MuscleMeat

Hulp met anabole (voor een oudere man)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 mei 2013
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
71kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Ik weet niet goed waar ik dit topic moet neerzetten (mocht deze verkeerd staan mijn diepe excusses hierbij!). Mede vanwege het feit dat het niet voor mij is. Ik zal de situatie zo goed mogelijk proberen uit te leggen en dan mijn vraag stellen.

De huidige situatie is als volgt:

Ik ben bevriend met een wat oudere (55 jaar) engels man (vooral leuk als hij vloekt over de regels in the gym). Hij is +- rond de 86KG met een vetpercentage van +- 15%. Hij gebruikt de volgende middelen (wat hij mij vertelt):
- Sustanon 250 (http://wiki.dutchbodybuilding.com/Sustanon_250) 2mg per 3 dagen
- Trenbolone Acetaat kortwerkend (http://wiki.dutchbodybuilding.com/Trenbolone_Acetaat) 2mg per 3 dagen

Hij wil graag een stuk gespierder & droger worden. Nou lukt het droger worden wel, hij komt van 25% vet af, maar het gespierder worden lukt niet. Nou vermoed ik zelf dat hij 4 dingen niet goed doet:
1. Verkeerde anabole gebruiken (ik weet niet wat je wel of niet moet gebruiken, en al helemaal niet op die leeftijd)
2. Verkeerde dosering gebruik
3. Verkeerd eetschema, maar 6x per dag eten, voor de rest niks (op een appel of peer na)
4. Verkeerd trainschema ( hij traint alle spiergroepen 1x per week, in totaal is hij 6 dagen per week op de gym)

Nogmaals ik weet (nog) bijna niks van anabole af (behalve insuline, ik ben diabetes patient). Kunnen jullie mij advies geven of mijn vermoedens kloppen en/of dat hij dingen moet veranderen? Ik vraag dit ook omdat ik van een vriend die gebruikt het volgende advies heb gekregen dat hij langzame ester's moest gebruiken + insuline daarbij nemen.

Het geld is ABSOLUUT GEEN probleem voor de man btw!
 
Laatst bewerkt:
Eetschema maken met hoog eiwit
Trainingsschema

Aangezien die toch al op een hoog dosering AAS zit 500 mg sust om de 3 dagen (:roflol:) en 200 mg tren om de 3 dagen
 
Eetschema maken met hoog eiwit
Trainingsschema

Aangezien die toch al op een hoog dosering AAS zit 500 mg sust om de 3 dagen (:roflol:) en 200 mg tren om de 3 dagen

Wil je ook zijn trainings schema hebben/zien? Indien ja dan zal ik dat overmorgen posten, dan spreek ik hem weer.
 
Je hebt een typfoutje man, 150% vet moet 15 zijn denk ik?
Verder is elke spiergroep 1x per week een schema dat vaker toegepast wordt hoor. Josh Halladay doet elke spier op een aparte dag
 
Laat hem eerst eens deftig eten.
 
Je hebt een typfoutje man, 150% vet moet 15 zijn denk ik?

Inderdaad een typo :p is inmiddels aangepast

Verder is elke spiergroep 1x per week een schema dat vaker toegepast wordt hoor. Josh Halladay doet elke spier op een aparte dag

Dat principe ken ik van Dorain Yates (welke ook toegegeven heeft gebruikt te hebben), ik was/ben in de veronderstelling dat als je anabole gebruikt je meerdere keren (met anabole) kunt trainen per week met positievere effect dan 1 x per week trainen (met anabole).

---------- Post added 6 May 2013 at 15:55 ----------

Laat hem eerst eens deftig eten.

Ik zet over morgen zijn eetschema online, kun je dan nog eens kijken of hij "slecht" eet?
 
Dat principe ken ik van Dorain Yates (welke ook toegegeven heeft gebruikt te hebben), ik was/ben in de veronderstelling dat als je anabole gebruikt je meerdere keren (met anabole) kunt trainen per week met positievere effect dan 1 x per week trainen (met anabole).

En dat is zelfs ook zo zonder AAS, maar dat hangt toch echt van persoon tot persoon af.
 
Op die leeftijd groei je niet zoals vroeger. Zelfs met AS. Ik kan er van meespreken. Ik ben ook 54 jaar. Het libido daarentegen zal wel goed stijgen.
 
Als geld geen probleem is dan moet hij HGH erbij nemen. HGH werkt sowieso heel anabool i.c.m. met AAS maar op een leeftijd van 55 jaar zal het effect nog veel indrukwekkender zijn. Dit alles onder de voorwaarden van een zeer strict dieet natuurlijk.
 
