Fitness Seller

Hulp nodig: Voeding en training voor slank en gespierd.

Bezoekers in dit topic

Dude991

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
17
Waardering
0
Hallo iedereen, :cool:

Ik ben nieuw hier, en eigenlijk ook in het trainen.
Ik ben nu zo'n maandje bezig.

Ik heb dringend jullie hulp nodig. Ik wil een strak, slank maar ook gespierd lichaam. Ik hoef niet breed te worden.

Stats:

15 jaar.
174 cm
59 kg

Hoe kan ik op een verantwoorde maar ook effectieve manier spieren kweken, maar toch dun blijven? Ik hoef niet het BB uiterlijk, maar meer de bekende surfers-look.

Alle tips zijn welkom; Voeding, oefeningen, schema's...

Alvast hartelijk bedankt. Ik hoop dat dit een goed begin voor mij is, op weg naar een mooi lichaam. :o

Dude911
 
Je zult toch meer moeten eten dan je verbruikt wil je wat spiermassa aankomen. Dit betekend dat je ook wat vet zult winnen. Zit er niet al te veel over in. Als je niet boven de 15% komt dan zie je er nog altijd slank uit. Ik zou van start gaan met rippetoes workout. Doe even een search. Er zijn genoeg topics over verschenen.
 
Eeuh tjah dit is denk ik tog wel redelijk lastig. Het is net hoe de bouw van je lichaam is en of je snel en makkelijk vet aanmaakt. Ik zelf moet egt heel veel eten wil ik vet aan me lichaam krijgen en dus uiteindelijk ook spiermassa. Je moet iig een goed voedingsschemakrijgen en ik zou een 3 daagse split schema nemen voor je training in de gym. Dit omdat je nog moet beginnen en ook nog maar 15 jaar bent.
 
174cm
59 kilo

Je zal denk ik niet bang hoeven te zijn om dik te worden;)
Zowiezow 5 a 6 keer per dag eten, en veel:)
en hard trainen:D
 
Back
Naar boven