Fitness Seller

Hulp middel bij lange afstand lopen

Bezoekers in dit topic

60kViking

Novice
Lid geworden
30 aug 2018
Berichten
1
Waardering
0
Hoi allemaal,

Over 5 weken moet ik een lange afstand lopen, 60 km. Geen probleem met voldoende training zou je zeggen. Nu ben ik het afgelopen half jaar veel ziek geweest en hierdoor heb ik minder kunnen doen dan gehoopt. Ik heb met mijn dokter overlegd of het een goed idee is om er toch aan te beginnen, omdat ik hier een jaar naar uitgekeken heb.
Ik denk zelf dat ik het met een natuurlijke manier niet ga redden. Omdat ik zelf geen verstand heb wil ik hier wat informatie inwinnen.
Ik wil iets gebruiken zodat ik de tijd die ik heb om te trainen optimaal kan benutten (sneller herstel, meer rode bloedcellen, zo min mogelijk kilo’s aankomen). Mijn lever is werkt nog niet optimaal, dus hier moet ik mee opletten.
Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met mijn beslissing.
 
Gewoon niet doen.
 
Je gezondheid is wel een stuk belangrijker dan een wandeling of niet? Met een zwakke lever zou ik iig niets gebruiken. En al helemaal niet voor een wandeling.
 
De topics hier worden echt beter en beter met de dag :D
 
Je leest hier de laatste tijd nogal wat. Wordt erger met de dag.
 
Hij zegt toch echt wel "lopen" hoor
 
200mg caffeine een half uur voordat je gaat lopen.
 
Als je in de SARM's sectie gaat lezen zijn er middelen die je uithouding verbeteren/helpen, maar denk dat die niet goed zijn voor de lever, dus zoals hierboven gezegd, niet doen !
 
Als je in de SARM's sectie gaat lezen zijn er middelen die je uithouding verbeteren/helpen, maar denk dat die niet goed zijn voor de lever, dus zoals hierboven gezegd, niet doen !


Hij denkt dat hij het niet gaat halen zonder hulpmiddel omdat zn voorbereiding niet optimaal was.
Als je dan op hulmpiddelen moet vertrouwen.
 
Why the fuck staat een topic over een lange wandeling in de ANABOLEN sectie??

sad-walk-away-gif-10.gif
 
Back
Naar boven