MuscleMeat

Hulp gezocht, informatie/mening gevraagd. Ik hoop echt dat iemand me eerlijk advies kan geven en zijn ervaring kan delen.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dutchman Voor mij een sporter die pas 2 jaar sport met pauzes waarvan laatste jaar echt intensief is dit een meetpaal. Zou me geweldig voelen als het me lukt !
 
Dutchman Voor mij een sporter die pas 2 jaar sport met pauzes waarvan laatste jaar echt intensief is dit een meetpaal. Zou me geweldig voelen als het me lukt !
Ik begrijp het, ik ben ook jong geweest (nog steeds trouwens) maar ook ik wilde toen de 100 kg grens passeren.
Nu boeit het mij niet meer, ik train liever zonder dat ik last krijg van mijn schouders.
 
Wat is iedereen toch geil op die Bench.
Ik bench al jaren niet meer, teveel last van schouders gekregen vroeger omdat ik zo graag die +100 wilde halen.
Incline kan ik helemaal niet meer tegenwoordig.

Pak hem al jaren met losse dumbbells.
Alleen de decline pak ik nog met de stang.

Ik heb nooit echt gebencht eerlijk gezegd :roflol: Wellicht weer een andere uiterste.. Maar ik ben bodybuilder, het gaat mij om het resultaat en niet zozeer hoe ik er gekomen ben :)
 
Ik heb nooit echt gebencht eerlijk gezegd :roflol: Wellicht weer een andere uiterste.. Maar ik ben bodybuilder, het gaat mij om het resultaat en niet zozeer hoe ik er gekomen ben :)
Dat is mijn mening ook, ik ben BB en geen powerlifter of krachtsporter. Het gaat mij om hoe ik mijn lichaam vorm met de juiste oefeningen.
 
Ik heb niet veel meer fotos. Maar de eerste 2 zijn van 8 maanden geleden toen ik na een blessure sporten weer heb opgepakt. Ik heb net even me metingen na gekeken. Ik zat toen ( volgens weegschaal anytime) op 68 kilo, vet 16%, 33 kilo droge spier en nu deze foto toevallig van paar dagen geleden op 82.5 kilo met creatine vocht mee gerekend, 18 % vet en 38,9 droge spier massa. Ik zou graag naar 85 kilo gaan zonder creatine en ben al trots wat ik nu heb bereikt. Ik denk inderdaad dat het het eten is. Want ik ben echt veel gaan eten, maar sinds ik zoveel ben bijgekomen heb ik dat niet meer aangepast.

AA blijf ik vanaf, hopelijk kan marina me helpen met mijn voeding. Wat is jullie advies mbt creatine en vocht? Misschien geeft dat nu dat vertekent beeld.

Ik wil jullie allemaal bedanken, ik zal dit forum na deze fijne ervaring vaker gaan gebruiken !
 
Laatst bewerkt:
Met deze foto's kunnen we niks hoor :roflol:
 
Ik heb niet zon goede fotos als jou, heb veel minder te laten zien helaas haha:flexbiceps:. Ik wou alleen het contrast laten zien tussen nu en jaar geleden waar ik nu sta. Maar ik kan ze ook verwijderen, wil niet voorschut staan haha
 
Voordat je hier foto's plaatst, zou ik me wel even afvragen of je hier herkenbaar op wilt staan. Het gaat tenslotte over anabolen. Just a tip...
 
Laatst bewerkt:
imnewhere bedankt, dat is misschien een slim idee haha. Ik heb ze verwijderd :)
 
Ik zal mijn voeding in orde maken met hulp van hier en een keer serieuze update schrijven denk ik.
 
Ieder geval bedankt voor jullie hulp, ik waardeer het echt!! Thanks allemaal, ik zal van AA afblijven en mijn voeding aanpassen. Zal er samen, wellicht met Marina, uitkomen. Fijn dag allemaal :)
 
Ik zou in jouw situatie eerst cutten totdat je op 10/12% staat en dan vanaf daar verder kijken! Meet/weeg je al je voeding af, of heb je in de afgelopen twee jaar meer op gevoel vertrouwd?
 
rbn87 Ik heb altijd alles ingevuld in zon app zodat ik zie wat ik eet door de dag heen, maar zou heel graag hulp hebben met een serieus schema. Eet altijd tussen de middag zon maaltijd van fuelyourbody. Maar het liefst ga ik naar een volledig voedingschema..
 
rbn87 Ik heb altijd alles ingevuld in zon app zodat ik zie wat ik eet door de dag heen, maar zou heel graag hulp hebben met een serieus schema. Eet altijd tussen de middag zon maaltijd van fuelyourbody. Maar het liefst ga ik naar een volledig voedingschema..

Duidelijk. Ik denk dat er nog veel resultaat voor je te halen is, als je eenmaal serieus aan de slag gaat met een degelijk schema en gaat cutten. Vanuit daar kun je dan uiteindelijk weer (clean) opbouwen en dan nog eens evalueren waar je staat en wat je wil. Mocht je hulp nodig hebben, mag je me een DM sturen. Heb nog een voorbeeld van mijn schema rond de 2400 kcal. Ben op ongeveer hetzelfde gewicht en vetpercentage begonnen!
 
Ik ben 40 jaar, train naturel en pas sinds augustus echt serieus kracht opgebouwd (daarvoor gecut tot +- 8 procent) benchte gisteren 105 kilo, ik train 3 x per week full body.

kortom; het is mogelijk. Ik heb verder niet genoeg verstand van zaken om advies te geven. Maar hetkan, als je maar echt hard werkt er aan en je best doet. Voeding was bij mij de sleutel, daarna hard trainen en niet lamzakken en doen alsof je traint.
 
Hard trainen, goede voeding, en hard rusten :thumbs: geeft blijvende resultaten, waar je de rest van je leven plezier van hebt.
Niets huren, want dan heb je over 10 jaar nog steeds niks, behalve vergrote organen, en een dikke pens, ziet er ook niet uit als je 50+ bent.
 
Hard trainen, goede voeding, en hard rusten :thumbs: geeft blijvende resultaten, waar je de rest van je leven plezier van hebt.
Niets huren, want dan heb je over 10 jaar nog steeds niks, behalve vergrote organen, en een dikke pens, ziet er ook niet uit als je 50+ bent.

Vergrote organen en een dikke pens van een winstrol kuurtje, beetje overdreven nie?
 
Post anders gewoon eens hier wat je exact op een dag eet. Inclusief alle macro's.
Weeg je ook alles af?
Misschien kan je hier ook alvast wat lezen.
post 1 en schema van post 2 kan je ook nog gebruiken naast je app.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven