MuscleMeat

Hulp nodig - Conflict geluidsoverlast bovenburen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom hebben jullie zelf de deur dan niet opengedaan?
Je kan een voordeur toch niet van buiten opendoen zonder sleutel?

Toen de politie het raam intikte konden ze de deur meteen opendoen. Hij was dus niet op slot gedraaid. Er zat ook geen sleutel in de deur.
 
Ahh, ik hoorde nog wat mensen roepen "this is MAGA country".

Ik dacht dat ik aan het dromen was.
Wat ik bedoelde is dat het ook vanuit de vader kan komen, dat hij dat heeft geregeld om niet de controle over de kinderen te verliezen.

Zoals JS een paar Nigerianen inhuurde om hem te overvallen en racisme te kunnen roepen.
 
Je kan een voordeur toch niet van buiten opendoen zonder sleutel?

Toen de politie het raam intikte konden ze de deur meteen opendoen. Hij was dus niet op slot gedraaid. Er zat ook geen sleutel in de deur.
Ik moet mijn voordeur wel op slot doen omdat je hem anders van buiten kunt openen zonder sleutel, maar ik hoef daarvoor alleen de deurkruk omhoog te trekken.
 
Bizar verhaal. Zelf vroeger ook een tijdje in zo’n complex gewoond. Altijd herrie en ‘vreemde’ zaken aan de hand. Wietplantages, dealers, deinkenlappen, verslaafden en een meisje dat ‘thuisontvangst’ deed en daarnaast clubjes Somaliërs, Irakezen en Afghanen in veel te kleine woningen.

Proberen zo snel mogelijk te ontsnappen aan sociale huur.
 
Wat ik bedoelde is dat het ook vanuit de vader kan komen, dat hij dat heeft geregeld om niet de controle over de kinderen te verliezen.

Zoals JS een paar Nigerianen inhuurde om hem te overvallen en racisme te kunnen roepen.

I know ;)
 
Maar ik moet wel zeggen dat ik dit dit errug zielig vind voor je bovenburen.
Je hebt ze in het verleden toch wel wat te hard veroordeeld hoor, A. Pfelstrudel! :emo:
 
nee, ik verheug me alweer op de volgende update waar dit verhaal naartoe gaat leiden!
 
Updates?
 
Thnx voor het vragen. Het gaat relatief goed laatste tijd, heb vrijwel nergens meer last van.

Er woont sinds kort echter wel een gozer onder mij die loopt te klagen over van alles en nogwat. Wietgeur, geluidsoverlast, mensen langer dan 1.80. Hij was laatst aan mijn deur, begon een beetje te bitchen als een echte beta maar durfde uiteindelijk niets te doen. Ik vroeg nog of hij ergens last van had, maar hij liep weg zonder te reageren. Heel vreemd. Hij liet ook mijn voordeur open, heel irritant. Ik was net een dikke jonko aan het blazen op de bank. Uiteindelijk deed ie wel gewoon netjes de deur dicht. Z'n vriendin kwam vanochtend nog langs om verhaal te halen. Ik heb t maar met haar goedgemaakt.
 
Laatst bewerkt:
De kinderen zijn dus nog steeds foetsie?
 
De kinderen zijn dus nog steeds foetsie?
Ja man ik heb ze niet meer gezien of gehoord. Zijn vrouw idem dito. Ironisch gezien doet de man tegenwoordig ook heel vriendelijk tegen ons nadat we zijn geknevelde ass hadden gered. Waar een beetje kidnapping niet goed voor kan zijn.
Z'n koran die altijd op de hoedenplank van zijn auto lag ligt er sinds dat incident ook niet meer. Het kinderzitje zit er wel nogsteeds. Best sneu. Ik begin bijna medelijden met hem te krijgen.
 
Thnx voor het vragen. Het gaat relatief goed laatste tijd, heb vrijwel nergens meer last van.

Er woont sinds kort echter wel een gozer onder mij die loopt te klagen over van alles en nogwat. Wietgeur, geluidsoverlast, mensen langer dan 1.80. Hij was laatst aan mijn deur, begon een beetje te bitchen als een echte beta maar durfde uiteindelijk niets te doen. Ik vroeg nog of hij ergens last van had, maar hij liep weg zonder te reageren. Heel vreemd. Hij liet ook mijn voordeur open, heel irritant. Ik was net een dikke jonko aan het blazen op de bank. Uiteindelijk deed ie wel gewoon netjes de deur dicht. Z'n vriendin kwam vanochtend nog langs om verhaal te halen. Ik heb t maar met haar goedgemaakt.
Jij bent dus gewoon een aso :trollface:
 
Back
Naar boven