan ook dat jullie mij zodanig willen helpen met een oplossing.

Een nieuw squatrek klinkt als een goed idee maar die werd al gauw teniet gedaan toen ik me eigen bedacht dat een terrotorium voorzien is van lichaamsvocht en geur en deze vorm van oplichting geen oplossing is. Dit zal ze nog kwader en woester maken dan ze al zijn, indien dat mogelijk is

van Big Steve verwacht ik eigenlijk wel de nodige steun. Hij heeft mij ertoe gezet om harder te worden en aangespoord een sportschool op te zoeken. zijn hulp was voor de tijd die t duurde goud waard
Hoe ironisch t dus ook moge klinken, dankzij Big Steve ben ik ook in deze uitzichtloze, verdo(e)mde uitgangspositie beland

Ook van de rest van de leden hoop ik als hopelijk niet vergeeftse oproep, de nodige steun.
Van ryu begrijp ik t overigesn wel als je geen gehoor geeft aan mijn noodkreet.

een ten dode opgeschreven member van DBB
Wimpie
 
Laatst bewerkt:
Ghehehehehe

''You cannot give Reputation to the same post twice.'' -to bad bro!


Maaruh, mijn advies: zo snel mogelijk je spullen pakken, je naam laten veranderen, door middel van plastische chirurgie je kop laten verbouwen (een geslachtsverandering zou ook niet onverstandig zijn) en zo snel mogelijk verkassen naar de verste uithoek van deze aardkloot!!!

:D
 
't gaat dus blijbaar niet zo goed met je:D

anyhow, ik zou gewoon weer terug in de snackbar gaan zitten, daar komen die gasten toch nooit!
:nana:
 
hehe, je moet echt boeken gaan schrijven man :P

maaruh, waarom zou jij het op moeten lossen ?
daar hoort je fitnessschool voor te zorgen.

En voor grote jongetjes hoef je niet bang te zijn,
ze kunnen waarschijnlijk niet meer zo hard als jou rennen ;)
Je kan ze ook neersteken, maar dan maak je nog meer rommel.
 
"You must spread some Reputation around before giving it to dandyman again." - too bad bro.
 
allemaal leuk en aardig die karma, maar daar hou ik die big boys niet van mn nek

Rob G zei:
Maaruh, mijn advies: zo snel mogelijk verkassen naar de verste uithoek van deze aardkloot!!!

:D

iemand uit Belgie nog een lege schuilkelder?:)
 
ey dandy, ben je nou serieus bang voor die gasten of zit je beetje lol te maken ? :)

Want stel dat je echt ruzie hebt met 2 huizen, kunnen we ze gewoon
met het hele board slopen. :D
 
Ik vat die sjit niet dat squatrek is toch niet van hun ??
het is van de sportschool en daar zijn ze voor verzekerd (als het goed is) dus moeten ze gewoon een nieuwe plaatsen in no time.

En jij hebt daar echt niks mee te maken.
heb je nu echt ruzie met die gaste of wat?
dan kom ik gewoon daarheen en laat ik ze zien wat squatten is mafkezen!
 
Jay Impel zei:
ey dandy, ben je nou serieus bang voor die gasten of zit je beetje lol te maken ? :)

Want stel dat je echt ruzie hebt met 2 huizen, kunnen we ze gewoon
met het hele board slopen. :D

wanneer wanneer??!? ghegheghe :eyebrow:
 
Big Steve komt je wel weer even helpen hoor Wimpie, hij zal die grote jongens wel even voor je weg jagen. Ik zal mijn vriendin dit keer meenemen maar dan komen we wel heel vroeg in de ochtend hoor. Want dan heeft mijn vriendin namelijk geen tijd om zich op te tutten (erg angstaanjagend) en ze heeft altijd last van een ochtend humeur en daar ga ik zelfs voor op de loop :D

Dus wees niet bang, er is hulp onderweg!!

