MuscleMeat

Hulp nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tiessie

Novice
Lid geworden
11 jul 2019
Berichten
21
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
61kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste topic hier, ik hoop hier een heleboel informatie te verzamelen om zo ook mijn doelen te gaan behalen.
Ik ben momenteel 17, 178 cm en 61 kg. Ik ben altijd al Skinny geweest maar wil nu graag meer spiermassa. Ik wil vanaf nu de krachttraining serieuzer op gaan pakken. Ik eet nu rond de 2400 kcal minimaal, buiten wat ik nog extra erbij eet, wat ik zoveel mogelijk probeer te doen. Hoeveel denken jullie dat ik moet eten om zo snel mogelijk spiermassa op te bouwen?
Ik train 4 keer in de week en mijn trainingen duren ongeveer 1,5 uur, ik gebruik deze split:
A. Borst en triceps
B. Rug en biceps
C. Benen
D. Schouders en buik
Nu vind ik het moeilijk om te bepalen hoeveel oefeningen je per spiergroep moet doen, aangezien bijvoorbeeld de borst weer in te delen is in verschillende onderdelen enzo. Hoe bouwen jullie je trainingsschema op en hebben jullie tips voor mij hoe ik dit ook zelf kan gaan doen? Nu volg ik namelijk het schema van een PT, maar ik kan dit schema niet eeuwig blijven volgen en wil het ook graag zelf kunnen.
Alvast bedankt voor jullie info en als.ik nog.meer vragen heb horen jullie het vanzelf... groetjes ties
 
"hebben jullie tips voor mij?

Lees eerst de stickys op je gemak door.
 
Sticky topics , de belangrijke topics in elke forumsectie staan " vast " bovenaan de topic pagina

Maar om spiermassa op te bouwen zul je boven je onderhoud moeten eten , Ga 500kcal boven je onderhoud eten en pak een bewezen trainingsschema
Voor je basiskracht zou ik je 5x5 SL aanraden
 
Back
Naar boven