MuscleMeat

Hulp gezocht, informatie/mening gevraagd. Ik hoop echt dat iemand me eerlijk advies kan geven en zijn ervaring kan delen.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

thewealwemsu

Novice
Lid geworden
15 jan 2020
Berichten
16
Waardering
11
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
7%
Beste mede sporters,

Ik zal me even voorstellen aangezien ik redelijk nieuw ben op dit forum. Ik lees al 2 jaar mee, maar heb nu voor het eerst een account gemaakt omdat ik hulp nodig heb. Nu even over mezelf, mijn naam is Remco en ben 25 jaar oud. Ik sport nu 2 jaar 4 dagen per week, waarvan het laatste jaar echt intensief. Door goed om mijn voeding te letten ben ik van 68 kilo naar 82 gegaan. Wellicht zit hier nog 2/3 kilo bij van vocht door creatine, maar ik zal nu even terug komen op mijn vragen.

Aangezien ik voor mijn kleine lichaamsbouw een beetje op een plateau ben geraakt, ben ik AA aan het overwegen. Ik zal mijn visie hier delen en hoe ik het voor mij zie, hopelijk heeft iemand van jullie tijd om daarop te reageren.

Ik ben redelijk content met mijn lichaam, trots erop wat ik bereikt heb en dat ik zoveel ben bij gekomen. Maar op het moment groei ik niet verder terwijl ik wel graag eigenlijk wil stoppen met creatine uiteindelijk en nog 3-5 kilo spier erbij wil krijgen. Nu is mij verteld voor meerdere mensen dat een winstrol kuurtje wel eens wilt helpen. Het maakt je droger, ideaal want wil wat vet verliezen. En je zou 2/3 kilo spier droog kunnen bij krijgen. Wat ik nu echt interessant vind is dat meer mensen me aangeven dat als je erna goed eet, je het grootste gedeelte gewoon vasthoudt. Winstrol onderdrukt volgens mijn bronnen je eigen hormoon productie niet zo erg. Aangezien ik ook Tabs wil gebruiken, want spuiten gaan er bij mij niet in. Ik heb ondertussen gelezen dat spuiten veiliger is, omdat er een stofje aan tabs word toegevoegd wat slecht is voor je lever. Ik drink nooit alcohol.

Dit zijn mijn vragen:

- Wat is uw mening? Klopt mijn verhaaltje een beetje hierboven?
- Is het ook zo dat je Winstrol makkelijk kan vasthouden erna als je je voeding wat ophoogt? Het gaat mij echt om 2-4 kilo wat ik nog wil er bij krijgen. En zo ja, hoe gaat het erna?
- hoelang duurt het voor je eigen hormoon productie weer op gang is? Hoe gaat het naturel sporten erna, want ik wil echt maar 1 keer kuren.
- Moet ik na kuren? Kan ik ook iets pakken tegen de droge gewrichten wat je van Winny zou krijgen?
- Wat zijn de gevolgen als je maar 1 keer 2 maanden tabs pakt.

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen en mijn verhaal word bevestigt. Ik wil gewoon nog iets erbij krijgen en ben ik meer dan tevreden. Dan zou ik eindelijk ook op de bench mijn droom kunnen waarmaken en boven de 100kg uitkomen. Mocht het zo zijn dat je erna alles verliest, is het mij niet waard.

Met vriendeljike groet,

Remco
 
- Wat is uw mening? Klopt mijn verhaaltje een beetje hierboven?
» Zeg maar jij :) - Of je verhaal klopt of niet doet niet zoveel ter zake. Iedereen heeft zijn of haar eigen interpretatie van AAS en het gebruik ervan. Feiten daaromtrent zijn gewoon feiten en op te zoeken, heel veel ervan zelfs op dit forum. Uiteindelijk is er maar 1 vraag die er echt toe doet en dat is of jij het echt wilt gaan doen of niet. Bij twijfel niet doen en nog een jaartje door blijven sporten met aanpassingen in training, voeding, rust etc. Daarna nog eens evalueren op een ander moment.
- Is het ook zo dat je Winstrol makkelijk kan vasthouden erna als je je voeding wat ophoogt? Het gaat mij echt om 2-4 kilo wat ik nog wil er bij krijgen. En zo ja, hoe gaat het erna?
» Ligt helemaal aan jezelf en hoe ver je gevorderd bent inmiddels. Als je nu op 18% vet staat, dan zou ik sowieso niet beginnen aan AAS. Het gros van de mensen die kuren raakt na het stoppen ook tot zo'n 90% van de gewonnen VVM weer kwijt.
- hoelang duurt het voor je eigen hormoon productie weer op gang is? Hoe gaat het naturel sporten erna, want ik wil echt maar 1 keer kuren.
» Dat is bij iedereen verschillend en hier is geen standaard antwoord op helaas. 1 keer kuren is een utopie, tenzij je iets tegen bent gekomen tijdens de kuur wat je heeft doen stoppen. Kuren is huren en ervaring leert dat we niet zonder huis kunnen, je lichaam is het huis van jouw brein.
- Moet ik na kuren? Kan ik ook iets pakken tegen de droge gewrichten wat je van Winny zou krijgen?
» Na 4 weken winny kun je nakuren, meningen zijn verdeeld hierover, eigenlijk blijven die nog steeds verdeeld over de gehele linie bij AAS gebruik.
- Wat zijn de gevolgen als je maar 1 keer 2 maanden tabs pakt.
» 1x per twee maanden? Je wilt maar 1x keer kuren, maar dan 5-6x per jaar ofzo?
 
