AndroidHealthClinic

Hulp nodig

Bezoekers in dit topic

Tonnano

Novice
Lid geworden
23 sep 2021
Berichten
22
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Niet meer reageren
 
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja, dunno man. Je hebt in totaal waarschijnlijk bijna 2gr steroids gebruikt voor bijna een half jaar lang en bent toen opeens gestopt met alles. Logisch dat heel je hormoonproductie compleet op zijn gat ligt nu met alle gevolgen van dien. Behalve wachten en hopen dat je lichaam herstelt kan je denk ik niet heel veel doen nu. Misschien alsnog een kleine pct of wat hcg, maar dunno of dat in jouw geval zin heeft.

Wat betreft je gewrichten… dat is wel raar. Misschien komt het omdat je (waarschijnlijk) zonder basis en helemaal uit het niks veel sterker en groter bent geworden in korte tijd. Je spieren die trekken dat door de AAS, maar je pezen en gewrichten enzo niet… Daarnaast gebruikte je deca die die overbelasting grotendeels verbloemde… Nu is de deca weg en heb je overal pijn. Misschien dat je wat supplementen kan gebruiken voor je gewrichten. En rustig aan doen met trainen… Of ben je daar inmiddels ook compleet mee gestopt?

Ik vind het erg naar voor je dat je in zo’n situatie bent beland, maar ergens vind ik het ook wel mooi, want je bent gewoon fucking mongolisch bezig geweest. Door mensen zoals jij hebben anabolengebruikers en bodybuilders in het algemeen ook een slechte naam overal. Hopelijk lezen een aantal van jouw soortgenoten je posts ook en maken ze niet dezelfde beslissingen als jij.
 
Door al die klachten kan ik niet meer trainen, heb heel mijn lichaam opgefucked. Ik heb hier zoveel spijt van maar inderdaad dat mensen maar dit goed lezen voor ze aan AAS beginnen zonder enige research.

Ik ben hierdoor zowel mentaal als fysiek geruwineerd, weet niet meer wat ik moet doen. Ik zou graag willen dat iemand met soortgelijke klachten of dezelfde klachten hadden willen weten wat ze hier bij hebben gedaan.

Zou ik ook al die instabiliteitsklachten hebben door het langdurig hoge oestrogeen levels of hoe zou het kunnen komen?
 
Neem aan dat je ze bloed gechecked hebben?
 
Ja maar alles is in orde qua bloedwaardes dus weet echt niet wat er aan de hand is maar het is niet normaal...
 
Ben aan het wachten op mail van dokter waarin die bloedwaardes staan en dan zet ik ze hierop.
 
Oke, tot die tijd valt er weinig te zeggen.
 
Hij heeft ze nog niet doorgestuurd. Wat denken jullie dat de oorzaak is van al die instabiele en krakende gewrichten? Kan het zijn door te lang 4 verschillende producten in 1 keer zonder nakuur waardoor die oestrogeen levels veel te hoog staan of? Zelfs dokters kunnen niks duidelijks zeggen alleen maar zeggen dat het weg zal gaan maar we zijn al 2 maand verder en er is niets veranderd alleen maar erger.
 
Misschien te zwaar getraind met slechte vorm. Van oestrogeen gaan je gewrichtjes in ieder geval niet kraken.
 
Oestrogeen is toch juist goed voor je gewrichten, want Meer waterretentie? Je leest wel eens dat men van te veel AI’s juist pijnlijke joints krijgt
 
Hij heeft ze nog niet doorgestuurd. Wat denken jullie dat de oorzaak is van al die instabiele en krakende gewrichten? Kan het zijn door te lang 4 verschillende producten in 1 keer zonder nakuur waardoor die oestrogeen levels veel te hoog staan of? Zelfs dokters kunnen niks duidelijks zeggen alleen maar zeggen dat het weg zal gaan maar we zijn al 2 maand verder en er is niets veranderd alleen maar erger.
Heb je geen digitaal dossier?
Meestal kan je gewoon inloggen en kijken naar de uitslagen.
 
Wat zou de oorzaak dan kunnen zijn want alles voelt instabiel aan net alsof ik hypermobiel ben terwijl ik dat niet ben. Heb ook bij de kleinste bewegingen dat ik overal krakende geluiden maak. Bij mijn ellebogen is dat het ergst net alsof ik artrose heb als ik mijn onderarm strek/buig kraakt hij meerdere keren (net alsof ik in sneeuw stap). Allemaal gekomen na het stoppen van die AAS. Ik word ook enorm depressief door die klachten voelt alsof het nooit meer goed zal komen met mijn fysiek...
 
Heb je geen digitaal dossier?
Meestal kan je gewoon inloggen en kijken naar de uitslagen.
Kan me daar niet op inloggen aangezien ik mijn pincode van mijn EID niet weet, gemeente moet die opnieuw doorsturen.
 
Mijn zicht is ook heel hard achteruit gegaan samen met ademhalingsklachten af en toe en ook continu oprispingen zelfs als ik niet gegeten heb. Het was het zeker niet waard moest naturel gebleven zijn.
 
Bij mijn ellebogen is dat het ergst net alsof ik artrose heb als ik mijn onderarm strek/buig
Als je flinke artrose hebt kraakt t niet alleen... Dan reageer je wel anders :o

Vraag het je dokter. Wij zijn geen artsen.
 
Als je flinke artrose hebt kraakt t niet alleen... Dan reageer je wel anders :o

Vraag het je dokter. Wij zijn geen artsen.
Ik zei net alsof het artrose is heb niet gezegd dat ik artrose heb. Het kraakt gewoon heel raar alsof mijn pezen en aanhechtingen mijn gewricht niet goed genoeg steunt.
 
Back
Naar boven