MuscleMeat

Hulp nodig voor tussendoortjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Victoro Loco

Novice
Lid geworden
18 okt 2012
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
78kg
Hey iedereen!

Ik heb wat hulp nodig ivm mijn tussendoortjes. Wat raden jullie aan als tussendoortjes? Liefst iets wat makkelijk klaar te maken is/te eten is.

Ik kijk 's avonds meestal nog een film of serie voor het slapengaan, en dan grijp ik nogal graag naar een zak chips of wat chocolade en ik zou hier graag vanaf raken. (Ik weet wel: geen chips kopen, kan je ook geen eten, maar ik leef met 5 personen in huis dus hun kan ik moeilijk verbieden om snoep te kopen :p).

Zijn er wat gezondere alternatieven? (Rauwe wortels ofzo tijdens de film zie ik ook niet zitten :D) (Misschien wat met oats ofzo?)
 
Rice cakes.

(of als je cal en macro's telt kan je ook wat chocola en chips eten)
 
Hey iedereen!

Ik heb wat hulp nodig ivm mijn tussendoortjes. Wat raden jullie aan als tussendoortjes? Liefst iets wat makkelijk klaar te maken is/te eten is.

Ik kijk 's avonds meestal nog een film of serie voor het slapengaan, en dan grijp ik nogal graag naar een zak chips of wat chocolade en ik zou hier graag vanaf raken. (Ik weet wel: geen chips kopen, kan je ook geen eten, maar ik leef met 5 personen in huis dus hun kan ik moeilijk verbieden om snoep te kopen :p).

Zijn er wat gezondere alternatieven? (Rauwe wortels ofzo tijdens de film zie ik ook niet zitten :D) (Misschien wat met oats ofzo?)

waarom niet ?

Wat dacht je trouwens van popcorn... koop een zakje mais, weeg 50 gram af. Doe het in een papieren zak 2 minuten op hoog in je magnetron, en voila een grote schaal vol popcorn. Toch iets te snacken, relatief weinig calorieën
 
waarom niet ?

Wat dacht je trouwens van popcorn... koop een zakje mais, weeg 50 gram af. Doe het in een papieren zak 2 minuten op hoog in je magnetron, en voila een grote schaal vol popcorn. Toch iets te snacken, relatief weinig calorieën

hou niet van rauwe groenten :D liever gestoomt of gebakken haha :D

Die popcorn ga ik misschien wel eens proberen ja, thx

Rice cakes.

(of als je cal en macro's telt kan je ook wat chocola en chips eten)

Thx, zal ik zeker eens proberen! :D (en van de chips zou ik liefst volledig af raken tus die wil ik helemaal niet meer eten! :D


Leuk recept! Thx
 
Blokje (25g) pure chocolade (85%+) misschien?
Of spinaziechips... die kwam ik laatst ergens op internet tegen:P
 
Blokje (25g) pure chocolade (85%+) misschien?
Of spinaziechips... die kwam ik laatst ergens op internet tegen:P

heb die spinaziechips gevonden op het internet, zien er heerlijk uit, thx!
 
Back
Naar boven