BS
 
bodybuilder0102 zei:
Ik vat die sjit niet dat squatrek is toch niet van hun ??
het is van de sportschool en daar zijn ze voor verzekerd (als het goed is) dus moeten ze gewoon een nieuwe plaatsen in no time.
en of dat die van hun is! de sportschool heeft daar echt geen inbreng in. weet dat de sportschool verzekerd is maar eer er een nieuwe komt of die gemaakt is duurt dat nog ff. plus bijkomend feit is dat hun dan weten dat er iemand aan hun eigendom is gekomen.
Iedereen weet dat je daarvan af mot blijven.
ben dus gewoon de lul

bodybuilder0102 zei:
En jij hebt daar echt niks mee te maken.
heb je nu echt ruzie met die gaste of wat?
dan kom ik gewoon daarheen en laat ik ze zien wat squatten is mafkezen!
en of ik daar wat mee te maken heb.
Ik heb per slot van rekening dat ding gemold. Gaf gelijk mn maatje de schuld omdat hij t erop had geschroefd maar die wil uiteraard van niets weten. De aanwezige leden hebbe gezien dat ik de stang teruglegde en dat is dus de doorslag geweest:(.
hij gaf gelijk al aan dat we beter de komende tijd onze koppen nie konden laten zien, en hij is nog wel politieagent

met alle respect, maar zijn weinig mensen die t tegen hun kan opnemen

Jay Impel zei:
Want stel dat je echt ruzie hebt met 2 huizen, kunnen we ze gewoon
met het hele board slopen. :D

@Impel en Steve:thumb:, op jullie kan ik bouwen
 
dandyman zei:
en of dat die van hun is! de sportschool heeft daar echt geen inbreng in. weet dat de sportschool verzekerd is maar eer er een nieuwe komt of die gemaakt is duurt dat nog ff. plus bijkomend feit is dat hun dan weten dat er iemand aan hun eigendom is gekomen.
Iedereen weet dat je daarvan af mot blijven.
ben dus gewoon de lul

wtf? sinds wanneer kopen de gebruikers van de sportschool het squatrek?
de sportschool koopt het dus is het eigendom van de sportschool!
de mensen die er komen trainen mogen voor een vergoeding gebruik maken van die apparaten en mocht er iets stuk gaan is de sportschool daar tegen verzekerd (of het is een slechte). of ga je me nou wijs maken dat die 2 gasten heel lang hebben gespaard en het squatrek maar hebben neergepleurd op de sportschool??


en of ik daar wat mee te maken heb.
Ik heb per slot van rekening dat ding gemold. Gaf gelijk mn maatje de schuld omdat hij t erop had geschroefd maar die wil uiteraard van niets weten. De aanwezige leden hebbe gezien dat ik de stang teruglegde en dat is dus de doorslag geweest:(.
hij gaf gelijk al aan dat we beter de komende tijd onze koppen nie konden laten zien, en hij is nog wel politieagent

matenaaier ben je zeg wat verraad je hem nou :P nee gelijk heb je maar alsnog! doet het er niet toe wie het gedaan heeft.

met alle respect, maar zijn weinig mensen die t tegen hun kan opnemen

my gun can handle all of them ;)
nee maar ik bedoel als we met zn alle gaan kunne ze echt niks doen... na traine is ie al moe dus dan pakke we ze :D

mja politieagent..wel stom dat een politie agent tot zoiets in staat is.. klaag m aan :D



@Impel en Steve:thumb:, op jullie kan ik bouwen

...
 
wtf? sinds wanneer kopen de gebruikers van de sportschool het squatrek?
de sportschool koopt het dus is het eigendom van de sportschool!
de mensen die er komen trainen mogen voor een vergoeding gebruik maken van die apparaten en mocht er iets stuk gaan is de sportschool daar tegen verzekerd (of het is een slechte). of ga je me nou wijs maken dat die 2 gasten heel lang hebben gespaard en het squatrek maar hebben neergepleurd op de sportschool??
wie zegt dat ze dat ding gekocht hebben. Ze eisen dat ding gewoon op. Dumbbells kana je na gebruik ok beter terugleggen voordat je ziet of hun die nodig hebben ja ofte nee. Zoniet dan pak je gewoon je dumbbells waar je mee bezig was, hebben hun toevallig jouw dumbbells nodig kan je ze beter al in t rek hebben liggen dan dat ze de dumbbells aan jou gaan 'vragen'.
serieus de 1e regel die bij binnekomst aan de muur hangt: niet in de ogen aankijken en zodoende ook niet staren. je kan t wel eens erg vervelend gaan krijgen

