MuscleMeat

Hulp nodig

Bezoekers in dit topic

Dion1996

Novice
Lid geworden
13 jun 2014
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik zou graag willen weten of jullie mij kunnen helpen met het opbouwen van een voedings schema, ik ben 17 jaar, 191 en weeg 87 kg. Ik woog in december/januari nog 109 en ben sindsdien dus 22kg afgevallen, maar bij m'n buik heb ik nog steeds aardig wat vet, ik heb geen idee wat mijn vetpercentage is verder. Ik train 4 keer per week en loop hard om de dag.

Thanks alvast!
 
Ga sticky's lezen en ga zelf iets maken, post dat vervolgens (compleet) hier en dan krijg je hier feedback. Het is niet vragen en wij draaien hier. Eerst zelf bezig ;)
 
Hallo,

Ik zou graag willen weten of jullie mij kunnen helpen met het opbouwen van een voedings schema, ik ben 17 jaar, 191 en weeg 87 kg. Ik woog in december/januari nog 109 en ben sindsdien dus 22kg afgevallen, maar bij m'n buik heb ik nog steeds aardig wat vet, ik heb geen idee wat mijn vetpercentage is verder. Ik train 4 keer per week en loop hard om de dag.

Thanks alvast!
Ik raad je aan gewoon naar een personal trainer te gaan
voor 60 - 70 euro heb je 1 uur lang aan informatie en 1 Perfect voedingschema.
Ikzelf ben ook begonnen met zelf een te maken etc.
Je leert er wel erg veel van , maar het was nogniet perfect.
dus ben naar een personal trainen geweest die zij dat het al redelijk goed was maar nogniet perfect.
En nu is het wel perfect en Hij heeft me heelveel informatie gegeven!
 
60 - 70 euro kun je een hoop voeding voor kopen.
Informatie staat er meer dan genoeg op het internet. Als je voor de "snelle" weg wilt gaan kun je inderdaad een PT inhuren.
Als je echt wilt doorkrijgen hoe het zit, leren hoe je met je lichaam kunt omgaan kun je ook zelf lezen en aan de slag gaan.
Met alle informatie die nu op het internet staat (vergeleken met 5 jaar geleden zelfs) is een PT in mijn ogen jammer besteed geld.
Daarnaast hebben PT's vaak nog achterhaalde / slechte kennis over bepaalde onderdelen van krachttraining.
 
Back
Naar boven