AndroidHealthClinic

HULP gezocht bij aanhoudende Knieklachten

Bezoekers in dit topic

Gast 146692

Novice
Lid geworden
29 jul 2015
Berichten
18
Waardering
2
hallo allemaal,

Ik zou proberen zo kort en duidelijk mogelijk mijn knieklachten uit te leggen en ik hoop dat iemand mij er dan mee kan helpen door kennis of ervaring.

Ik heb geen idee of het een rol kan spelen dus vertel ik eerst wel even mijn andere klachten.
Het begon twee jaar geleden met last van de lies, schoot er ineens in tijdens het wandelen (wat ik toen veel deed). Ben noodgedwongen gestopt met wandelen en en hardlopen en meer gefocust op fitnessen. Na een tijdje begon ik de lies ook te voelen als ik iets van cardio op de fitness apparaten deed en hier ook mee gestopt. Ik kreeg ook last van mijn rug en dit is nu verder over. (voel mijn lies soms nog wel trekken en weet nog steeds niet wat dit nou precies is, al wel mee naar de huisarts en dergelijke gegaan, maar geen duidelijk antwoord of oplossing gekregen).

Ongeveer zo'n driekwart jaar geleden begon mijn knie pijn te doen, gewoon mee doorgelopen in de hoop dat het vanzelf wel over ging. Ik kreeg na legday vocht in mijn knie en tijdens het buigen deed hij pijn, ik had het gevoel alsof er een soort hele strakke band om mijn knie heen zat. Na een periode kreeg ik zelfs tijdens 10min rustig fietsen met lichte weerstand pijn. Ben naar de sportfysio gegaan en hij zei dat het overtraining was en dat ik goed moest rekken, even rustig aan moest doen en het daarna weer kon opbouwen (soms moet je juist door de pijn heen zei hij). Dit ging een periode goed, maar ik heb sinds een paar dagen weer last van mijn knie en het gevoel dat er een band om heen zit. Ik weet nu niet waar ik goed aan doe. Wéér rust nemen of rustig aan doortrainen.. Ik weet gewoon niet goed wat het is en ben heel bang dat het een blijvende schade kan zijn.

Hoop dat ik genoeg uitleg heb gegeven en dat iemand mij kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Als ik dit lees vraag ik me af hie het gaat met je lies? Is er geen ontechtstreeks verband met de knie? Door pijn in lies ben je wss anders gaan stappen en bewegen waardoor je knieklachten krijgt?
 
Als ik dit lees vraag ik me af hie het gaat met je lies? Is er geen ontechtstreeks verband met de knie? Door pijn in lies ben je wss anders gaan stappen en bewegen waardoor je knieklachten krijgt?

Ik heb zooltjes gekregen, omdat mijn ene been langer was dan de ander en ik daardoor met mijn linker been iets naar binnen bewoog (had ook last van mijn linker lies en linker knie). Met mijn lies gaat het goed, maar ik hardloop ook niet en laatst ging ik een stukje lopen met mijn vader en toen voelde ik hem direct weer opkomen. Nadat ik langzamer ging lopen ging het weer beter. Dus ik denk dat ik door de bewegingen te vermijden nu geen last meer heb van mijn lies, maar een oplossing is er dus niet.
 
Back
Naar boven