MuscleMeat

hulp keuze kuur

Bezoekers in dit topic

danny25

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 jun 2005
Berichten
13
Waardering
0
hai allemaal ik ben nieuw en heb gelijk een vraag voor de kenners hier.
ik train +-7jaar ben 170 en 88kg(12%vet).
Ik ben dus naturel en wil graag richting de magische 100...
ik loop al en tijdje met de gedachte om een kuur te nemen. Ik had 3 kuurtjes in gedachte. ik wil jullie mening graag horen voor kuur die ik ik september heb gepland(na de zomer vanwege dat ik dan weer wil bulken)
doel aardig wat kgs pakken en belangrijk weten te behouden.
kuur 1:
1-10 test enth 250mg
1-10 deca 200mg
1-3 test prop 100mg eod
13-15 40mg nolva en 50mg clomid

kuur 2:
1-8 test enth 250mg elke 5dagen injecteren dus +-350mg test per week
1-8 tren enth 200mg elke 5dagen injecteren dus +-300mg tren per week
7-12 test prop 100mg eod
13-15 40mg nolva en 50mg clomid

kuur 3:
1-10 test enth 250mg
1-10 eq 200mg
1-3 test prop 100mg eod
13-15 40mg nolva en 50clomid

welke is in jullie ogen het beste kuurtje voor mij. ik persoonlijk heb een lichte voorkeur naar kuur 2. ben benieuwd naar jullie meningen .laterz
 
hey gozer, op zich zien je kuurtjes er wel goed uit maar wat ik niet begrijp is of je de enanthaat nou vervangd door de prop, of dat je ze beiden tegelijk zet..

want als je ongeveer 350 mg enanthaat in de week zet, en in sommige weken op ma, wo, vrij en zo 100 mg test propionaat zet zit je op een totaal van 750 mg test!

met 300 mg tren erbij lijkt me dat een beetje teveel van het goede in je eerste kuur..
 
persoonlijk zou ik dan kiezen in jou geval voor kuur 1 heb je een lekkere basis test een snelle start en deze middelen in de dosis is ok als 1e kuur.


succes
 
die prop ik kuur 1en 3 is bedoelt als kickstart. werkt snel en je bespaard op deze manier dat je aan de dbol moet of oxy. oraal wil ik liever niet doen voor me lever. daarbij vergeet ik dat zker in te nemen. enth vervangen voor prop in kuur 2. met als reden om door te gaan met kort lopende esthers om daarna direct te kunnen nakuren en harder droger uit de kuur te komen.laterz
 
Ik zou voor kuur 1 gaan. Tren. is misschien wat te voor een eerste kuur.

En zou de Test. Prop. terugbrengen naar 50mn /eod. Dat staat wat beter in de verhoudingen tegenover de hoeveelheden Deca en Test. Enth.
 
Inderdaad nummer 1, zoals MrJ zegt met prop op 50 mg eod. Je zou ook nog aan het einde week 11-12 test prop kunnen pakken
 
oke dat lijkt me duidelijk we gaan voor kuur 1. ff vraagje over terug brengen test p tot 50mg eod verbeter me als ik het fout heb hoor maar ik dacht dat 100mg= stond aan 1ml...
moet er dan een halve ml de eerste 3weken worden geinjecteerd.laterz
 
Ja 0.5 ML
Als het 100 mg eod zou doen zou dat uitkomen op 350 mg per week + de test die er langzaam bij komt. Terwijl zijn kuur maar eigenlijk 250 mg test e per week is
 
oke top bedankt! zal week 11 en 12 test prop toegevoegde waarde hebben op 50mg eod? daarna kan ik wel gelijk de nakuur in maar verder veel voordelen... bedankt al voor de info.laterz
 
MrJ zei:
Ik zou voor kuur 1 gaan. Tren. is misschien wat te voor een eerste kuur.

En zou de Test. Prop. terugbrengen naar 50mn /eod. Dat staat wat beter in de verhoudingen tegenover de hoeveelheden Deca en Test. Enth.

Mee eens!
 
Novice


Geregistreerd op: Jun 2005
Locatie: adam
Posts: 5 oke top bedankt! zal week 11 en 12 test prop toegevoegde waarde hebben op 50mg eod? daarna kan ik wel gelijk de nakuur in maar verder veel voordelen... bedankt al voor de info.laterz

en verder 50mg eod dat kickt neemt ik aan ook gewoon snel in aangezien het diend als kickstart vervanger van dbol.
 
danny25 zei:
Novice


Geregistreerd op: Jun 2005
Locatie: adam
Posts: 5 oke top bedankt! zal week 11 en 12 test prop toegevoegde waarde hebben op 50mg eod? daarna kan ik wel gelijk de nakuur in maar verder veel voordelen... bedankt al voor de info.laterz

en verder 50mg eod dat kickt neemt ik aan ook gewoon snel in aangezien het diend als kickstart vervanger van dbol.

ja, het is een korte ester dus het werkt sowieso snel. en als eerste kuur is dat ook voldoende.
 
oke ff nieuwe schema op papier zetten:
1-3 test prop 50mg eod
1-10 deca 200mg
1-10 test enth 250mg

dan heb ik nog veer 3weken test prop over. beste om 3weken na test enth erachter te plakken of 2weken en dan eerste 4weken kickstart test prop.
dus 10 11 12 13 test p en daarna direct nakuur
of gewoon 11 12 test p en daarna direct nakuur
 
Ach, je hoeft de Test. Prop. niet op te maken. ;)

Voor een eerste kuur ziet het er op zich goed uit.
 
das waar mrj alleen ben ik bang dat ik dan snel weer ga kuren omdat het toch op moet. :p :p ze zeggen weleens eens geproefd aan het echte werk en dan wil je niets anders. daarom wil ik het liever op maken maar als niet anders kan tja dan maar bewaren ne kijke hoelang ik het in me kastje kan bewaren :p
 
iemand nog suggeties ben erg benieuwd namelijk..
 
vind het geen verkeerd idee om je testprop vanaf wk 10 tot 12 te nemen, dan kan je gelijk je nakuur in wk 13 starten, en dan heb je nog een beetje extra fuel die laatste 2 wkjes!!

succes!
 
Ziet er goed uit zo. Maar wedden dat jij die honderd droog wilt halen en dus die prop binnen zes maanden er in hebt zitten? :D

Geloof me, dit zal niet je enige keer blijven.... :rolleyes:

Succes!
 
vind het geen verkeerd idee om je testprop vanaf wk 10 tot 12 te nemen, dan kan je gelijk je nakuur in wk 13 starten, en dan heb je nog een beetje extra fuel die laatste 2 wkjes!!

ja das waar zul je hierdoor ook betere het aantal gewonnnen kgs vast kunnen houden...


Ziet er goed uit zo. Maar wedden dat jij die honderd droog wilt halen en dus die prop binnen zes maanden er in hebt zitten?

Geloof me, dit zal niet je enige keer blijven....

daar ben ik mee heel goed van bewust daarom wil ik het ook opmaken eigelijk. dan heb ik toch het idee dat ik langer zonder as blijf trainen maarja de zker weet ik t natuurlijk niet :p
 
Back
Naar boven