Als geld geen probleem is dan moet hij HGH erbij nemen. HGH werkt sowieso heel anabool i.c.m. met AAS maar op een leeftijd van 55 jaar zal het effect nog veel indrukwekkender zijn. Dit alles onder de voorwaarden van een zeer strict dieet natuurlijk.

Dat heb ik ook al flink zien tegenvallen bij verschillenden die een jaar HGH gebruikt hebben. Plus dat het op die leeftijd een grote boosdoener is om kankers te ontwikkelen. Net zoals IGF wat nog veel erger is op dat gebied.
 
Dat heb ik ook al flink zien tegenvallen bij verschillenden die een jaar HGH gebruikt hebben. Plus dat het op die leeftijd een grote boosdoener is om kankers te ontwikkelen. Net zoals IGF wat nog veel erger is op dat gebied.

Dat zou kunnen wat betreft de resultaten maar het merendeel van de 50+ers merkt toch significante voordelen van pharma grade HGH op doseringen van maar 1 tot 3 iu per dag. De groei van tumoren e.d. is ook een heet hangijzer maar dat kun je met behulp van dokterstoezicht goed in de gaten houden. Een particuliere MRI-scan in bijvoorbeeld Duitsland kost iets van 1000 euro ofzo. Dat is een hoop geld maar voor mensen die geld genoeg hebben is zo'n MRI-scan het ideale middel om met een veilig gevoel om een kuur te beginnen.
 
droger worden en massa pakken tegelijk is mogelijk maar heel moeilijk ! je gaat zoizo niet aankomen in gewicht ! als hij nu zichtbaar droger wordt gaat het toch goed, daarna als ie rond de 10% staat kan hij weer wat bij eten en dan zal ie meer massa pakken.
 
droger worden en massa pakken tegelijk is mogelijk maar heel moeilijk ! je gaat zoizo niet aankomen in gewicht ! als hij nu zichtbaar droger wordt gaat het toch goed, daarna als ie rond de 10% staat kan hij weer wat bij eten en dan zal ie meer massa pakken.

Massa pakken als je 50 voorbij bent, gaat veel moeilijker. 't Is eerder hard trainen om te blijven zoals je bent. Als je nog groeit, is het weinig en duurt het lang. Zelfs met AS. Ik voel nu al een verschil met pakweg 7 jaar geleden. Er is een groot verschil tussen 45 en 55 jaar wat progressie maken betreft. Als je 50 voorbij bent, ga je vooral vet worden als je veel eet ipv massa pakken. Zelfs al train je als een beest.
 
Meer eten en gewoon rustig aan full-body pakken 3x per week. Ik raad je dringend aan die man geen insuline te geven, dat is op zijn niveau nutteloos en kan gevaarlijk uitpakken als je niet weet wat je doet.

Verder is die dosering ook wat raar. Zowel in milligram als in gram. Wat is het precies? 2mg is namelijk niks.
 
Meer eten en gewoon rustig aan full-body pakken 3x per week. Ik raad je dringend aan die man geen insuline te geven, dat is op zijn niveau nutteloos en kan gevaarlijk uitpakken als je niet weet wat je doet.

Verder is die dosering ook wat raar. Zowel in milligram als in gram. Wat is het precies? 2mg is namelijk niks.
2 mg om de 3 dagen is best wel veel hoor dat is 1 gram sustanon
 
2 mg om de 3 dagen is best wel veel hoor dat is 1 gram sustanon

Nee, 2mg is 0,002 gram. 200mg zou een betere dosis zijn, maar dat is wat ik me dus afvraag.

Ik bedenk me net dat jullie het ook gewoon over ml kunnen hebben. Dan begrijp ik het ja.
 
Nee, 2mg is 0,002 gram. 200mg zou een betere dosis zijn, maar dat is wat ik me dus afvraag.

Ik bedenk me net dat jullie het ook gewoon over ml kunnen hebben. Dan begrijp ik het ja.


Ow shit zie nu pas dat ik mg heb getypt ik bedoelde dat hij aangaf dat hij om de 3 dagen 2 ml inject en dat is 1000 gram sust in een week
 
Ik zie dat dit een ouder Topic is van 5 jaar geleden, maar ben wel benieuwd of er nog resultaten zijn gebooked na alle advies...
 
in before an aangespoelde walvis.
 
Back
Naar boven