XXL Nutrition

Hulp gezocht, slechtste website sportschool

Bezoekers in dit topic

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.370
Waardering
11
Bro's

ik ben opzoek naar een extreem slechte en lelijke website van een sportcentrum/school. Het is voor een projectje voor school :) Dikke karma voor wie me kan helpen uiteraard :) Denk bijvoorbeeld aan websites die niet eens de openingstijden hebben staan.
 
Hier alvast een foute: functioneerd niet + reclame popups + installatie popups :)

[Link niet meer beschikbaar]

Nog een on-profi:

[Link niet meer beschikbaar]

Hele lelijke + spannende muziek!

http://home.planet.nl/~hage0073/homepage.html

Tip: let op de adressen, zoals die hierboven via hun eigen provider, zijn vaak goed lelijk!
 
Super! tnx dude
 
Ik heb zeker de beste voor je :D die van mijn hardcore gym

[Link niet meer beschikbaar]

greetz,
Ron
 
Hahaha!

Ik dacht dat dat 'em was, maar ik heb toch nog de easteregg knop gevonden ;)
 
ziet er wel hardcore uit
Alleen de page ziet er niet uitnodigend uit..pakje peuken op tafel is niet echt hardcore hoor :cool:


Buffster zei:
Ik heb zeker de beste voor je :D die van mijn hardcore gym

[Link niet meer beschikbaar]

greetz,
Ron
 
maak gewoon zelf een, en vraag niet aan mij om dat te doen, want ik kan enkel gelikte websites maken voor veel geld.
 
KaLe zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker hardcore :D
Check die borstspieren!! echt uber! (wel een beetje gyno denk ik...weet niet zeker hoor... ) :D
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Centaur zei:
Check die borstspieren!! echt uber! (wel een beetje gyno denk ik...weet niet zeker hoor... ) :D

hahaha zij werkt daar achter de receptie. haar man is judo- en karateleraar. heeft de hoogste haalbare zwarte band die er is. vroeger was ie bodybuilder, traint nog steeds wel eens. je kunt zien dat ie nog groot is geweest.
 
Back
Naar boven