Fitness Seller

hulp levenslange cruise

Bezoekers in dit topic

bagegdo

Novice
Lid geworden
22 nov 2022
Berichten
11
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
16%
Beste mede-sportfanaten,

Na een tijdje mee te hebben gelezen op het forum, en ik een vraag heb die nog niet in de database staat werd het tijd zelf een topic aan te maken.
Kort over mezelf, ik ben Tom, 23 jaar. Mn stats zijn 93kg bf 16% op 185cm lang en train al sinds mijn late tiener jaren. Daarbij de laatste 3 jaar met goede kennis over sport en voeding.

Nu de vraag waar ik mee zit. Ik zit momenteel in mn tweede kuur (500mg test p/w verdeeld over 2 injecties voor 10 weken. 4 weken tbol kickstart 50mg per dag) en was van plan weer off te gaan.
Ik zie het enkel het nut niet in om nog off te gaan. Mijn quality of life is dusdanig verbeterd dat ik geen reden zie om zonder te leven. (Of de drawbacks van herstellen nog een keer doorgaan)
Je bent verplicht jezelf het best mogelijke leven te geven naar mijn mening.
Elke week prikken zie ik niet als een obstakel, het is iets waar ik niet lang mee bezig ben. Het enige wat nog onduidelijk voor me is zijn de negatieve effecten op lange termijn.
Het is vooral onduidelijk wat de gevolgen zijn van een cruise dosis. Ik ben zeker op de hoogte dat mijn natuurlijke testosteron productie niet meer op gang zal komen.
Verder heb ik geen kinderwens, en zal ik ook zeker niet gaan krijgen.
Ik ben niet van plan om vaak of veel te blasten, ongeveer 1-2 keer per jaar, wat alleen uit een verhoging van de testosteron dosis zal bestaan. Dit zal bepaald worden door mn bloedwaardetesten.
De concrete vraag die ik heb is: Stel dat ik mijn natuurlijke testosteron vervang door synthetische testosteron, welke negatieve effecten kan ik verwachten? (Die niet door goede voeding en levensstijl te voorkomen zijn)
Gezondheid en uiterlijk wegen voor mij even zwaar op de weegschaal, vandaar dat ik het lastig vind de balans erin te vinden.
Overigens nog goede informatie om te weten is dat ik van plan ben om bij een coach/medisch-professional te lopen die mij hierin kan begeleiden. Iemand nog suggesties of ervaringen met coaches/medici?

Deel gerust je mening en wees niet bang mij op mn fouten of gaten in mn verhaal te wijzen! Worden we immers allemaal slimmer van.

Groetjes
 
Je bent verplicht jezelf het best mogelijke leven te geven naar mijn mening.
Elke week prikken zie ik niet als een obstakel.
Verder heb ik geen kinderwens, en zal ik ook zeker niet gaan krijgen.
Ik zie geen enkel obstakels om de rest van je leven in je eentje door te brengen.
 
Je kunt gewoon herstellen van dit kuurtje met 23j als je Test niet vooraf al fucked was.
Dus wat waren je bloedwaarden vooraf ?
 
Je kunt gewoon herstellen van dit kuurtje met 23j als je Test niet vooraf al fucked was.
Dus wat waren je bloedwaarden vooraf ?
Mijn bloedwaardes waren prima, ik zal ze even toevoegen. Het gaat me meer om het feit dat ik mijn leven algeheel prettiger ervaar als ik on ben en graag volledige schets wil maken van waar ik rekening mee moet houden stel dat ik niet meer off ga. Ik weet wat de nadelen van een blast zijn, maar over op of net boven trt dosis zitten krijg ik geen concrete antwoorden over negatieve effecten als ik informatie probeer te winnen.
 
Laatst bewerkt:
Cruise kan goed op 125/150mg EW. Reken er maar op dat sowieso je chol en hematocriet slechter word.
 
Verklaar je nader...

Je bent 23 en probeert beslissingen te nemen over de rest van je leven. Wat als de vrouw waar je alles voor over hebt, wel een kinderwens heeft?
Als Bullshark zegt dat je ook nog gewoon kunt herstellen, zou ik daar nog eens goed over nadenken.

En dan je stats, tweede kuur... en nog maar 93kg op 1.85. Dat klinkt meer als goede beginner gains als je nog maar 23 bent en vooraf prima bloedwaarden had.
 