Hi Punjab,

Bedankt voor jou bericht. Nee ik zou graag maar 1 keer willen kuren, 2 maanden lang dagelijks WinnyTabs pakken goed nakuren indien nodig en dan naturel verder. Ik had gehoopt dat het inderdaad mogelijk 2/3 kilo over te houden na de kuur door middel van mijn kcal te verhogen en sporten vast te blijven houden. Dan zou ik al tevreden zijn. Dit is wat mij door verschillende mensen werd verteld. Jou ervaring is dus dat je uiteindelijk de spiermassa bijna niet kan vasthouden zonder te blijven kuren, klopt dat?

Dat vind ik jammer om te horen, had gehoopt dat je ging zeggen als je dit gaat doen en erna goed blijft eten er toch echt wel mogelijk was dit vast te houden. Dus er is geen kuur wat je kan pakken om eenmalig wat massa te winnen, zodat je hier het grootste gedeelte van kan vasthouden zodat je uiteindelijk weer naturel het kan onderhouden? Ik zou graag 2/3 kilo erbij willen en dan ben ik tevreden, ben maar klein dus wil niet te breed worden :)

Hoeveel zou je met winny tabs kunnen pakken en kunnen vasthouden als je goed eet, rust etc en erna naturel door wilt?

Ik hoor het graag,

Remco
 
Die 2/3 kg pak je ook zonder AAS.

Je staat stil omdat jij je voeding niet aanpast, maar met 18 procent zou ik eerder denken aan cutten.
 
Ik zou nog minimaal een jaar naturel trainen en wat aanpassingen gaan doen aan voeding en training.
1 x kuren is vaak een utopie zoals Punjab ook zegt.
Het gaat makkelijk, resultaat is lekker en dan komt de terugval en die is gewoon ruk.
Hierop besluit je vaak makkelijk om een 2e, 3e kuur te plannen.

Hierdoor zal je VVM wel steeds beter worden maar dat is wat jij niet wilt.
Daarom zou ik nu na 2 jaar nog geen AAS gebruiken. Er is met voeding en training nog voldoende te behalen.
 
Jullie zijn helden, ieder bedankt. Liefst wil ik ook naturel blijven, want ik heb al gehoord dat je erna in de verleiding komt en blijft kuren. Zijn er members op dit forum die mij eventueel kunnen helpen met mijn voeding/voedingschema? Ik ben er niet zo in thuis en zou graag wat hulp hebben.

Camelus Ik wil niet cutten, ik ga niet op vakantie dit jaar. Mijn vet zit echt allemaal in mijn buikje haha. Mijn trainer op de sportschool heeft gezet dat mijn vet% 18/20 perfect is om te bulken. Als ik ga cutten moet ik proberen zoveel mogelijk spiermassa te behouden toch, maar ik wil juist aankomen. Waarom zou ik dan moeten cutten?

Dutchman training gaat lekker, elke paar maanden word mij een nieuwe gemaakt. Voeding kan ik inderdaad wat hulp bij gebruiken, ik weet ook niet goed te berekenen wat ik nu nodig heb per dag ( kcal, kooly, eiwit en vet). Als ik dat weet kan ik zelf mijn eten uitkiezen. Als ik nu weet hoe ik dit kan berekenen is mijn vraag ook moet ik de massa die creatine met vocht vasthoudt mee berekenen met energie behoefte?

Groetjes
 
Jullie zijn helden, ieder bedankt. Liefst wil ik ook naturel blijven, want ik heb al gehoord dat je erna in de verleiding komt en blijft kuren. Zijn er members op dit forum die mij eventueel kunnen helpen met mijn voeding/voedingschema? Ik ben er niet zo in thuis en zou graag wat hulp hebben.

Camelus Ik wil niet cutten, ik ga niet op vakantie dit jaar. Mijn vet zit echt allemaal in mijn buikje haha. Mijn trainer op de sportschool heeft gezet dat mijn vet% 18/20 perfect is om te bulken. Als ik ga cutten moet ik proberen zoveel mogelijk spiermassa te behouden toch, maar ik wil juist aankomen. Waarom zou ik dan moeten cutten?

