MuscleMeat

Hulp met cutten

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
23%
Hoi iedereen.

Ik ben een relatief nieuw in de wereld van cutten,bulken etc... en heb wat hulp nodig.

Een jaar een half geleden had ik een vetmassa van hou je vast 45%.
Ik heb een sportcoach gezocht en samen met hem ben ik nu tot 22% geraakt. Op zich een mooi resultaat...
Echter ben ik nu al een paar maanden rond de 20-24% ik geraak niet onder de 20...

dus vroeg ik af of jullie mij kunnen helpen...

Ik ga 3 a 4x naar de fitness, gebruik een hartslagmeter samen met de polar app om te zien hoeveel ik verbrand. en voor voeding gebruik ik sinds kort myfitnesspall om alles te tracken.

tijdens een training verbrand ik gemiddeld 750kcal -> ik doe eerst een half uur cardio en daarna een uur ongeveer gewichtheffen.

Volgens de weegschaal in de gym heb ik een BMR van 2200 kcal.

Aangezien ik toch weer vrij snel wat resultaat wil zien, want ik begin mijn motivatie wat kwijt te raken, probeer ik rond de 1500-1700 kcal te eten, aangezien ik 2200 BMR heb is dat een deficite van 500-700 kcal per dag (excl de calorieën dat ik verbrand in de fitness zelf).

Je zou dus denken dat het gewicht er nog altijd mooi af zou gaan, maar helaas is dit niet zo...

in bijlage kunnen jullie mijn voeding voor 2 weken zien, ik eet al enkele maanden ongeveer in dezelfde trend...



enkele opmerkingen:

meestal heb ik de groenten niet goed gelogged, omdat die in my fitness pall eigenlijk niet veel uitmaken, aangezien er niet echt heel veel voedingstoffen inzitten, de voornaamste groenten dat ik eet zijn de groene groentes, salade, brocolli,spinazi of een wokmix zakje uit de supermarkt.

Water is waarschijnlijk ook niet overal gelogged, maar ik drink ongeveer 5L water per dag.
 
Alseerst is het belangrijk dat je weet wat het verschil is tussen BMR en je onderhoudsniveau.