MuscleMeat

Hulp gezocht voor supplementen!? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AhmedH

Novice
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
79kg
Vetpercentage
19%
Hallo BB's

Ik ben al enkele maanden bezig met trainen en actie ondernemen tot een transformatie van mijn lichaam.
Ik ben 1.69m lang en weeg momenteel 79 kg,

2 maanden terug woog ik 94 kg en ben onderhand 15 kg kwijt geraakt aan vet en andere lichaam waardes ( geen spiermassa). en ben van 28% vet naar 19 gezakt...

Mijn vetpercentage is momenteel 19%( was al duidelijk...),

Echter wil ik de aankomende maanden mijn vetpercentage verlagen naar een percentage van 10-12%.
Ik heb nooit supplementen gebruikt bij mijn proces en heb er dus geen kennis van.

Qua voeding heb ik altijd hoog in eiwitten gezeten als; dagelijks tonijn/kip/kalkoek/biefstuk te eten. Brinta etc werd ook altijd gegeten.

Nu ik lager in gewicht ben was ik toch benieuwd of er bepaalde supplementen waren die mij kunnen helpen bij het proces tot een lagere vetpercentage en het in stand houden van mijn spiermassa.

Voeding houd ik al een tijdje in de gaten waarmee ik bedoel dat ik niet teveel koolhydraten binnen krijg. Toch merk ik dat mijn vetpercentage niet echt een daling in zit.

Vandaar dat ik hoop op wat advies qua supplementen die mij mogelijk hierbij kunnen helpen....

BTW; Trainingen en oefeningen etc. ben ik volledig van op de hoogte heb mij alleen nooit verdiept in de voeding wat mij nu een beetje tergt.


Ik hoop op wat wijs advies en zal het proberen toe te passen!

:D
 
Double! zou een interessante optie voor je kunnen zijn.
http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/body-fit-sportsnutrition/double/
Je kan in de beschrijving lezen wat welk ingredient doet, maar neem het wel allemaal met een korreltje zout. Het word vaak (sterk) overdreven, of soms simpelweg gebaseerd op achterhaalde of discutabele onderzoeken (weet niet of dat in dit geval ook zo is).

Daarnaast zou je eventueel creatine kunnen proberen, dit zorgt ervoor dat je spieren meer ATP hebben en je dus langer door kunt gaan. Je kunt dan het beste voor Creapure creatine gaan.

Eventueel zou je ook nog afslank eiwit kunnen nemen. Succes!
 
je moet een goed voedingsschema maken en hiervoor de sticky's lezen en pas als je voeding goed is kun je supplementen gebruiken, whey voor eiwitaanvulling en die double die hierboven beschreven staat lijkt me dan ook een goed idee.
 
NikcDJ, tast Double je spiermassa verder niet aan??
 
dude goeie advies voor jou is, kijk in de voeding sectie hou precies bij wat je eet want je kan echt verkijken met je voeding... en als supp zou ik gewoon whey isolaat nemen (welke merk dan ook als het maar 90 gram of meer eiwit per 100 gram bevat) creatine zou ik gewoon daarlaten en over een tijdje pakken want je kan vocht vasthouden met creatine. btw je hebt geen enkel supp nodig als je goed op je voeding let!
 
NikcDJ, tast Double je spiermassa verder niet aan??
Nee, als je maar goed eet. Het zou zelfs een positieve werking kunnen hebben voor je spiermassa.

En wat andere hier ook al aangeven, voeding betekend alles.
 
Back
Naar boven