AndroidHealthClinic

Hulp nodig met mijn voedingsschema

Bezoekers in dit topic

NELouis

Novice
Lid geworden
8 jan 2013
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
72kg
Hallo DBBers,

Ik ben nieuw op dit forum en sinds kort begonnen met bodybuilden. Mijn routine in de sportschool heb ik nu in orde, alleen heb ik geen flauw idee of mijn voedingsschema goed is.

Over mijzelf:
  • 174 centimeter
  • 71,4kg
  • bfp van 14%
  • voor mijn bulk heb ik ong. 3000 kcal nodig

Ik vraag mij af of mijn voedingsschema een beetje in orde is. Zo niet, wat raden jullie dan aan? Bij voorbaat dank.... :) Bedenk wel dat mijn avondeten hier niet bij zit

Dit is mijn voedingsschema:
 

Bijlagen

  • voedingsschema.xlsx
    9,5 KB · Weergaven: 96
Als je voor je bulk, naar eigen zeggen, 3000 kcal nodig hebt , waarom eet je er dan 2299 excl avond eten.
Ik zou als ik jou was rond de 2700 etenn excl avond eten. Dan kom je iets over die 3000 heen en kan je fijn bulken.
Denk dat je het jezelf nu wel erg moeilijk maakt.
En vergis je niet in het avond eten, vaak komt een maaltijd niet boven de 500kcal uit. Jij gaat er nu van uit dat elke avond maaltijd minstens 700 kcal is.

vetten zijn prima zo. Zou iets minder kunnen nog.
Eiwitten zou ik dan iets verhogen.
KH verhogen!

Zou dus gewoon wat meer eten dan je nu doet, zodat je minstens 2700 hebt excl je avond eten. En dan kijken of je gains maakt. Moet lukken lijkt me, want wat je nu eet is echt zo veel nog niet ;)
 
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik denk dat ik nog een extra portie havermout neem, wat minder pinda's en vanaf morgen begin ik aan de boterhammen met kipfilet.
Dan krijg ik meer eiwitten en Kh binnen maar minder vet (ben van mezelf ook nooit een grote eter geweest.)
 
Back
Naar boven