AndroidHealthClinic

hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

bart

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
43
Waardering
0
Hallo,

Ik ben vandaag men 5e week van men kuur gestart maar ben op die 4weken amper 4kg bijgekomen :(
Ik heb wel na men 2e week een niercrisis en maagontsteking gehad waardoor men voeding zeker niet optimaal was.Bij men vorige kuur nam ik juist deca en winstrol(deca 400mg/week,winstrol 150mg week) en ben op 8weken 12kg bijgekomen,nu heb ik wk1-2 600mg deca,500mg sustanon
wk3-8 400mg deca,250mg sustanon
Ik had op dit board en elders al gelezen dat je zeker testosteron moet nemen maar het enige wat ik er nu van krijg is uitslag!

Ben vandaag begonnen met er winstrol bij te nemen,50mg om de andere dag,de sustanon komt van de apotheek en deca is getest en is 100procent inorde.
Kan het zijn doordat in men eerste weken men voeding niet optimaal was ik zo weinig bijkom of kan het iets anders zijn?
Ook neem ik er vanadylsulfaat bij maar weet niet of dit iets helpt.

Ik hoop dat julie me wat nuttige raad kunnen geven,alvast bedankt
 
4kg in 4 weken is helemaal niet verkeerd.. Is mooi..
Mensen die meer aankomen komen vaak veel vocht aan..

Bij deca en sus duurt het toch wel 4 weken voor je een beetje resultaat mag verwachten..

Dat je voeding slecht was.. is k*t maar hoop dat je dat nu hersteld hebt.. :thumbup:
 
ik hoop juist dat in die 4kg geen 3.5kg vocht zit.Is het daarom beter om te kuren met testosteron om minder vocht vast te houden of is dat van persoon tot persoon afhankelijk?
Men voeding begint eindelijk te beteren ze.
Groeten en alvast bedankt!!!
 
Even een vraagje tussen de soep en aardappelen door: Waar laat je die decca testen? Ik dacht dat anabolen niet kon laten testen? Je kan toch niet zomaar even het ziekenhuis binnen hoppen met je stuff en dan verwachten dat ze het even voor je testen? Als ik nu iets onbeleefds vraag (zoals naar sources vragen) moet je het gewoon zeggen hoor, maar het is voor het eerst dat ik lees dat iemand anabolen heeft laten testen.....
 
Ik kan je natuurlijk geen naam geven maar ken een goede vriend die in de medische wereld zit en dat kan laten testen op de hoeveelheid werkzame stof die er inzit.Soms Krijg ik dat van men leverancier zelf ,denk dat dat niet zo abnormaal is dat je je anabolen kan laten testen.Kben niet zeker maar in nederland schijnt het nog makkelijker te gaan.

Groetjes
 
Ohw oke, ik vroeg het me gewoon af.... ik had eigenlijk al zo'n vermoeden dat het zoiets moest zijn..... thx anywayzzz
 
Back
Naar boven