Fitness Seller

Hulp nodig met maken voedingsschema.

Bezoekers in dit topic

Reken je kcal behoefte uit (zelf maar even opzoeken hoe en waar),
2g eiwit per kg lichaamsgewicht
minstens 1g vet per kg lichaamsgewicht,
verder aanvullen, vooral met koolhydraten

Lees stickies, lees topics, lees lees lees.
Wij gaan het niet voor je doen.
 
Oke bedankt voor je snelle antwoord.
Ik zal alles doorlezen.
 
Ik heb mijn energieverbruik in rust berekend door de formule: 88,362 + (gewicht_in_kg X 13,397) + (lengte_in_cm X 4,799) - (leeftijd_in_jaren X 5,677) die hier op het forum staat.
Ik kom dan uit op 2012,7145 Kcal.
Ik weet nu niet wat ik nu moet bereken?
 
Oke bedankt voor de tip.
Ik wil graag mijn vetpercentage weten, maar zou niet weten waar ik dat kan laten opmeten. Weet jij of iemand anders waar ik dat kan laten opmeten?
 
vaak kan het in de sportschool
 
Oke, zal ik het morgen even vragen.
Als ze dat niet kunnen, waar zou ik het dan kunnen laten doen?
 
Zelf een lichaamsvet calliper bestellen.
Dit kan op ebay of bij een van de boardsponsoren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik wil graag net als Zyzz worden. Ik denk dat de meesten Zyzz wel kennen. Ik weet dat het heel veel trainen en goed eten is om zo te worden, maar weten jullie ook hoe zwaar dat is? Weet iemand ook zijn voedings -en trainingsschema? Niet dat ik die ga gebruiken hoor, maar gewoon om eens te bestuderen. Weten jullie ook wat zijn bodyfat % was? 3/4 denk ik?
Alvast bedankt.
(R.I.P Zyzz)
 
Zyzz zat aan de juice brah, lulzz....

Maar serieus -- zoiets is te bereiken, ook naturel. Zyzz heeft een boekje geschreven, de "Zyzz bodybuilding bible", daarin vindt je geloof ik zijn werkschema en voedingstips. Echter, wat hij predikt is gewoon standaard kennis en broscience zoals het door 98% wordt verkondigt.

Wat je bovenal nodig zult zijn is langdurige toewijding en jarenlange motivatie -- dan kom je er wel.
 
Bedankt voor de tip van zijn boek!! Ik heb nu net de engelse versie gedownload, maar is er ook een nederlandse versie?
 
Back
Naar boven