XXL Nutrition

Hulp nodig ouders te overtuigen dat BB goed is (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sorry, maar extra eiwit is eigenlijk volgens mij helemaal niet goed voor je lever, dus ergens hebben je ouders dus wel gelijk...

Nu ga ik mss wel tegen de kar rijden van het forum dat mss ook whey verkoopt, maar het is wel degelijk zo dat veel eiwit niet supergoed is voor je lever.

In ieder geval zou ik het niet toelaten dat mijn zoontje die zooi zou nemen, hij zou dan maar wat meer boterhammen met tonijn/zalm moeten eten...

Heb je ook een bron van je beweringen? Of blijft het bij 'volgens mij'?

En waarom moet je zoontje meer tonijn en zalm eten? Omdat er eiwitten inzitten waarschijnlijk? Wacht eens even, ik dacht dat dat slecht was voor de lever? ???
 
Sorry, maar extra eiwit is eigenlijk volgens mij helemaal niet goed voor je lever, dus ergens hebben je ouders dus wel gelijk...

Nu ga ik mss wel tegen de kar rijden van het forum dat mss ook whey verkoopt, maar het is wel degelijk zo dat veel eiwit niet supergoed is voor je lever.

In ieder geval zou ik het niet toelaten dat mijn zoontje die zooi zou nemen, hij zou dan maar wat meer boterhammen met tonijn/zalm moeten eten...

sorry danny, maar je zult je nieren bedoelen ipv de lever.
Daarnaast toch overrated.

Ben je nog vreemdgegaan in de sauna?
 
sorry danny, maar je zult je nieren bedoelen ipv de lever.
Daarnaast toch overrated.

Ben je nog vreemdgegaan in de sauna?

Monster reply :roflol:
 
Gewoon klappen geven ouwe. BOEM!!!
 
Back
Naar boven