MuscleMeat

Hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

Fitntrainerke

Novice
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Hoi iedereen, ik heb jullie, ervaringsdeskundigen, raad nodig. Ik ben 44jaar. K heb m'n ganse leven intensief getraind, van m'n tienerjaren af. Ook enkele BB wedstrijden gedaan. Tot een 3tal jaar terug, toen stopte ik met trainen. Reden was teveel blessures. Nek, rug, knieën,.. Nu ben ik terug aan het trainen, maar licht. Gewoon thuis 2 à 3 x een uurtje in de week. Mn leeftijd en m'n training zorgen er uiteraard voor dat ik gn spiermassa meer heb zoals vroeger. Dat hoeft ook niet meer, maar er mag toch iets bij komen. Daarbij heb ik 't gevoel dat m'n libido begint te verminderen, wat nt abnormaal is op m'n leeftijd. Ik heb vroeger wel wat kuren gedaan, maar nu overweeg ik opnieuw een (heel) licht kuurtje te doen. Kwestie van een paar kilootjes bij te komen. 2 à 3 zou al ideaal zijn. En mss iets dat m'n libido terug wat omhoog gooit? Desnoods iets dat je kan blijven nemen, voor het libido dan. Ik ben geen grote kenner op gebied van kuren, vandaar dat ik jullie tips vraag. Bedankt alvast
 
Hoi iedereen, ik heb jullie, ervaringsdeskundigen, raad nodig. Ik ben 44jaar. K heb m'n ganse leven intensief getraind, van m'n tienerjaren af. Ook enkele BB wedstrijden gedaan. Tot een 3tal jaar terug, toen stopte ik met trainen. Reden was teveel blessures. Nek, rug, knieën,.. Nu ben ik terug aan het trainen, maar licht. Gewoon thuis 2 à 3 x een uurtje in de week. Mn leeftijd en m'n training zorgen er uiteraard voor dat ik gn spiermassa meer heb zoals vroeger. Dat hoeft ook niet meer, maar er mag toch iets bij komen. Daarbij heb ik 't gevoel dat m'n libido begint te verminderen, wat nt abnormaal is op m'n leeftijd. Ik heb vroeger wel wat kuren gedaan, maar nu overweeg ik opnieuw een (heel) licht kuurtje te doen. Kwestie van een paar kilootjes bij te komen. 2 à 3 zou al ideaal zijn. En mss iets dat m'n libido terug wat omhoog gooit? Desnoods iets dat je kan blijven nemen, voor het libido dan. Ik ben geen grote kenner op gebied van kuren, vandaar dat ik jullie tips vraag. Bedankt alvast
Als je libido nu vermindert zal het in een kuurtje misschien wel omhoog gaan . Maar als je het kuurtje stopt zal je libido weer terug bij af zijn.
eventueel je test waardes laten onderzoeken , met die informatie zou je meer conclusies kunnen trekken.
 
Help je niet je test productie helemaal om zeep als je nu kuurt en je lichaam zich slechter kan herstellen? Als het nu al echt te laag ligt zou ik het eens laten testen en desnoods voor TRT gaan.
 
Waardes absoluut laten testen , mocht je aan de lage kant zitten . Dan zou je trt kunnen overwegen.
En inderdaad krijgt je libido tijdens een kuur een boost, daarna zal het weer als nu zijn ,

OT : kuur moet test 250 mg per week voldoende zijn.
 
Ben zelf ook bijna 50.
Veel Vitamine D en regelmatig cardio kunnen je helpen.
Wat is je vetpercentage?
Zeker niet meer kuren nu, kan meer schade dan voordeel brengen.
Laat je bloedwaarden eens nakijken.
Nieuwe vriendin kan ook (tijdelijk) helpen. ;-)
 
Back
Naar boven