MuscleMeat

Hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

kokkie0

Novice
Lid geworden
2 jul 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
70kg
Beste bodybuilders,

Zal me kort voorstellen;

Ben een jongeman (Of oude man net hoe je het bekijkt ;) ) van 28 jaar oud.
1.80 Lang, gewicht momenteel 72 kilo.
Jaren lang met overgewicht gekampt en na vele dieëten/sportscholen/personal trainers gehad te hebben uiteindelijk 3 jaar geleden de keuze gemaakt om een GBP (Gastric Bypass - Maagverkleining) te ondergaan en met succes veel gewicht kwijt geraakt!
Van 130 kilo ben ik nu naar de 72 gegaan.
Maar dan...
Ik wil nu gaan trainen om me wat beter te gaan voelen :) (Hoef er niet uit te zien als een professional body builder en is ook eerlijk gezegd niet me intentie)

Ik heb totaal geen ervaringen met schema's, de begeleiding die ik voorheen kreeg is allemaal eigenlijk al uit mijn hoofd en wil met een schone lei beginnen!
Heb voor mij eigen de keuze gemaakt om thuis te willen gaan trainen.
Sportschool is niets voor mij (Vooral niet omdat iedereen je dan zo aan zit te gapen als je bezig bent. Vooral voorheen een probleem voor mij geweest vanwege het gewicht, en het zit eigenlijk nog in mijn hoofd dat ik "dik" ben)
Naar aanleiding van apparaten die ik heb aangeschaft (Zie hieronder) had ik op internet rond gezocht naar trainingen en kwam eigenlijk uit op deze schema)

Hiervoor een aantal apparaten aangeschaft via marktplaats, maar nu eigenlijk een hulp schema? (Hopelijk zeg ik het goed, of iig een schop in de goede richting) om mij op weg te helpen om me beter te gaan voelen!

Ik heb de volgende apparaten:

Dumbell Set
Fitness Apparaat (Zie foto hieronder, soort gelijke. Je kan met deze je benen trainen door ze naar voren te douwen. Armen trainen en borst geloof ik ook nog.) Alleen de mijne heeft niet zo een bar bovenaan. De arm gedeelte kan je naar voren douwen, en ook naar binnen toe (Hopelijk leg ik het goed uit)
taurus-kraftstation-ws3-001_600.jpg

Crosstrainer