MuscleMeat

Hulp prikschematje

Bezoekers in dit topic

Ik zie liever iemand zelf met een voorstel komen, het is geen creatine. Alleen maar aankomen met ik heb x y z gekocht en wat kan ik er mee toont niet echt dat iemand zich serieus heeft ingelezen of de risico's van kuren kent.
ik heb deze kuur dus al gedaan dus ken de risicos en het effect. echter is nu de hoeveelheid aangepast waardoor ik hem niet zo kan zetten als destijds.
enige wat ik vraag is hoe jullie deze 4 flesjes zouden doseren als ik die wil gaan gebruiken.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
ik heb deze kuur dus al gedaan dus ken de risicos en het effect. echter is nu de hoeveelheid aangepast waardoor ik hem niet zo kan zetten als destijds.
enige wat ik vraag is hoe jullie deze 4 flesjes zouden doseren als ik die wil gaan gebruiken.
met 2 flesjes deca kun je dus in theorie 20 weken doen. Je kunt beter eerst een kuur bedenken, en laten adviseren en dan pas je gear kopen.
 
met 2 flesjes deca kun je dus in theorie 20 weken doen. Je kunt beter eerst een kuur bedenken, en laten adviseren en dan pas je gear kopen.
Klopt heb je gelijk in.. En achteraf had ik me misschien beter in kunnen lezen ipv impulsief dit kuurtje aanschaffen omdat 1 iemand dat zei maar mij werd dit ge adviseerd.
ik heb het toen aangeschaft. en nu in bezit. je geeft zelf al aan in theorie KAN je met die deca dus 20 weken doen.. maar vind dat zelf erg lang voor een kuur.
zit zelf meer aan 12 tot 14 weken te denken en vroeg me daarom af of het mogelijk is om deze 4 flesjes over die weken mooi te doseren. en zo ja in welke hoeveelheden dan.
 
Klopt heb je gelijk in.. En achteraf had ik me misschien beter in kunnen lezen ipv impulsief dit kuurtje aanschaffen omdat 1 iemand dat zei maar mij werd dit ge adviseerd.
ik heb het toen aangeschaft. en nu in bezit. je geeft zelf al aan in theorie KAN je met die deca dus 20 weken doen.. maar vind dat zelf erg lang voor een kuur.
zit zelf meer aan 12 tot 14 weken te denken en vroeg me daarom af of het mogelijk is om deze 4 flesjes over die weken mooi te doseren. en zo ja in welke hoeveelheden dan.
Dat heb ik eerder al beantwoord. je hebt dan 1.5ml E nodig EW en 1ml Deca. dus in theorie 13 weken E en 10 weken Deca, dan houd je 1 flesje over.
Maar vind je het zelf niet raar dat je leverancier je iets aanraad, terwijl je hier advies gaat vragen ?
Hier kwam je in je andere topic ook al mee.
 
Hogere wiskunde. Dat doe je niet zomaar
 
hoeveel ML halen jullie gemiddeld uit 1 vial ?
 
hoeveel ML halen jullie gemiddeld uit 1 vial ?
in de praktijk heb je wat verlies en haal je 9ml in totaal(door je aantal verschillende spuiten te vullen) uit 10ml. er zit ook niet altijd 10ml in, soms iets meer soms iets minder. Je weet alleen wat er in zit als je gelijk ineens 10ml spuit vol kunt trekken.
eigenlijk heb je 1 vial test te weinig. je kunt best wat overhouden in een vial, en dat bewaren.l
 
Oke dankjewel Bullshark !

Heb nogwat research gedaan maar het lastige is gewoon dat er allemaal verschillende dingen staan op internet en verschillende meningen worden gegeven.
Ook hier op het forum. Ik heb nog 2 (eigenlijk 3) manieren gevonden om hem te zetten namelijk:

Week 1-4: Dianabol 40 mg per dag
Week 1-10: Testosteron Enanthate 500 mg per week
Week 1-10: Nandrolone Decanoate 400 mg per week
Week 13-16: Nolvadex 20 mg per dag

of

Week 1-12 Testosteron Enanthate 500 mg
Week 1-10 Nandrolone Decanoate 400mg
Week 14-17 Nolvadex

3e manier las ik hier op dit forum

Daarbij word er door verschillende mensen ook geadviseerd om HCG er bij te zetten Low dose 1x pw.
dit zou voorkomen dat je ballen krimpen.


De eerste 2 prikschemas worden gegeven op een site waar ze precies die kuur verkopen van die 4 flesjes en pillen.
dus ga er van uit dat je dan ook genoeg hebt om die kuur zo te prikken als hun adviseren maar dat klopt ook al niet want
bij die eerste kuur zouden ze na 10 weken op moette zijn die flesjes en bij die tweede kuur die zo verkocht word zetten ze 2 weken langer test e en verkopen je dan ook 4 flesjes 2test en 2 deca.
 
Nandrolon(deca) stop je meestal 10-14 dagen eerder dan Test E vanwege langere halfwaardetijd. Deze hoge dosis is ook niet nodig. 40mg Dbol is ook teveel en zorgt alleen voor nog meer en eerder vocht vasthouden in deze kuur.

edit: begin toch te denken dat je beter kunt kuren wat je wilt, en advies van mede leden niets mee doet alleen van de verkoper van je gear
 
sja dat is bodybuilding forum lachen en commentaar op mensen hun onwetendheid..
maar met de juiste informatie en een goed schema komen ho maar.
Je komt gewoon over alsof je nog niet eens zindelijk bent dus vind je deze reacties gek?
 
Als ik dit soort topics lees ben ik altijd benieuwd of mensen helemaal in de war raken omdat 't om niet legale substanties gaat en daarom niet meer kunnen uitrekenen hoe lang ze kunnen met 20 ml van die betreffende substantie, of dat ze gewoon echt een beetje achterlijk zijn.
 
Als ik dit soort topics lees ben ik altijd benieuwd of mensen helemaal in de war raken omdat 't om niet legale substanties gaat en daarom niet meer kunnen uitrekenen hoe lang ze kunnen met 20 ml van die betreffende substantie, of dat ze gewoon echt een beetje achterlijk zijn.
Als onderwijzer kan ik bevestigen dat het het laatste is.
 
Je komt gewoon over alsof je nog niet eens zindelijk bent dus vind je deze reacties gek?
ja aan jou antwoorden heb ik tenminste wel wat pannekoek.
 
Back
Naar boven