Fitness Seller

Hulp nodig (tips) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

body90

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2009
Berichten
1
Waardering
0
Beste mensen,

Ik wil zo snel mogelijk resultaat boeken en daarbij heb ik jullie hulp nodig.
Wat zijn de beste tips en mogelijkheden om zo snelmogelijk een resultaat te behalen. Mijn doel is eigenlijk zomer lichaam te krijgen.

Wat voor trainingsschema raden jullie mij aan?
Wat voor supplementen moet ik gebruiken?
Wat voor eetschema kan ik gebruiken?

Mijn stats:
Leeftijd: 18jaar
Gewicht: 90kilo
Lengte: 185cm
 
Laatst bewerkt:
Zomaar lichaam? ben je beetje laat mee, vriend. Deze zomer ga je het sowieso niet halen

begin eerst maar met de stickies te lezen. Deze staan bovenaan elke page. je gaat niet zomaar alles voorgekauwd krijgen, toon een beetje inzet ;) Trainen zal je straks ook echt zelf moeten doen

succes
 
Zomaar lichaam? ben je beetje laat mee, vriend. Deze zomer ga je het sowieso niet halen

begin eerst maar met de stickies te lezen. Deze staan bovenaan elke page. je gaat niet zomaar alles voorgekauwd krijgen, toon een beetje inzet ;) Trainen zal je straks ook echt zelf moeten doen

succes
+1

Het ís ook al bijna zomer..
 
Laat je toch niet ontmoedigen door die reacties hierboven. Training en supplementen heb je helemaal niet nodig, kijk maar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoezo te laat voor de zomer? Over een paar weken is het misschien alweer mooi weer en ga jij het strand op.
 
NIET meer naar mac!
geen shalom en helemaal niet meer naar pizzaria milano!!
dan kom je een heel end
 
Laat je toch niet ontmoedigen door die reacties hierboven. Training en supplementen heb je helemaal niet nodig, kijk maar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoezo te laat voor de zomer? Over een paar weken is het misschien alweer mooi weer en ga jij het strand op.


Hahahahahaha waar kan ik zo'n vette pak halen dan :$
 
Back
Naar boven