MuscleMeat

Hulp nodig met bulking schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tiesmoerman

Novice
Lid geworden
22 mrt 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
110kg
Vetpercentage
23%
Ik zal me eerst even voorstelle ik ben ties 18 jaar ben 2meter lang en vetpercentage 15 a 16
ben bezig met bodybuilding maar wil het nog serieuzer gaan aanpakken qua voeding en training
ik wou graag iedereen vragen voor advies ik train nu 9 a 10 maanden met een splitschema

dag 1 borst bicep ( ik heb express gekozen voor bicep en geen tricep wat velen wel doen dit voelt beter voor mij)
dag 2 rug tricep schouders
dag 3 benen buikspieren

Ik train per dag ongeveer 2uur sets van 4 x8 en na de training altijd wat dropsetjes om te pompen
heb hiervoor setjes van 5 x 6 gedaan en een tijdje lange sets dus ik doe niet al 9 maanden het zelfde schema

bankdruk 120
squat rond de 70 80
deadlift 130 (met straps en riem) doe meerdere variaties stift en ook sumo


Eten ik eet op een dag aardig wat
Maaltijden:

1 eiwit shake mamooth weight ganer met 50gr fine oats erdoorheen, 4 bruine boterhammen 5 eieren 1 ei met geel de rest geheel , 1 shot amino direct.

2 kipfile 200gr blikje tonijn mamooth shake weightgainer 50gr fine oats

3 avond eten verschilt bij mij altijd wel goede maaltijd wel altijd nog een shake erbij

4 de maaltijd na mijn trainen kijk ik wat er nog over is van avond eten eet ik dat ook op dan nog 500gram kwark en een dopje amino direct en dan ga ik slapen.

ik zou graag wat feedback willen qua eten ik heb er simpel weg geen verstand van ik heb gelezen ongever 2.5gr eiwit per kilo dit hou ik aan verder weet ik er niet veel van af ik wil graag een goed bulkschema kan ook tegen vergoeding geen probleem moet je wel zelf ook ervaring hebben ga geen geld gooien in een loze put

Supplemeten
pre work out
5gr creatine
3gr betanaline
1gr agmantine
100mg amp hcl
aakg caps 3 stuks van xxl nutrition