De hele sportschool weet dat je niets tegen die gasten kan beginnen nawat ze die andere mensen hebben aangedaan. Angst inboezemen is een van de dingen waar ze op kicken en t lukt ze ook nog.Weet overigns niet of ze dat bewust doen of dat ze zo van jongs af aan al zijn aangeleerd om agressief in de omgang te zijn.
Dat daar af en toe klappen ed bij vallen is voor hun geen probleem. Niemand, echt niemand die t tege hun durft op te nemen. De eigenaar heeft zich er ook bij moeten neerleggen.


matenaaier ben je zeg wat verraad je hem nou nee gelijk heb je maar alsnog! doet het er niet toe wie het gedaan heeft.
ja, weet je hoe bang ik was en nog steeds ben!. t is idd fout en slecht geweest om hem aan te wijzen maar t was gewoon een reactie. waarschijnlijk om t voor mijzelf goed te praten dat t niet mijn schuld is..
hij heeft t mij wel vergeven, we kennen elkaar al vanaf kinds af aan. maar hij snapt mij wel maar wil dus niet meer trainen de komende tijd

my gun can handle all of them
nee maar ik bedoel als we met zn alle gaan kunne ze echt niks doen... na traine is ie al moe dus dan pakke we ze
daar hoopte ik dus ook op. om hun en lesje te leren. de gevolgen..? geen idee,
maar hoe dan ook, ik ben nu toch de lul dus waarom niet zlf t initiatief nemen. heb al een aantal mannetjes opgetrommeld die ook geen idee hebebn hoe groot dat ze zijn maar wel met dat gegeven dat ze echt met een front wat willen vormen en t liefst onherkenbaar. dus vandaar dat ik ook jullie hulp heb ingeroepen.
Als je niet meewilt doen kan ik t uiteraard voorstellen maar t is echt een wanhoopspoging van mijn positie

mja politieagent..wel stom dat een politie agent tot zoiets in staat is.. klaag m aan
tja, wie aanklagen? hun..haha, dat is zelfmoord, dat kan ik je wel vertellen
 
GVD ze eisen het op?!?!?!?! dit maakt me gewoon ziek! wat denken ze wel niet??? heb dit echt nooit meegemaakt man! dat kan toch niet zomaar gvd!

wat is hun afkomst of weet je dat niet (doet er veel toe)
...waar woon je helemaal? kans dat ik gewoon meedoe want dit is gewoon sick!

probleem is ..wat kan je doen.. je sloopt m naar de tering met t groepje
maar als je m daarna is alleen tegenkomt (of iemand).......... thats klote

volgens mij gaat ie geen eens wat doen man als jij gewoon gaat gebeurt er echt niks... ik weet wel wat ik gedaan had.. zou gewoon een gun meeneme
en als ik rustig aan t traine ben en hij wilt iets doen .. klik klak boem the end.

je kan ook gewoon ergens anders gaan trainen en het gewoon ontlopen...
lijkt me zoz niet een sfeer dat je zegt wow om daar te gaan trainen.

... i hope you aint joking...waarom zit het in het gare hanen hok? (of was je zo confused ???)
 
bodybuilder0102 zei:
GVD ze eisen het op?!?!?!?! dit maakt me gewoon ziek! wat denken ze wel niet??? heb dit echt nooit meegemaakt man! dat kan toch niet zomaar gvd!

