Fitness Seller

Hulp nodig over dikke BULK BUIK wat moet ik doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bbleu

Novice
Lid geworden
30 aug 2013
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Beste DBBers.

IK heb nog 1 vraag wat me erg dwars zit,en ik weet dat het al paar keer is lang gekomen,maar ik moet het toch echt weten vandaar dat ik jullie hulp nodig heb. Iedereen zegt als je wil groeien moet je bulken en blijven bulken en door eten, daar ben ik het mee eens. Maar nu komt het ik heb nu wel echt een hele dikke buik maar gewoon echt heel erg dik want lijkt wel alsof alles op m'n buik zit en niet ergens anders.

Dus mijn vraag is eigenlijk moet ik nu normaal gaan blijven eten? of door bulken? als ik niet boven en niet onder mijn calorie behoefte ga eten dus gewoon normaal heb ik genoeg opslag voor om gains te maken dat denk ik tenminste want ik weet niet of dat klopt.

Ik ben begonnen met dirty bulk dus ik heb denk wel heel veel vet,maar omdat het erg lang duurt om spiermassa te maken bij mij zegt iedereen blijf door eten maar ik denk eigenlijk ja als ik een dikke buik heb waarom dan door eten dan kan ik toch normaal eten en hard door trainen, want mijn lichaam heb al genoeg opslag om spieren te maken alles zit op m'n buik nan zou dat toch ooit op moeten gaan en langzamerhand veel spiermassa bij moeten komen of ben ik nou gek haha??? snapt iemand het wat ik bedoel?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Vriendelijke groeten Max.
 
Je kan geen spieren uit vet maken.
 
Bulken, bulken en bulken en dan nog dirty bulk ook ....man man man.

Het is inderdaad wat velen anderen wijs maken. Ja ik ken ze ook..... je moet eten tog???? Bulken anders groei ik niet ...boehoe ... en dan een fysiek als een gevulde koek.
Fatsoenlijk trainen doen ze niet, ze vreten meer dan ze trainen, veel gebruiken ook nog eens idioot veel en lang en kijken continu naar de weegschaal ....zwaarder worden - bulken - zwaarder worden....
Maar werkelijk 9 van de 10 x een pannekoeken fysiek.

Ga nou voorlopig een tijdje eens strict op onderhoudsbehoefte trainen en dan ook echt knap trainen.
Niet lopen lummelen en ouwehoeren want daar kom je niet voor in de sportschool. En niet meer rusten dan dat je traint. Dus niet een setje doen van 15 seconden en dan 3 minuten lummelen en niets doen. Door gaan, bezig blijven en desnoods een andere oefening tussen door.

Ga dat eens 2 maandjes doen. Op onderhoudsbehoefte eten en knallen, hoog gewicht ruime herhalingen en tempo dr in gooien.

Ik ga er wel van uit dat je wel knap gaat eten dan...geen dirty bende.
 
Laatst bewerkt:
Bulken, bulken en bulken en dan nog dirty bulk ook ....man man man.

Het is inderdaad wat velen anderen wijs maken. Ja ik ken ze ook..... je moet eten tog???? Bulken anders groei ik niet ...boehoe ... en dan een fysiek als een gevulde koek.
Fatsoenlijk trainen doen ze niet, ze vreten meer dan ze trainen, veel gebruiken ook nog eens idioot veel en lang en kijken continu naar de weegschaal ....zwaarder worden - bulken - zwaarder worden....
Maar werkelijk 9 van de 10 x een pannekoeken fysiek.

Ga nou voorlopig een tijdje eens strict op onderhoudsbehoefte trainen en dan ook echt knap trainen.
Niet lopen lummelen en ouwehoeren want daar kom je niet voor in de sportschool. En niet meer rusten dan dat je traint. Dus niet een setje doen van 15 seconden en dan 3 minuten lummelen en niets doen. Door gaan, bezig blijven en desnoods een andere oefening tussen door.

Ga dat eens 2 maandjes doen. Op onderhoudsbehoefte eten en knallen, hoog gewicht ruime herhalingen en tempo dr in gooien.

Ik ga er wel van uit dat je wel knap gaat eten dan...geen dirty bende.
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch, je kan wel gaan eten tot je 100 kilo weegt dat je hele lichaam uitpuilt van de vet maar dat schiet ook niet op
 
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch, je kan wel gaan eten tot je 100 kilo weegt dat je hele lichaam uitpuilt van de vet maar dat schiet ook niet op

Ja daarom moet je niet naar dat geleuter luisteren. Bulken moet je doen als je te skinny wordt. Verder gewoon liefst lean.
Minimaal aanzetten werkt prima. Gewoon rond de 10% blijven. Werkt prima.
 
Back
Naar boven