MuscleMeat

Hulp.. Iemand bekend met unibolan 100 testostérone Blend 400 en Clenbuterol 40? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
21 jun 2019
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m76
Hey,


Vandaag Ben ik geeinjecteerd met unibolan en tostesterone.

Tevens is mij verteld dat clenbuterol eenn fat burner is.
Heb ze génome zoals is verteld.
Aleen heeft het geen smaak en lost het n'a een paar seconde op in je mond.
 
Goed bezig :rolleyes:
 
Yow broeders, beetje relaxt man. Geef mij goed advies alstjeblieft
 
He broeder, lees je anders even in; google is de broeder die het meest weet.. Vraag hem om een bijsluiter van Clenbuterol en zoek de bijwerkingen op. Heb je die ook dan weet je genoeg, heb je die niet, dan weet je ook genoeg ;)
 
Oke: DOnT dO DrUgs mHmkAAayY
 
Dat dit soort mensen gewoon vrij rondlopen en op het internet mogen... Levensgevaarlijk
 
Hey,


Vandaag Ben ik geeinjecteerd met unibolan en tostesterone.

Tevens is mij verteld dat clenbuterol eenn fat burner is.
Heb ze génome zoals is verteld.
Aleen heeft het geen smaak en lost het n'a een paar seconde op in je mond.

Wie heeft je geïnjecteerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Door iemand die daar het zelf gebruikt. Ben doorverwezen Door een kennis die het bij hem afneemt
 
weer iemand die zich laat injecteren door iemand zonder kennis op te doen :o die denkt dat hij goed zit :eek:???
 
Heerlijk geïnjecteerd om te lezen.

Maar kerel gewoon extra veel vreten en harder trainen, 10 tot 12 week vol houden met of zonder geinjecteerd te worden en het beste er van maken. En het allerbelangrijkste, Niet janken.
 
Clen is niet niks, zeker niet voor beginners in de aas wereld, het fuckt behoorlijk met je hart en bloeddruk en test doet dat ook al een beetje. Je kan ook met goede voeding en training afvallen, zeker als je al aan de test zit. Maar mensen horen denk ik liever dat ze iets met een pilletje voor elkaar kunnen krijgen dan er voor moeten werken. Dus nogmaals ik raad je af aan de clen te gaan, zeker in je eerste kuur.
 
Back
Naar boven