AndroidHealthClinic

Hulp met kuurplan

Bezoekers in dit topic

Danny_T

Novice
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
80kg
Ik wil binnenkort gaan beginnen met mijn 2de kuur test, mast e en winstrol+nolva ik heb me hier over laten informeren en ben daarna op onderzoek uit gegaan. Dit leek me wel een prima kuur voor mij. Kan iemand mij helpen met een kuur plan?

Ik ben 24 jaar train al zeker 5 jaar waarvan 3 jaar serieus.
Mijn voeding en trainingschema's bespreek ik samen met een coach/deskundige dus dat zit goed.
Ik weeg nu zelf 80 kg en ben 1,86cm

Wat is je doel?
Wat zijn de doseringen?
Wat was je eerste kuur en hoe ging dit?
Hoe ziet je huidige fysiek eruit?
Heb je recent bloedwerk gedaan? Hoe ziet dit eruit?
Wat doe je aan monitoring van gezondheid en preventie van eventuele bijwerkingen?

Mijn doel is wat meer massa creëren maar toch redelijk droog blijven.

Dit plan heb ik van iemand gekregen, maar zie online verschillende schema's dus vandaar mijn vraag wat voor mij het beste zou kunnen zijn
1-8 40mg winstrol
1-12 2ml test e
1-12 2ml mast e
12-18 20mg nolvadex

Mijn eerste kuur ging prima ik nam toen anavar/winstrol kuur dit is al zeker een jaar geleden.
Mijn fysiek is redelijk gespierd. Ik train met mijn werk 4x per week waaronder verschillende kracht en conditie oefeningen en zelfstandig in de avond uren van maandag tot zaterdag.
Ja heb recent m'n bloed en andere waardes laten meten alles was prima alleen m'n nieren een lichte afwijking dit komt door de creatine vertelde de arts.

Op het moment dat ik verslechtering merk in mijn lichaam (mentaal of fysiek) kan ik altijd direct naar de arts stappen voor eventuele hulp. Hoop je hier voldoende info mee te hebben gegeven zoniet hoor ik dat graag
Wat is je doel?
Wat zijn de doseringen?
Wat was je eerste kuur en hoe ging dit?
Hoe ziet je huidige fysiek eruit?
Heb je recent bloedwerk gedaan? Hoe ziet dit eruit?
Wat doe je aan monitoring van gezondheid en preventie van eventuele bijwerkingen?

Dit plan heb ik van iemand gekregen, maar zie online verschillende schema's dus vandaar mijn vraag wat voor mij het beste zou kunnen zijn
1-8 40mg winstrol
1-12 2ml test e
1-12 2ml mast e
12-18 20mg nolvadex

Mijn eerste kuur ging prima ik nam toen anavar/winstrol kuur dit is al zeker een jaar geleden.
Mijn fysiek is redelijk gespierd. Ik train met mijn werk 4x per week waaronder verschillende kracht en conditie oefeningen en zelfstandig in de avond uren van maandag tot zaterdag.
Ja heb recent m'n bloed en andere waardes laten meten alles was prima alleen m'n nieren een lichte afwijking dit komt door de creatine vertelde de arts.

Op het moment dat ik verslechtering merk in mijn lichaam (mentaal of fysiek) kan ik altijd direct naar de arts stappen voor eventuele hulp. Hoop je hier voldoende info mee te hebben gegeven zoniet hoor ik dat graag

Wat voor info heb je gehad en wat heb jezelf onderzocht?

Je eerste kuur was niet echt briljant en ruim een jaar geleden, heb je daar toen ook info gehad en onderzoek gedaan?

1-8 40mg winstrol
1-12 2ml test e
1-12 2ml mast e
12-18 20mg nolvadex

Enige wat je nodig hebt is 350 mg test e ew verdeeld over 2 injecties.

Wat voor info heb je gehad en wat heb jezelf onderzocht?

Je eerste kuur was niet echt briljant en ruim een jaar geleden, heb je daar toen ook info gehad en onderzoek gedaan?
Kwa info die ik gehad heb is de zelfde info die ik daarna heb gevonden op internet. Heb opgezocht wat de werking van de anabolen zijn en de eventuele bijwerkingen waar ik rekening mee moet houden. Zodra ik klachtem ervaar kan ik direct naar m'n arts stappen. Eerst zag ik de kuur met tren erbij, maar die leek mij te heftig vandaar dat ik heb besproken om mast e te doen ipv tren. M'n eerste kuur was kennis maken met. Wilde kijken hoe mijn lichaam hier op reageerde en ik reageerde er goed op. Ja ik had daar ook onderzoek na gedaan dit leek mij een van de lichtste varianten heb bewust voor pil vorm gekozen toen
Ik ben al zeker redelijk droog alle rondingen en vormen zijn al zichtbaar.

Enige wat je nodig hebt is 350 mg test e ew verdeeld over 2 injecties.
Oké en waarom zou je mij dit eerder adviseren dan de kuur test/mast e/winstrol?

Kwa info die ik gehad heb is de zelfde info die ik daarna heb gevonden op internet. Heb opgezocht wat de werking van de anabolen zijn en de eventuele bijwerkingen waar ik rekening mee moet houden. Zodra ik klachtem ervaar kan ik direct naar m'n arts stappen. Eerst zag ik de kuur met tren erbij, maar die leek mij te heftig vandaar dat ik heb besproken om mast e te doen ipv tren. M'n eerste kuur was kennis maken met. Wilde kijken hoe mijn lichaam hier op reageerde en ik reageerde er goed op. Ja ik had daar ook onderzoek na gedaan dit leek mij een van de lichtste varianten heb bewust voor pil vorm gekozen toen
Ik ben al zeker redelijk droog alle rondingen en vormen zijn al zichtbaar.
Ok, dus na alle info die je gekregen en gevonden had alsnog besloten voor orals te gaan puur om te kijken of het wat voor je is en hoe je lichaam erop reageerde.. klinkt niet echt als een doorgedacht plan maar dat is mijn mening.

Verder eens met bovenstaande, alleen test pakken is meer dan genoeg.

Oké thnx voor de reacties ga ermee aan de slag

Nog een laatste vraag zag ook voorbij komen dat sommige hcg na een test kuur nemen. Is het verstandig om dit ook te nemen buiten het feit dat ik sowieso een na kuur neem?

No offens, maar hoe goed ben je echt ingelezen? Het is jouw lijf hè, niet die van ons.

No offens, maar hoe goed ben je echt ingelezen? Het is jouw lijf hè, niet die van ons.
Dat begrijp ik, maar stel de vraag vanwegen dat jullie al ervaring ermee hebben en dus ook vanuit die ervaring kunnen spreken. Wat op internet staat is niet altijd de realiteit. Er staan namelijk verschillende dingen de ene zegt dat het erg werkt en de ander zegt dat het niet werkt. Dus vandaar mijn vraag

Gewoon wat wovano zegt. Minimale effectieve dosis pakken. 350mg is prima.
Als vruchtbaarheid en herstel nadien belangrijk voor je zijn dan pak je gelijk vanaf het begin 3x pw (of eod) 500iu hcg.
In principe kan testosteron dan ook wat lager afgesteld worden omdat die hcg je eigen productie door laat gaan.
250-300mg testosteron met 3x500iu hcg is mooi startpunt.

Je kan altijd nog verhogen, maar je kan het er niet meer uithalen.

• Like
Waarderingen: K82
Back
Naar boven