Fitness Seller

Hulp nodig met vetpercentage

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jp09

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2011
Berichten
160
Waardering
82
Lengte
1m83
Massa
80kg
Goedemiddag allemaal,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een inschatting te maken?

Ik wil dit graag naar de 10% brengen ongeveer,

Ik hoor het graag,

Alvast bedankt

[afbeeldingen verwijderd]
 
Als je zelf geen idee hebt wat het nu is, hoe bepaal je dan dat 10% je doel gaat zijn.
 
Goedemiddag allemaal,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een inschatting te maken?

Ik wil dit graag naar de 10% brengen ongeveer,

Ik hoor het graag,

Alvast bedankt

[afbeeldingen verwijderd]

Vetpercentage meten doe je door een 4-punts of 7-puntsmeting (als je onderlichaam mee wilt tellen).
Je kan hiervoor een caliper kopen bijvoorbeeld hier (XXLnutrition.com)

Je kan het ook laten meten bij de meeste sportscholen, moet je naar informeren. Zo van een foto van alleen je buik met onnatuurlijke belichting kan je moeilijk zeggen wat je vetpercentage is.
 
Laatst bewerkt:
Als je zelf geen idee hebt wat het nu is, hoe bepaal je dan dat 10% je doel gaat zijn.

Bedankt voor je reactie.
Dit haal ik uit informatie die ik vind op het internet,

Ik kan zelf geen inschatting van de mijne maken dus vandaar dat ik mijn vraag neerleg bij de mensen die hier veel meer kijk op hebben dan ik.
 
Vetpercentage meten doe je door een 4-punts of 7-puntsmeting (als je onderlichaam mee wilt tellen).
Je kan hiervoor een caliper kopen bijvoobeeld hier (XXLnutrition.com)

Je kan het ook laten meten bij de meeste sportscholen, moet je naar informeren. Zo van een foto van alleen je buik met onnatuurlijke belichting kan je moeilijk zeggen wat je vetpercentage is.

Bedankt voor je reactie.
Is zo een meting makkelijk alleen te doen?

Snap dat het redelijk lastig is, gaat mij ook meer om een schatting hoor.
 
Bedankt voor je reactie.
Is zo een meting makkelijk alleen te doen?

Snap dat het redelijk lastig is, gaat mij ook meer om een schatting hoor.

Je kan het zelf proberen, maar er is 1 punt dat je moet meten op je achterkant schouder en dat lijkt me moeilijk om zelf te doen.
Er staan op internet filmpjes van hoe je de metingen precies uitvoert zoals dit filmpje van eigen kracht.
 
Focus je even niet op je vetpercentage maar op je voeding, slaap en trainingen. Probeer dat een paar maanden goed te doen. Informatie vind je in de stickies. Maak om de maand een foto (motiveert) en dan kom je vanzelf op een bepaald vetpercentage die jij mooi vindt. Succes!
 
Waarom is dat cijfertje weten zo belangrijk?

Vind je jezelf te vet gewoon cutten tot je vind dat het er goed uitziet in de spiegel.
 
T geeft een beter beeld ook als je een totaal foto maakt.
Vet kan ook op bepaalde plekken zitten... andere plekken minder.
T gaat om t totaal plaatje.
 
Dit is minimaal 25% richting de 30
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven