Fitness Seller

Hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

SinFon

Novice
Lid geworden
29 jul 2011
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
90kg
Vetpercentage
7%
Beste Forumleden,

Ik heb me uiteindelijk (het moest ervan komen) geregistreerd daar ik na ‘’jaren’’ dubben met een vraag zit.

Stel me graag even voor, the name is Michaël, 31 jaar oud, getrouwd en trotse vader van een zoontje van 1.5 jaar oud.
Fervent liefhebber van sport in het algemeen (voetbal, mountainbiken, hardlopen, boksen fitness, etc…) waardoor ik een atletisch lichaam heb kunnen opbouwen. (zie avatar)

Vaak genoeg heb ik het forum bekeken en meegelezen met topics over kuurtjes, do’s en dont’s, etc.

Al jaren ben ik me aan het oriënteren op wel een kuur te nemen of niet… daar je in mijn ogen niet overhaast beslist dit lukraak te doen.

Daar mijn lichaam na jaren sporten niet verder groeit en het louter atletisch blijft ben ik op zoek naar een kuur die me helpt (door middel van gewicht-training) enkele kilo’s spiermassa bij te krijgen, echter zeg ik eerlijkheidshalve dat ik niet het lichaam wil creëren van een bodybuilder.

Ik ben op zoek naar deskundigen en/of forumleden met ervaring die me kunnen helpen hierbij.

Anabolen is een issue waarbij voor en tegenstanders zijn, echter ben ik benieuwd naar wat het beste te doen, waar kan ik eraan komen, etc…

Bij de sportschool de eerste beste bodybuilder aanspreken wil ik ook niet doen, gezien je (ik) toch wel zeker wil zijn over wat je gaat gebruiken.

Ik hoor graag van jullie.
 
hey michael,
heb je al eerdere ervaring met gewichttraining? Is eigenlijk wel een must voordat je AAS gaat gebruiken i.c.m gewichttraining.
en heb je een voedingsschema?
 
Ga eens wat meer eten en een fullbody schema volgen 3 dagen in de week. Voor het fysiek dat jij voor ogen hebt is geen AAS nodig.
 
Ik heb al jaren ervaring met gewichtstraining, dit gemiddeld 3 x per week (ma,woe,vrij), soms lukt het mij maar 2 dagen in de week, maar ik compenseer dat (fysiek en atletisch gezien dan) door extra mountainbike ritje of hardlopen...

Andere dagen zijn nodig voor mijn andere sporten...

Ik eet volgens mij genoeg:

Ochtend: brinta, gekookt eitje, glas jus & of course koffie
Middag: volkoren boterhammen met beleg, fruit en soms blik vis
Rond 15 uur: Yoghurt en fruit
Avondeten: afhankelijk wat de vrouw klaarmaakt
Rond 21 uur (na 10km hardlopen): Fruit, kwark of melk

Echter werkt mijn functie als Sales Manager en directievergaderingen niet altijd mee…

Dus spoten gebeurt dagelijks, maar afhankelijk van de tijd…

Zelf dacht ik aan Anavar daar dit een lichtere vorm van anabolen is, toch?
 
als je niet al te gekke dingen wilt is anavar een goede,
eventueel boldenone met beetje test. en goede nakuur
 
Ik heb me reeds zeer goed ingelezen over Anavar en lees natuurlijk (zoals vaak) veel tegenstrijdigheden en pro's en contra’s...

Haaruitval, libidoproblemen, etc... hoe reel is dit?

Toch lijkt me dit een goede milde kuur gezien mijn doelstellingen.

Wat is een goed schema hiervoor? Ik lees 6 weken 30 gr en soms lees ik 6 weken 100mg?
Is nakuren met bv Nolva noodzakelijk. Is nakuren überhaupt noodzakelijk?

En natuurlijk, hoe gemakkelijk kom ik aan Avatar?
 
En natuurlijk, hoe gemakkelijk kom ik aan Avatar?

Gewoon downloaden met torrents, maar is wel illegaal hoor...