Ik kuur al vanaf mijn 28e en heb eerst naturel(12j) getraind, tot voor mijn gevoel mijn max. Met anabolica flink aangekomen, maar nu 24jaar later sta ik weer ~op niveau van toen ik 28j was.
Mijn conditie is beter en iedereen zegt dat ik er wel beter uit zie nu, maar gebruik ook HGH en Test de laatste jaren, met soms primo,mast en nu bold erbij. Ik denk dat wanneer je dit 24 jaar vol wilt houden en je begin basis was niet 'optimaal' dat je dit nooit vol gaat houden. Ik weet wel dat wanneer je jong bent je meer vast gaat houden, maar je gaat op en neer telkens, en te zwaar in spiermassa is ook niet goed/gezond. (1.76m - 112kg) Daarom ben ik ook gaan afvallen in spiermassa, waardoor ik beter kan slapen en herstellen en ook beter voor mijn hart zei mijn cardioloog. Ik weet natuurlijk nooit hoe ik er uit had gezien als ik niet ging kuren, maar soms denk ik wel; is het dit me allemaal waard geweest. Ook in relatie ups en downs, en was voor mijn kinderen soms ook niet te genieten... verder laat ik het hierbij qua privé.
edit: als je 95kg weegt bij 1.85m met laag vetp (8-9%) is toch ook mooi resultaat ?
 
Laatst bewerkt:
Bullshark mocht ik ooit gaan overwegen om wat te gaan gebruiken kom ik bij jou vragen of navragen of het plan klopt. Over het algemeen kan ik je bijdrages zeer waarderen.
Ik denk dat lang naturel trainen, echt steeds zwaarder wordt, nog meer inzet maar nauwelijks nog vooruitgang is niet te doen. Ik was daar ook wel een beetje klaar mee, vandaar dat ik fietsen leuker vond, daar zag ik wel vooruitgang.
Maar nu weer een beetje fitnessen, lekker binnen, comfortabel pijn lijden.
 
Je bent 23 en probeert beslissingen te nemen over de rest van je leven. Wat als de vrouw waar je alles voor over hebt, wel een kinderwens heeft?
Als Bullshark zegt dat je ook nog gewoon kunt herstellen, zou ik daar nog eens goed over nadenken.

En dan je stats, tweede kuur... en nog maar 93kg op 1.85. Dat klinkt meer als goede beginner gains als je nog maar 23 bent en vooraf prima bloedwaarden had.
Ik en mijn partner zijn er heel zeker van dat we het niet willen. Ik ga voor de zekerheid zaad invriezen mocht ik ooit van gedachten veranderen (al is de kans nihil). Wel bedankt voor je mening!
 
En dan je stats, tweede kuur... en nog maar 93kg op 1.85. Dat klinkt meer als goede beginner gains als je nog maar 23 bent en vooraf prima bloedwaarden had.

Ik ben ook net begonnen met mn tweede kuur dus je kunt t beschouwen alsof ik er 1 achter de rug heb
 
Ik kuur al vanaf mijn 28e en heb eerst naturel(12j) getraind, tot voor mijn gevoel mijn max. Met anabolica flink aangekomen, maar nu 24jaar later sta ik weer ~op niveau van toen ik 28j was.
Mijn conditie is beter en iedereen zegt dat ik er wel beter uit zie nu, maar gebruik ook HGH en Test de laatste jaren, met soms primo,mast en nu bold erbij. Ik denk dat wanneer je dit 24 jaar vol wilt houden en je begin basis was niet 'optimaal' dat je dit nooit vol gaat houden. Ik weet wel dat wanneer je jong bent je meer vast gaat houden, maar je gaat op en neer telkens, en te zwaar in spiermassa is ook niet goed/gezond. (1.76m - 112kg) Daarom ben ik ook gaan afvallen in spiermassa, waardoor ik beter kan slapen en herstellen en ook beter voor mijn hart zei mijn cardioloog. Ik weet natuurlijk nooit hoe ik er uit had gezien als ik niet ging kuren, maar soms denk ik wel; is het dit me allemaal waard geweest. Ook in relatie ups en downs, en was voor mijn kinderen soms ook niet te genieten... verder laat ik het hierbij qua privé.
edit: als je 95kg weegt bij 1.85m met laag vetp (8-9%) is toch ook mooi resultaat ?

Deel dit ten hartelust wat je schrijft hoor kuur zelf idem vanaf mijn 25e en nu 30 jaar verder zie ik redelijk tot goed uit en ben altijd on roids ik weet niet beter! Sta ook onder controle internist. Heb alles al eens geschreven hoe en wat maar wilde graag je verhaal kracht bijzetten, en daar komt bij niet iedereen vreet 30 jaar ijzer zoals wij een uitstervend ras!
 
Back
Naar boven