MuscleMeat

hulp gezocht!!!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lady D

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
83
Waardering
0
Kan iemand mij helpen met een goed voedingsschema?? Ik eet vegetaries en doe aan cardio en fitness 4 keer per week, ben vrouw van 29 en train nu 3 jaar heb al een hoop bereikt maar wil eigenlijk graag een heeeeele strakke buik gewoon voor de kick.. Ik eet nu smorgens 5 stuks fruit, mueslireep tussendoor smiddags 4 donkerbruine boterhammen koffie thee water tussendoor avondeten groente aardappels of volkoren pasta's en s'avonds vaak ook nog eff een broodje daarnaast supplementen ook al aardig wat.. vriendelijke groet, Lady D
 
Laatst bewerkt:
Beperk de inname van fruit zijn teveel suikers!
Pak liever in de plaats daarvan 1 blikje tonijn.
Schrap die mueslireep ook maar en in de plaats daarvan Havermout.
Schrap het broodje 's avonds en neem in de plaats daarvan wat magere kwark.
Zorg dat je 1 á 1,5gr eiwit per kg lichaamsgewicht binnen krijgt ( liefst 2 gr per kg lichaamsgewicht )
Eet op vaste tijden en doe dit 6x per dag probeer een goeie balans te vinden in eiwitten/koolhydraten/kcal's en gezonde vetten.
Train 3x per week je buik en focus je niet teveel op resultaat dit zal alleen maar frustraties opleveren wat niet ten goede komt van je training/voeding en de huiselijke sfeer!

Succes
 
Welkom ! :wave2: , ff goed surfen hier op het board staat een hoop op, voor wat je wil weten :thumbs:
 
net als Rey sluit ik me dr bij aan..fruit bevatten vele (vruchten)suikers en muesli repen ook..je hebt langzame KHbronnen nodig aan het begin van de dag...die werken langer door, brinta/havermout dus!

brood zou ik vervangen door rijst/volkoren pasta en meer eiwitten nemen in je voeding..+/-30-35 gr per maaltijd...wat dus neerkomt op minimaal 5 maaltijden per dag..na 7en geen zware kost meer eten...lichtverteerbare dingen als magere kwark n magere yoghurt kunnen wel. Verder goede vetten niet vergeten zoals lijnzaadolie, ed

Succ6
 
bedankt voor je reactie, waar gooi jij die lijnzaadolie door en waar haal je dat? Reformwinkel ofzo?? 1 keer per dag?
 
Lijnzaadolie kun je o.a krijgen bij De Tuinen.
Ik heb het verbannen aangezien er een vergroot risico is op prostaatkanker!
En daar bedank ik mij voor kun je net zo goed een visolie cap, omega 3-6-9 cap etc!

Lijnzaad olie op de eetlepel en achterover gieten en slikken ;)
Wel ff naspoelen smaak is niet echt smakelijk!
 
nee nee nee :nope:...tis reuze ranzig spul hoor..als je het zo inslikt..ik kreeg al gelijk kotsneigingen...ik gooi altijd3-4 eetlepels in me postwork out shake...en bij het ontbijt 2 eetlepels in me shake..dan proef je die rotsmaak niet meer;)
 
Ik zou eerst wat minder koolhydraten gaan eten en dat vervangen door eiwitten. Verder je buik kort en zwaar trainen. Dan krijg je de blokken er wel op!
 
Wat is er mis met brood???

Ik zie steeds maar weer ongeacht de doelstellingen van de poster dat er wordt geroepen dat ze moeten stoppen met het eten van brood en ip daarvan aan de rijst en pasta.
Tis dat toch? Nix mis met brood imo. :cool:
 
Zoals hierboven al werd aangegeven, is het beter niet teveel fruit te eten i.v.m. de fruitsuikers. Musli-repen zijn meestal ook niet zo goed als de verpakking misschien zou doen vermoeden.

Probeer 's ochtends eens biogarde kwark (met 1 of 2 eetlepels lijnzaadolie) en een bordje havermout. Omdat je vegetarisch bent, zou ik ook regelmatig bonen eten, tuin-bonen zijn erg gezond (en bevatten veel L-dopa).

De eko-keur lijnzaadolie (reform huis) bevalt mij het beste.

Succes ...
 
heel erg bedankt allemaal
 
eet je wel vis ondanks dat je vegatarisch ben of helemaal niet.

wat eet je eigenlijk aan eiwitten...
 
Back
Naar boven