AndroidHealthClinic

hulp nodig bij kiezen juiste supplement...

Bezoekers in dit topic

icehockey

Novice
Lid geworden
25 aug 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
73kg
Vetpercentage
7%
hallo,eerste keer hier op DBB forum en ik zou graag het een en ander willen weten over de supplementen die ik heb gekocht.
Ik heb 3 weken geleden op www.bodybuilding.com een 5 tal producten bestelt die hebt beste mijn sport ondersteunen, ik doe namelijk op hoog niveau ijshockey,maar nu is mijn vraag zijn die producten die ik gekocht heb gegarandeerd 'doping' vrij? het gaat om de volgende producten:"

scivation Xtend
100% GOLD standard WHEY
OPTI-men 90tabs van het merk ON
creatine-powder ook van het merk ON (trademark van alzchem)
en Jarrow Formulas B-right (b-complex)

Ik wil namelijk echt geen doping o.i.d gebruiken maar wel supplementen,Enige tips aanraders en weten jullie mss via een website of deze producten spoorvrij zijn?

m.v.g

icehockey ^^
 
ja supps zijn idd geen doping
 
tip van snip;

volgende keer eerst onderzoek doen, en daarna pas kopen zodat je weet wat je koopt.......
 
Maar hoe weet ik dat zeker? staat dat ergens vermeld? want vaak worden meerdere producten in 1 fabriek gemaakt waaronder sommige verboden.Staat het dus ergens vermeld dat mijn producten geen sporen van of verboden middelen bevatten?
 
Vaak staat het er op als er "verboden" middelen inzitten. Als er niks van inzit staat het ook niet erop.

Kijk bv. maar op bodyenfitshop naar Jack3D en Pre Workout Power hier staat het wel vermeld.

zoiets staat er dan vaak:
Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten.

ps. Doe je op zo'n hoog niveau ijshockey dan dat er gecontrolleerd word?
 
Nog niet maar leun er wel tegenaan dus ik wil echt niks gebruiken van ook maar iets wat op doping lijkt trouwens bedankt voor de snelle reactie.
 
Btw als je hier schrik voor hebt kan je dit checken met je federatie.
Maat van me doet op hoog niveau MMA en BJJ en mag ook zeker niets doping achtig hebben. Maar hij checkte dit gewoon met zijn federatie.
Zoals Skyblazer zegt staat er vaak een waarschuwing op, maar dit is bijvoorbeeld ook niet bij alle federaties verboden.
 
Back
Naar boven