XXL Nutrition

!Hulp/Tips gezocht!

Bezoekers in dit topic

Carlito, begin anders door voor jezelf dat wat je eet op te schrijven. Daarbij let je alleen op dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.
Na een week of 10 dagen heb je een redelijk beeld van wat je eet en hoeveel je eet.
Daarna ga je net als iedereen, fruit en groenten in je dagelijkse voeding verwerken.
Als je dat hebt gedaan of hebt laten doen, dan zullen er best wel mensen zijn die je verdere tips willen geven.
Training stelt nauwelijks wat voor, voeding is alles bij bodybuilding. Elke sukkelaar kan zijn lichaam moe maken, maar dwingen tot groeien of afvallen lukt niet iedereen.
En van zelf doen leer je het meest en je kunt er je verdere leven je voordeel mee doen.
 
Carlito, begin anders door voor jezelf dat wat je eet op te schrijven. Daarbij let je alleen op dat je voldoende eiwitten binnen krijgt.
Na een week of 10 dagen heb je een redelijk beeld van wat je eet en hoeveel je eet.
Daarna ga je net als iedereen, fruit en groenten in je dagelijkse voeding verwerken.
Als je dat hebt gedaan of hebt laten doen, dan zullen er best wel mensen zijn die je verdere tips willen geven.
Training stelt nauwelijks wat voor, voeding is alles bij bodybuilding. Elke sukkelaar kan zijn lichaam moe maken, maar dwingen tot groeien of afvallen lukt niet iedereen.
En van zelf doen leer je het meest en je kunt er je verdere leven je voordeel mee doen.
Dankje voir uw tip en weet jij mss waar ik het beste kan uitrekenen wat ik nodig heb van hoeveel calorieën etc..?
 
bami&nasi groente 250 gram
kipdijfilet 380 gram
basmati rijst 150 gram
whey isolate 60 gram
oats 60 gram
banaan 1 stuk
sinaasappel 1 stuk
walnoten ongezouten 60 gram
magere franse kwark 500 gram
komkommer 400 gram
satesaus 150 ml

110 vet, 277 koolhydraten, 216 eiwit
2977 kcals.

Val je niet af dan verlaag je de rijst of oats of ga meer bewegen.

succes.
 
bami&nasi groente 250 gram
kipdijfilet 380 gram
basmati rijst 150 gram
whey isolate 60 gram
oats 60 gram
banaan 1 stuk
sinaasappel 1 stuk
walnoten ongezouten 60 gram
magere franse kwark 500 gram
komkommer 400 gram
satesaus 150 ml

110 vet, 277 koolhydraten, 216 eiwit
2977 kcals.

Val je niet af dan verlaag je de rijst of oats of ga meer bewegen.

succes.
Zeer vriendelijk bedankt en is dit wat ik op 1 dag moet eten of moet ik dit verdelen in een week of graag meer info gewenst aub ?
 
Laatst bewerkt:
wat denk je zelf, godver zeg.
Oke dan dat is een zeer vriendelijke antwoord ik weet gewoon niet veel van gymmen en qua voeding ik vraag gewoon voor info omdat ik zelf er weining van af weet en ben jullie dankbaar voor de info maar zo een reactie heb ik totaal niet verwacht!
 
Oke dan dat is een zeer vriendelijke antwoord ik weet gewoon niet veel van gymmen en qua voeding ik vraag gewoon voor info omdat ik zelf er weining van af weet en ben jullie dankbaar voor de info maar zo een reactie heb ik totaal niet verwacht!
Gewoon omdat ik zelf niet veel wetend ben van dit en extra info vraagis het teveel gevraagd ik dacht dat ik juist hier kon belanden voor info maar ik vraag te veel blijkbaar dus ja mijn excuses, Ik zal al geen info/hulp meer vragen als het toch niet goed is.
 
Waarom lees je die link niet even. Het is gewoon in het Nederlands....
Alles staat erin en het is nog geen A4 lang....
 
Carlito's Milky Way
 
Ik zou gaan powerliften, ideaal lichaam ervoor.
 
En Camelus mijn excuses als ik teveel heb gevraagd je word erg gewardeerd voor alles wat je hebt gedaan!

Met vragen stellen is niets mis, het is goed van je om wat te gaan doen aan je overgewicht. Maar ga zelf eens wat lezen hier, probeer te begrijpen hoe het spelletje werkt. Je kan niet verwachten dat anderen dit voor je gaan doen.
 
Ik heb je zelfs per pm een volledig schema als voorbeeld gestuurd (weliswaar gebaseerd op lager onderhoud)
Dat was zelfs voor Camelus zijn lijst en daar doe je ook niet veel mee behalve zeggen dat je niet weet hoe excel werkt....
Probeer t want t is heel simpel
 
Wat is die Camelus toch een held. Ik zoek ook nog een voedingsschema. Ben een 111 kg wegende fat fuck, 1m89 lang. Wat moet ik doen om onderstaande te bereiken?
1580240171591.png
1580240116937.png
 
Zeer vriendelijk bedankt en is dit wat ik op 1 dag moet eten of moet ik dit verdelen in een week of graag meer info gewenst aub ?

Kowed amina koyum sahbi wtf is met jou? je verdiept je niet eens ergens in, Ik snap dat je 19 jaar bent maar even serieus zelfs op 15jaar oud was ik niet zo achterlijk en lui als dat jij bent.
 
Back
Naar boven