Maar je mag hier niet vragen waar je doping kunt kopen...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me reeds zeer goed ingelezen over Anavar en lees natuurlijk (zoals vaak) veel tegenstrijdigheden en pro's en contra’s...

Haaruitval, libidoproblemen, etc... hoe reel is dit?

Toch lijkt me dit een goede milde kuur gezien mijn doelstellingen.

Wat is een goed schema hiervoor? Ik lees 6 weken 30 gr en soms lees ik 6 weken 100mg?
Is nakuren met bv Nolva noodzakelijk. Is nakuren überhaupt noodzakelijk?

En natuurlijk, hoe gemakkelijk kom ik aan Avatar?
met orals zoals anavar en winny zal je niet veel kg's winnen man.

die sides zijn imo verwaarloosbaar. Ikzelf heb winny gehad en nergens last van en vriend van mij ook niet.
MAAr elke lichaam is anders en misschieb ben jij gevoelig voor haar uitval/ prostaatgroei o.i.d.
 
ik neem aan dat je niet wil injecteren?
 
Ik heb al jaren ervaring met gewichtstraining, dit gemiddeld 3 x per week (ma,woe,vrij), soms lukt het mij maar 2 dagen in de week, maar ik compenseer dat (fysiek en atletisch gezien dan) door extra mountainbike ritje of hardlopen...

Andere dagen zijn nodig voor mijn andere sporten...

Ik eet volgens mij genoeg:

Ochtend: brinta, gekookt eitje, glas jus & of course koffie
Middag: volkoren boterhammen met beleg, fruit en soms blik vis
Rond 15 uur: Yoghurt en fruit
Avondeten: afhankelijk wat de vrouw klaarmaakt
Rond 21 uur (na 10km hardlopen): Fruit, kwark of melk

Echter werkt mijn functie als Sales Manager en directievergaderingen niet altijd mee…

Dus spoten gebeurt dagelijks, maar afhankelijk van de tijd…

Zelf dacht ik aan Anavar daar dit een lichtere vorm van anabolen is, toch?

Alle anabolen hebben bijwerkingen of gevaren.

En heb je al gedacht om wat aan je voeding wilt doen? Atletisch ben je ja (gezien je avatar), maar om spiermassa te winnen moet je echt veel meer eten dan wat je nu doet. Nu heb je meer het dieet van een sportende huisvrouw.... niet echt ideaal om spiermassa op te bouwen he.

Twijfel ook eraan of je wel zwaar genoeg traint, aangezien het meer overkomt alsof je de casual fitnessganger bent... dan is een kuurtje het misschien niet waard.
 
Gewoon downloaden met torrents, maar is wel illegaal hoor...

Maar je mag hier niet vragen waar je doping kunt kopen...
lol hahha

Ik zou anavar doen lekker 6 weken op 60 zal niet super veel extra kilo's pakken maar het is een leuke kennismaking met AAS
 
Laatst bewerkt:
Idd, Anavar op 60/70mg per dag voor 6weken zou je kunnen proberen.
Maar zou er zeker nog wel mee wachten en eerst je voeding langzaam verhogen.
 
ik neem aan dat je niet wil injecteren?

Dat is inderdaad niet de bedoeling nee :)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 15:07 ----------

Alle anabolen hebben bijwerkingen of gevaren.

En heb je al gedacht om wat aan je voeding wilt doen? Atletisch ben je ja (gezien je avatar), maar om spiermassa te winnen moet je echt veel meer eten dan wat je nu doet. Nu heb je meer het dieet van een sportende huisvrouw.... niet echt ideaal om spiermassa op te bouwen he.

Twijfel ook eraan of je wel zwaar genoeg traint, aangezien het meer overkomt alsof je de casual fitnessganger bent... dan is een kuurtje het misschien niet waard.

Casual is niet het juiste woord, ben wel intensief bezig met trainen, maar om mezelf nu een die-hard te noemen is ook niet juist... :)
By the way... lol... sportende huisvrouw?