wat is hun afkomst of weet je dat niet (doet er veel toe)
...waar woon je helemaal? kans dat ik gewoon meedoe want dit is gewoon sick!
nee vertel mij wat, wist t al toen ik er voor t 1st trainde, was dus ook niets anders gewend. Zijn gewoon nederlandse gasten. zijn er 2.
De 1 is kaal en de ander heeft een vieze mat in de nek. en damn, die gasten zijn echt huge. praten ook met niemand, komen, doen hun ding en verdwijnen. in t meest gunstige geval dan he

bodybuilder0102 zei:
probleem is ..wat kan je doen.. je sloopt m naar de tering met t groepje
maar als je m daarna is alleen tegenkomt (of iemand).......... thats klote
precies, en ze zijn dus met zn 2en. laat staan dat hun nog maten hebben

bodybuilder0102 zei:
volgens mij gaat ie geen eens wat doen man als jij gewoon gaat gebeurt er echt niks... ik weet wel wat ik gedaan had.. zou gewoon een gun meeneme
en als ik rustig aan t traine ben en hij wilt iets doen .. klik klak boem the end.
mocht ik willen. en ik blijf wel een beetje realistsich. gun.. nee hoor.

bodybuilder0102 zei:
je kan ook gewoon ergens anders gaan trainen en het gewoon ontlopen...
lijkt me zoz niet een sfeer dat je zegt wow om daar te gaan trainen.
nou, zonder hun is de sfeer echt geweldig. mishcien omdat we allen in t zelfde schuitje zitten. heb ik nog niet echt over nagedacht. We hebben t er wel eens over maar dan niet zozeer over wat we ertegen kunnen doen. is toch hopeloos. veel mensen weten ervan en geloven t ook niet. nemen een kijkje en durven dan niet meer te komen.
T valt af en toe best mee zolang je dus hun niet stoort en echt ver uit hun buurt blijft. mar toch is t altijd oppassen geblazen als hun er zijn. niet leuk nee en behoorlijk gespannen sfeer ook. slecht vor je cortisol:)
Heb een keer gehoord van een maat van me daar dat iemand langs hun heen liep toen die vd plee vandaan kwam en door een zo'n gast tegen de muur werd aangesodemieterd. Pas zelf dus echt op waar ik loop. Hun trainen gelukkig in de middag dus mijd ze wel zoveel mogelijk. Velen doen dit overigens

bodybuilder0102 zei:
... i hope you aint joking...waarom zit het in het gare hanen hok? (of was je zo confused ???)
tja, dat gaf ik al aan. geen specifieke reden maar kan idd als een gein worden aangezien.
Daarbij worden er in de chatsectie zovee topics geplaats dat deze niet de aandacht krijgt die ik hoop te krijgen want ikhoop echt op de nodige steun van jullie
 
Laatst bewerkt:
klinkt net als een grappig verhaal..een sportschool geregeerd door 2 bullies?en wie is die politieagent nou?ah man, op mijn sportschool heb je alleen maar agressieve mocro's..gewoon negeren..maarja..anyway op mij kan je rekenen..heb je geen boksers op je sportschool?een (half) pro bokser mept zo'n gast helemaal in elkaar
 
CQ_Demolisher zei:
klinkt net als een grappig verhaal..een sportschool geregeerd door 2 bullies?en wie is die politieagent nou?ah man, op mijn sportschool heb je alleen maar agressieve mocro's..gewoon negeren..maarja..anyway op mij kan je rekenen..heb je geen boksers op je sportschool?een (half) pro bokser mept zo'n gast helemaal in elkaar

waar in adam train je cq? allebeplein?
in elk geval dandy wat heb je besloten nu?

slopen en riscio lopen 10x erg terug te krijgen of
andere sportschool opzoeken.
 
yo dandy, ik denk dat je het beste een andere sportschool gaat zoeken.

Wat je ook kan doen, 1 keer grote bek geven,
dan klap krijgen, blijven liggen en daarna aangeven bij de politie.
Zinloos geweld word zwaar aangepakt tegenwoordig.
 
ik weet t nog niet man. wil morgen beginnen met nieuw schema maar ja. eerlijkheidshalve ben ik zeker niet gerust op om hun tegen t lijf te lopen

Weet t nog niet
maar een klap opvangen..nee dank je. Blijft zeker niet bij 1 klap dat kan ik je wel vertellen
 
En kan je niet met de hele groep naar de eigenaar gaan,
zodat hij er wat aan kan doen ?
En dan laat ie gewoon alvast politie komen.
Hij hoeft het zeker niet te pikken dat er gasten ZIJN gym onveilig maken, hij kan gewoon aangifte doen.
 
Back
Naar boven