AndroidHealthClinic

Hulp Nodig bij een skin voor een GezondheidForum.

Bezoekers in dit topic

LordMike

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2006
Berichten
720
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
65kg
Vetpercentage
4%
Hey,

Ik heb een nieuwe skin laten 'ontwerpen'(hij is in de maak) en zou graag jullie suggesties en commentaren hebben.

Bekijk de skin in aanmaak hier:

GezondheidForum.eu Test Forum.

Dus als je suggesties, tips of verandering in gedachten hebt dan zou ik het graag horen van jouw!

Alvast bedankt op dit te lezen, en ik wacht op jouw antwoord :):):D
 
Laatst bewerkt:
Ik vind em wel gelikt, en een hele verbetering ten opzichte van die in je signature
 
Vind eerlijk gezegd het groen heel erg aanwezig.

Verder ziet het er top uit!
 
Ik vind em wel gelikt, en een hele verbetering ten opzichte van die in je signature

De nieuwe is nog maar net in de maak, er moet nog veel worden aan gewerkt :P


Maar dank je dat is ook de bedoeling dat ie 100x mooier gaat worden (a)


@Gorill0r: Teveel groen ? Zou je het veranderen door een kleur en waar vind je téveel groen? :) Alvast bedankt voor je antwoord :)
 
Mooi, past bij het onderwerp.
 
ziet er goed uit
 
de nieuwe skin is in gebruik nu :) eindelijk :D
 
Ik zou naast het relatief donkere blauw en groen ook nog wat meer wit en andere lichte kleuren (laten) toevoegen. Maar het is wel goed zo.
 
Erg mooi.

Ben je zelf de site gestart of ontwerp je het?
 
Ik zou naast het relatief donkere blauw en groen ook nog wat meer wit en andere lichte kleuren (laten) toevoegen. Maar het is wel goed zo.

Waar zou je meer wit laten toevoegen en welke andere lichte kleuren stel je voor ? :) Merci voor je tips alvast!!

@CitizenDildo: Ik ben de site zelf gestart, maar ben even zéér afwezig geweest, volgende week ga ik er weer 110% voorgaan :)
 
@Gorill0r: Teveel groen ? Zou je het veranderen door een kleur en waar vind je téveel groen? :) Alvast bedankt voor je antwoord :)
Zoals Big_T ook al zei, wat lichter. Een paar tinten minder.

Het groen komt erg op je af als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Zoiets dus...

Waar zou je meer wit laten toevoegen en welke andere lichte kleuren stel je voor ? :) Merci voor je tips alvast!!

@CitizenDildo: Ik ben de site zelf gestart, maar ben even zéér afwezig geweest, volgende week ga ik er weer 110% voorgaan :)
Ik ben geen webdesigner, maar ik zou gewoon de content een witte achtergrond geven en dan de zijkanten (waar geen tekst/tabellen opstaan) kan je dan blauw laten of een soort van achtergrondmotief geven. Dat is meestal het mooiste. Nu is het namelijk allemaal wat teveel blauw.

Heb ff in PS snel wat gedaan om een alternatief te tonen

design_forum.gif
 
skin.. tja.. ik let er nooit zo op.. wat Big_t zegt klopt wel.


inrichtingstechnisch.. links heb je de hottopics lijst, die staat daar mijnsinziens wat onhandig, zou ik rechts gooien.. verder zou ik de breedte iets aanpassen van je forumlisting ( ik bekijk het op 1600X1200 en het komt wat krap en klein bij mij over) misschien dynamisch maken ?

en wtf is dat met die hartjes ? ;) voor elk topic.. persoonlijk niet mijn ding, maargoed het past wel in het thema van de site.

verder zou ik voor de 3 basis onderwerpen op je forum (Sport&fitness, Gezondheid en varia) een drill down structuur gebruiken, nu moeten mensen wel erg veel naar beneden scrollen
 
Ik ben geen webdesigner, maar ik zou gewoon de content een witte achtergrond geven en dan de zijkanten (waar geen tekst/tabellen opstaan) kan je dan blauw laten of een soort van achtergrondmotief geven. Dat is meestal het mooiste. Nu is het namelijk allemaal wat teveel blauw.

Heb ff in PS snel wat gedaan om een alternatief te tonen

Ok hartelijk bedankt! Ik heb dit doorgegeven, hopelijk heeft hij een nieuwe update tegen dit weekend!

skin.. tja.. ik let er nooit zo op.. wat Big_t zegt klopt wel.


inrichtingstechnisch.. links heb je de hottopics lijst, die staat daar mijnsinziens wat onhandig, zou ik rechts gooien.. verder zou ik de breedte iets aanpassen van je forumlisting ( ik bekijk het op 1600X1200 en het komt wat krap en klein bij mij over) misschien dynamisch maken ?

en wtf is dat met die hartjes ? ;) voor elk topic.. persoonlijk niet mijn ding, maargoed het past wel in het thema van de site.

verder zou ik voor de 3 basis onderwerpen op je forum (Sport&fitness, Gezondheid en varia) een drill down structuur gebruiken, nu moeten mensen wel erg veel naar beneden scrollen

Links heb je de laatste posts, niet dat dit er veel toe doet, maar gewoon even ter informatie, maar de meeste mensen zeggen toch dat links beter is, ik zal eens horen wat nog meer mensen hiervan vinden.


Dynamisch heb ik ook al gevraagd, maar ervoor had ik weer problemen dat mensen zagen dat ze het op een oude 17" niet konden bekijken daarom heb ik het logo zo klein laten ontwerpen :(

Ik heb geen flauw idee hoe je een "drill down structuur" moet gebruiken, en zouden de members ermee kunnen omspringen??

De hartjes vind ik best wel schattig (a)

Verder heb ik nog een paar kleine aanpassingen gevraagd aan de ontwerper, alvast bedankt voor jullie medewerking!
 
Ik zou die Kolommen die links staan verplaatsen naar rechts, verder ziet het er wel goed uit
 
Back
Naar boven