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 15:08 ----------

lol hahha

Ik zou anavar doen lekker 6 weken op 60 zal niet super veel extra kilo's pakken maar het is een leuke kennismaking met AAS

Thats my point exactly... het is voor mij een kennismaking met AAS...
Ik wil niet injecteren, wil geen 5, 10 of meer kg spiermassa erbij...
Net het tegengestelde... ik wil ''wat'' zwaarder worden, met oogpunt op een nog steeds natuurlijke look...
 
met orals zoals anavar en winny zal je niet veel kg's winnen man.


Hij geeft ook aan maar iets te willen gainen, dus lijkt me een winstrol of anavar only een mooie kuur om een paar droge kg erbij te krijgen toch?
 
je eet eigenlijk bijna niks (om het zo te zeggen), lijkt me niet verstandig om te gaan kuren.
het is beter om je te verdiepen in meer 'bodybuilding' style eten. daarmee zal je wel wat massa aankomen, kuren met zo'n eetpatroon is gewoon not done.. heb je echt geen reet aan

Ga even de voeding sectie in en kijk wat mede DBB'ers ongeveer voor schema's hebben.
Met hulp vna de stickies kan je voor je zelf een goed eetschema inelkaar zetten waarmee je die 2, 3 kilo kan pakken... heb je echt geen orals voor nodig
 
Laatst bewerkt:
je eet eigenlijk bijna niks (om het zo te zeggen), lijkt me niet verstandig om te gaan kuren.
het is beter om je te verdiepen in meer 'bodybuilding' style eten. daarmee zal je wel wat massa aankomen, kuren met zo'n eetpatroon is gewoon not done.. heb je echt geen reet aan

Ga even de voeding sectie in en kijk wat mede DBB'ers ongeveer voor schema's hebben.
Met hulp vna de stickies kan je voor je zelf een goed eetschema inelkaar zetten waarmee je die 2, 3 kilo kan pakken... heb je echt geen orals voor nodig

+1
En als je toch gaat kuren, hou het gewoon bij 250mg test E per week voor een week of 8. Dat zal je het gewenste resultaat geven, anavar only zal je hoogstwaarschijnlijk teleurstellen. Ik wil niet rude zijn, maar als je niet wil injecteren moet je niet aan kuren denken.
 
Ik heb al jaren ervaring met gewichtstraining, dit gemiddeld 3 x per week (ma,woe,vrij), soms lukt het mij maar 2 dagen in de week, maar ik compenseer dat (fysiek en atletisch gezien dan) door extra mountainbike ritje of hardlopen...

Je compenseert een gemiste 'krachttraining' met een extra ritje op de crossfiets of wat hardlopen?
Beter verdiep je je eerst eens in de beginselen van krachttraining voor dat je aan kuren gaat denken en dan heb ik het nog niet eens over je voeding.
Succes anyway.
 
Je compenseert een gemiste 'krachttraining' met een extra ritje op de crossfiets of wat hardlopen?
Beter verdiep je je eerst eens in de beginselen van krachttraining voor dat je aan kuren gaat denken en dan heb ik het nog niet eens over je voeding.
Succes anyway.

Tja...

Er zijn momenten dat ik 40 uur in de week m'n werk doe... maar dit kan ook wel eens oplopen richting 70 uur.... daar hangt veel vanaf natuurlijk.

Gezien de sportschool hier niet onbeperkt open is, compenseer ik dus een gemiste krachttraining inderdaad op die manier...

Misschien niet (in bodybuilding's ogen) goed genoeg, maar ik zie dat anders...
 
Tja...

Er zijn momenten dat ik 40 uur in de week m'n werk doe... maar dit kan ook wel eens oplopen richting 70 uur.... daar hangt veel vanaf natuurlijk.

Gezien de sportschool hier niet onbeperkt open is, compenseer ik dus een gemiste krachttraining inderdaad op die manier...

Misschien niet (in bodybuilding's ogen) goed genoeg, maar ik zie dat anders...

Dan zie je het verkeerd.
 
Back
Naar boven