MuscleMeat

Hulp nodig.

Bezoekers in dit topic

Fitmom

Novice
Lid geworden
6 jun 2016
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
61kg
Vetpercentage
19%
Voor mijn zwangerschap meegedaan met een wedstrijd bikini classe nu zou ik graag weer het podium op willen.

Ben echter al tevreden maar nog niet podium waardig.
1.70. 62 kilo 17,5% vet

De laatste loodjes altijd het zwaarst. Ik zit al op een goed dieet en een training schema.
Ik overweeg een kuur met Clen en t3.

Iemand hier ervaring mee of advies over.

Vragen naar bronnen voor illegale middelen is NIET toegestaan -Sanca
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom.

Wanneer wil je het podium weer op?

Heb je begeleiding wbt trainen en voeding?

Waarom clen & t3 gebruiken? Kun je niet meer halen uit je voeding/training aangezien je al eerder op podium hebt gestaan en neem aan zonder gebruik van eea.

Neem de tijd ervoor. Velen willen veel te snel. Je weet dat je het kunt. Wees geduldig. Helemaal na zwangerschap duurt het ff iets langer imo.
 
plan niet van te voren een wedstrijd. Wil eerst wedstrijd klaar staan voor ik ga kijken welke ik ga doen.
Ieder zijn eigen process.

Ondanks variëren in eetschema en training schema.

Train als een beest en voeding is niemand die zo strikt is als ik. Nu al jaar weer intensief bezig met me voeding en training. Waar ik ook begeleiding mee heb.

Maar vooruitgang idd in muizen stapjes.
 
Het is wel een gewaagde uitspraak.

Niemand is zo strikt met voeding als ik.

Anyway, vergeet eerst aas.
Focus op je voeding en traijing.
Je begeleider zal er vast wel voor kunnen zorgen dat je zonder aas in goede droge shape kan komen.
 
Pillz idd gewaagde uitspraak.
Maar volg me schema's strikt


Maar laat me iedere keer afleiden door iedereen om me heen zo snel strak ziet. En daardoor lijkt bij mij wel een slakken race.

Veel cardio naast mijn kracht trainingen. En me strikt aan me dieet houden. Voelt dan soms kut om dat bij ander te zien.

Maar nu ik me hier op het forum heb aangemeld en die topic geopend heb. Misschien weer iets meer kracht van binnen om toch maar verder te gaan op natuurlijke weg ☺️

En maar het Clen/t3 verhaal maar laten vallen.
 
Nooit vergelijken en idd vertrouwen op je begeleiding.

En sommigen gebruiken wel beetje meer dan wat clen/t3
 
Ja i know.
Net weer bij mijn begeleiding geweest.
En ben weer gerust gesteld.

En we gaan gewoon verder op dezelfde voet. En ga der dan ook raken. Zal pittig en zwaar worden maar dat is niet erg
 
Back
Naar boven