Fitness Seller

hulp gevraagd!!

Bezoekers in dit topic

Denwouteeer

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 okt 2006
Berichten
15
Waardering
0
hoi,

2 jaar geleden woog ik 98kg (en dat was dus met zeer hoog vetpercentage)
Ik ben toen op korte tijd 20kg afgevallen en ik weeg nu 78kg, probleem is dat ik nu dus een ontzettend lelijk lichaam heb.
Ik zou nu graag echt intensief te werk willen gaan om een mooi resultaat te krijgen.

Ik ben 19 jaar ik ben 1m86 groot en ik weeg 78kg vetpercentage is 19,7%

Hier enkele foto's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is wat ik nu ongeveer eet.

nu eet ik gewoon smorgens een kom ontbijtgranen 30gr whey en een potje yoghurt, 's middags eet ik gewone maaltijd aardappelen vlees en soepke, en s' avonds 30gr whey na trainen en 3 boterhammen ofzo

Houd er rekening mee dat ik nog een student ben en dus s'middags altijd op school gezond eet, maar dus niet super veel tijd heb.
 
mijn pm zal je waarschijnlijk al enigszins op weg geholpen hebben, ik wilde nog even zeggen dat school eigenlijk zo weinig mogelijk een beperkende factor zou moeten zijn om niet goed te kunnen eten.
Er zijn genoeg mogelijkheden om aan je benodigde eiwitten en kh te komen:
denk aan eieren en vis/gevolgte/vlees op brood. Neem nog een flesje melk mee en eventueel wat noten. Dat is al een optie.
 
naja.. ik zou zeggen: aan elk lichaam valt te werken dus ook aan de jouwe!
succes ermee en probeer zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen en minder koolhydraten en de KH die je binnen krijgt het liefst complex(brood, zetmeel, pannekoeken, etc.)
 
Back
Naar boven