XXL Nutrition

HULP NODIG - nakuur

Bezoekers in dit topic

Fijn, das een geruststelling!
Bedankt voor je info! Kheb er erg veel aan gehad!

MvrG,
Sannoo

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 01:42 ----------

Ga ik doen! Hartstikke bedankt hiervoor!

Maar zijn er voorbeelden van bv welke soorten voeding je het beste tot je kunt nemen?

Gr

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 01:44 ----------

Ik weet nu inmiddels dat ik dom geweest ben, maar als ik mn nakuur gedaan heb kan ik dan nog wel weer gewoon groeien zónder middelen?
En wat bedoel je precies met het wordt nooit meer zoals het was?
Je maakt me nu wel een beetje bang..

Ik eet smorgens 2 sneetjes brood, smiddags stuk of 4 en savonds warm en ik drink 2 shakes per dag.

Bedankt voor jullie tips overigens, ik ben heel dom geweest en had het nooit moeten doen, iig niet nú al én ik had me eerst in moeten lezen.
Dom dom dom!

Maar mijn vraag is nu ook, wát moet ik doen om nu weer "bij te komen" na de kuur? En wat te doen om weer normaal te kunnen groeien? en wat vooral niet!

Heb je daar misschien wat info over voor me?

Ik zorg dat ik rond de 210/220gram
Eiwitten pd eet, mn gewicht is ongeveer 108kg.


Groet Sander.


Ik zou als eerste je voeding eens flink onder de loep nemen, om te groeien moet je VEEEL meer eten dan wat je nu binnen krijgt. Reken eens uit want je onderhoud is en ga daar zon 500 kcal boven zitten..




Vriendelijk bedankt hiervoor!

Maar zijn er Voorbeelden van welke voeding( specifieke producten ) je tot je moet nemen?

Gr
Sander
 
Ik zou zeggen lees de voeding sectie is door. Download het schema xlsje en ga een deftig voedingsschema maken. dan in de voedingssectie posten en het advies van de leden aannemen om je schema te perfectioneren.

Suc6 kerel
 
inderdaad, veel stickies lezen, daar kan je ontzettend veel informatie uit opdoen.
Denk aan voeding zoals kip, kwark,tonijn,zalm,rijst,noten, etc.
 
Back
Naar boven