Groetjes

Nou die trainer is niet goed wijs :roflol:

Voor gratis voedingsadvies verwijzen we altijd graag door naar marina1975
 
3 kilo kom ik nog aan na een large pizza wtf.

- Als je op 18% staat dan ga je 3 kilo niet eens merken aan je fysiek
- Als je je voeding aanpast kan je die 3 kilo makkelijk naturel aankomen
- Eén keertje kuren is onzin
- Je trainer die beweert dat 18-20% vetpercentage perfect is om te bulken weet niet waar hij het over heeft
- Cutten omdat er een speklaag over je spieren heen zit. Waarom 3 kilo aankomen als je die niet eens gaat zien door de vetlaag?
 
Biomek Bedankt voor je bericht. Mijn vet% schommelt rond de 17/18 nu door kerst 19/20. Maar ik heb niet veel vet, alles zit in mijn buik. Ik vraag me ook af hoe accuraat die weegschaal bij Anytime is omdat ik niet echt vet zie. Het lijkt meer dat mijn buik gewoon vol zit van creatine vocht en eten. Maarja dat is een andere discussie.

Punt is duidelijk, ik blijf naturel. Ik ben maar klein en redelijk tevreden wat ik al bereikt hebt in een jaar tijd. Ik kan eventueel fotos hier droppen mochten jullie interesse hebben om te zien wat ik bedoel.

Vonk Ik zal marina een bericht sturen, thanks!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Foto's bieden altijd meer perspectief natuurlijk ;)
 
Me vet zit voornamelijk alleen in me buik op dit moment, rest kom ik nergens aan. Kan ik dan niet beter nog 2/3 maanden bulken en dan pas gaan cutten? Ik zal even een foto zoeken sturen van een half jaar geleden (68 kilo) en nu (82.5 kilo met creatine). Dat je een beetje het contrast ziet creatine ga ik trouwens wel hard op. Durf daarom niet te stoppen, weet niet hoeveel ik dan leegloop haha!
 
Biomek Bedankt voor je bericht. Mijn vet% schommelt rond de 17/18 nu door kerst 19/20. Maar ik heb niet veel vet, alles zit in mijn buik. Ik vraag me ook af hoe accuraat die weegschaal bij Anytime is omdat ik niet echt vet zie. Het lijkt meer dat mijn buik gewoon vol zit van creatine vocht en eten. Maarja dat is een andere discussie.

Punt is duidelijk, ik blijf naturel. Ik ben maar klein en redelijk tevreden wat ik al bereikt hebt in een jaar tijd. Ik kan eventueel fotos hier droppen mochten jullie interesse hebben om te zien wat ik bedoel.

Vonk Ik zal marina een bericht sturen, thanks!
Stel dat je zou cutten tot 10% dan ga je je realiseren hoeveel vet er eigenlijk op het moment op je lichaam zit.
 
Als je dat al met creatine hebt dan zou ik niet gaan kuren, tenzij je accepteert dat je dan waarschijnlijk niet meer gaat stoppen met kuren :)
 
Biomek Bedankt voor je bericht. Mijn vet% schommelt rond de 17/18 nu door kerst 19/20. Maar ik heb niet veel vet, alles zit in mijn buik. Ik vraag me ook af hoe accuraat die weegschaal bij Anytime is omdat ik niet echt vet zie.

Vonk Ik zal marina een bericht sturen, thanks!

Weegschaal is altijd ruk, beter gewoon een 7 puntsmeting laten doen bij een goede coach. Dan heb je echt een duidelijk beeld.
 
Ik wil gewoon nog iets erbij krijgen en ben ik meer dan tevreden. Dan zou ik eindelijk ook op de bench mijn droom kunnen waarmaken en boven de 100kg uitkomen. Mocht het zo zijn dat je erna alles verliest, is het mij niet waard.
Ik denk dat een 100 kg bench halen zonder AAS je meer voldoening gaat geven dan met.
 
Ik kom erop terug :)
 
Ik denk dat een 100 kg bench halen zonder AAS je meer voldoening gaat geven dan met.

Alleen voor de puristen, denk dat maar weinig gebruikers van AAS stil staan bij het feit dat die lift er alleen gekomen is met behulp van de AAS. En het doet dan ook niets af aan het gevoel.
 
imnewhere AAS is al besproken, ga er niet na happen. Lijkt me inderdaad heerlijk, kan het nu bijna 1 keer drukken maar wil echt setjes volhouden!
 
Wat is iedereen toch geil op die Bench.
Ik bench al jaren niet meer, teveel last van schouders gekregen vroeger omdat ik zo graag die +100 wilde halen.
Incline kan ik helemaal niet meer tegenwoordig.

Pak hem al jaren met losse dumbbells.
Alleen de decline pak ik nog met de stang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven