AndroidHealthClinic

!Hulp/Tips gezocht! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 jan 2020
Berichten
17
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
105kg
Vetpercentage
36%
Beste Leden,

Ik ben nieuw hier en heb graag hulp/tips nodig.

Ik ben 19 ,1m75 ,weeg 105,8kg .mijn BF staat op 36.6%. In de agelopen maanden heb ik goed getraind ben wat aangekomen in spiermassa maar ik heb mezelf laten gaan en ben weer wat kilos aangekomen(foto is mijn lichaam in huidige situatie) nu is er iemand die mij wat meer kan helpen qua mealpreps, een goede voedingschema etc Ik zou u heel dankbaar zijn .Alle tips en hulp word geapprecieerd




Snapchat-1236439428.jpg
 
Oke doe maar en Damn je bent echt zeer bedankt !!
 
Lees eerst even post 1 :)
Denk dat je dan ook al wat verder bent.
 
Bad boys gezien meneer el fuego ?
 
Tip 1: Lees de post van Marina
Tip 2: niemand gaat voor jou een voedingsschema in elkaar zetten, wat je eet kun je dus geheel zelf kiezen nadat je aantal kcal behoefte hebt berekend a.d.h.v. die excel sheet.
Tip 3: voedingsschema helpt alleen als je je er aan houd, dus als je niet afvalt ligt het niet aan het schema maar aan jou.

Verder kennen wij je lichaam niet, noch je manier van trainen dus nogmaals we kunnen je alleen helpen nadat je zelf moeite hebt gedaan om het in te vullen en het uit te proberen.
 
Enig idee wat je onderhoud is?
Ik ga dagelijks naar de gym ongeveer 30min cardio per dag en af en toe wat combineren met kracht training als dat is wat je bedoeld met "onderhoud"
 
Back
Naar boven