Fitness Seller

Hulp met eten met een budget

Bezoekers in dit topic

HeekFitness

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 dec 2019
Berichten
593
Waardering
879
Lengte
1m63
Ik krijg op dit moment een uitkering dus ik heb niet echt veel geld voor eten.

Ik heb ongeveer een budget van €200-300 per maand dat ik aan eten uit kan geven.

Ik kan niet echt goed koken ofzo.

Wat raden jullie aan dat ik doe/eet?
 
Om te cutten of bulken?
Je hebt zo'n 75€ per week te besteden voor je eten dat is best goed te doen hoor lijkt mij.

Zou gewoon eerst een lijstje maken met wat je zou willen eten. Dan kijken wat het kost. En dan moet je of dingen schrappen of je komt goed out.

Koopjes in de gaten houden helpt ook. Een keer per week bij iemand anders eten:p.
 
Post eens wat je nu eet en waar je heenwil.
Wat lust je graag
Brood met pindakaas is cheap. Blik bruine bonen+ mais+gehakt+tomaat latn pruttelen en dan met rijst of wraps. "Koken" is niet lastig en kan cheap.
 
Ik krijg op dit moment een uitkering dus ik heb niet echt veel geld voor eten.

Ik heb ongeveer een budget van €200-300 per maand dat ik aan eten uit kan geven.

Ik kan niet echt goed koken ofzo.

Wat raden jullie aan dat ik doe/eet?
Rijst gehakt spek (middag)
Oats melk en whey (ontbijt/post workout/pre bed shake(
Banaan(pre workout)
rijst met ragout (avond eten)
Voor weinig geld makkelijk 5000 calorieën
 
Carbs:
- Rijst (4,5 kg zakken of groter)
- Havermout
- Aardappels
- Brood
- Pasta

Eiwitten:
- Whey
- Magere kwark
Vlees:
- Kip
- Blikjes tonijn

Vetten:
- Pindakaas
- Olijfolie, bak-/braad
- Gehakt
- Eieren

Fruit:
- Appels
- Sinaasappels
- Bananen

Groeten:
- Voordeelzakken uit de diepvries of gewoon vers

Drinken:
- Kraanwater
- Koffie
- Thee
 
Kook / maak in grotere hoeveelheden en vries het in porties in ,

prep je voeding ,zo voorkom je ook ( als je een beetje ruggengraat hebt ) dat je gaat snaaien of dingen eet die niet nodig zijn .

je budget is prima , je kan het zo duur of zo goedkoop mogelijk maken als jezelf wil
 
Bert noemt het wel zo'n beetje op, eentonig maar cheap en gemakkelijk wel. Je moet natuurlijk wel kijken welke winkel je gaat. Lidl,Aldi,Jumbo. In de Delhaize,Colruyt betaal je makkelijk de helft meer voor hetzelfde in de meeste gevallen :rolleyes:
 
Bert noemt het wel zo'n beetje op, eentonig maar cheap en gemakkelijk wel. Je moet natuurlijk wel kijken welke winkel je gaat. Lidl,Aldi,Jumbo. In de Delhaize,Colruyt betaal je makkelijk de helft meer voor hetzelfde in de meeste gevallen :rolleyes:
Jumbo is erg duur, althans in NL. Lidl en Aldi zijn goedkoop, maar qua aanbiedingen zijn AH en Digros/Dirk wel goed.
Groenten en fruit op de markt is veel goedkoper dan in de supermarkt.
 
Jumbo is erg duur, althans in NL. Lidl en Aldi zijn goedkoop, maar qua aanbiedingen zijn AH en Digros/Dirk wel goed.
Groenten en fruit op de markt is veel goedkoper dan in de supermarkt.
We hebben ampert Jumbo's hier in België. en die dat er zijn zijn wel goedkoop :D. AH enkel soms voor de aanbiedingen bij ons maar voor de rest is dit even duur al Colruyt of soms duurder. verschilt dan best wel wat bij ons precies :p.
 
eentonig maar cheap
Valt wel mee.
Flesje ketjap/sweet chilisaus/samba; kost geen drol. Kruiden vaak ook niet (kerrie/paprika/mixen etc)
Kan je veel mee combineren met zowel rijst/pasta/aardappel etc.

Denk ook aan bonen in blik. easy en lekker.

Aanbiedingen bij AH als 2 voor 1 en dan inslaan
Overal gewoon winkelmerken nemen

Vlees bij lidl vaak 30% indien nog 2 dagen huodbaar. invriezen!
kippendijfilet bij de turk 3,99 per kg
etc....
 
Valt wel mee.
Flesje ketjap/sweet chilisaus/samba; kost geen drol. Kruiden vaak ook niet (kerrie/paprika/mixen etc)
Kan je veel mee combineren met zowel rijst/pasta/aardappel etc.

Denk ook aan bonen in blik. easy en lekker.

Aanbiedingen bij AH als 2 voor 1 en dan inslaan
Overal gewoon winkelmerken nemen

Vlees bij lidl vaak 30% indien nog 2 dagen huodbaar. invriezen!
kippendijfilet bij de turk 3,99 per kg
etc....
Dat vlees bij LIDL dat in aanbieding is kruipt enorm veel vocht in, vol met pezen(bij de kip en kalkoen ) bij de borstfilets tenminste.
Rundergehakt en dergelijke vind ik dan weer wel aantrekkelijk.
 
Dat vlees bij LIDL dat in aanbieding is kruipt enorm veel vocht in, vol met pezen(bij de kip en kalkoen ) bij de borstfilets tenminste.
Rundergehakt en dergelijke vind ik dan weer wel aantrekkelijk.
Heb ik bij de kalkoen en kip nog niet meegemaakt. Heb het al eens gewogen en verloor op 400 gr kalkoen maar 40 gram na bakken.
 
Heb ik bij de kalkoen en kip nog niet meegemaakt. Heb het al eens gewogen en verloor op 400 gr kalkoen maar 40 gram na bakken.
Nog niet vergeleken bij de de normale bakjes, bij die familypacks van +-1kg is dit allesinds zo :D.
Maar kan ook aan de plaatselijke verdeler liggen natuurlijk, geen idee of dat elke filiaal bij dezelfde leverancier gaat.

Koop meestal men kip of kalkoen in blokjes, deze zijn meestal wel properder, maar ook net wat duurder natuurlijk.
 
Dat beweren ze ik. Ik vind 'm vrij duur en ze hebben nooit fatsoenlijke aanbiedingen.
Jij bent ook meer het type: ik ga naar verschillende supermarkten voor de aanbiedingen.

online kun je ook gewoon de goedkoopste supermarkt zoeken en jumbo staat altijd wel in de top 3
 
Jij bent ook meer het type: ik ga naar verschillende supermarkten voor de aanbiedingen.

online kun je ook gewoon de goedkoopste supermarkt zoeken en jumbo staat altijd wel in de top 3
Nee ik doe alles bij AH. Heel af en toe fiets ik naar de Lidl, maar ben een beetje lui.

Je moet niet alles geloven wat je leest.
 
Nee ik doe alles bij AH. Heel af en toe fiets ik naar de Lidl, maar ben een beetje lui.

Je moet niet alles geloven wat je leest.
Noem mij naïef maar Albert Heijn is wel de duurste supermarkt die ik ken....
 
Bij jumbo verschillen de prijzen ook per filiaal. We hebben hier en franchiser zitten die dus goedkoper verkoopt dan via de online jumbo winkel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven