MuscleMeat

Hulp training en voeding

Bezoekers in dit topic

bruggeboy

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 okt 2002
Berichten
8
Waardering
0
Hallo,
ik ben 31 en slank gebouwd (64kg)
ik train al lange tijd maar zou nu echt graag spiermassa kweken.
Mijn doel is om een mooi lichaam te krijgen, dus mooie borstspieren, een wasbordje, brede schouders, mooie gespierde benen en armen.
Ik vraag me af of er nog een mogelijkheid voor mij bestaat om te groeien.
Nu train ik van maandag tot vrijdag elke dag 1 uur ongeveer.
Maandag : borstspieren en buikspieren
Dinsdag : biceps en triceps en buikspieren
Woensdag : schouders en rug en buikspieren
Donderdag : Benen en buikspieren
Vrijdag : borstspieren en buikspieren
Elke spiergroep die ik ongeveer 3 of 4 sets met 3 herhalingen waarbij elke herhaling meer gewicht neem en minder herhaal.
Ik eet ook veel bananen en appels en clementijnen.
Ik wil enorm presteren om een mooi lichaam te bekomen en te groeien. Is er nog een manier ? De juiste voeding en programma ?
Wie kan mij helpen of mij iemand doorsturen die me kan helpen.

Bedankt !
 
Post eens je schema met oefeningen, en je zal ook meer moeten eten ( min 3000 kcal.. )

En je kan beter wat meer herhalingen doen want zo train je meer op kracht..
 
Kijk eens goed rond op het forum..dan leer je al heel wat!
 
3 hh is niet echt veel. probeer es een peramide training:

12,10,8,6 HH. verder zou ik mijn buik niet zoveel trainen, want je geeft em niet genoeg rust. en rust = groeien ;)

wat ook heel belangrijk is .. is ete.. en dan vooral de juiste voeding en VEEL daarvan. ff om je op weg te helpen: eet 6-8 x per dag. verspreid over de dag. probeer elke keer dat je eet, een beetje eiwitten binnen te krijgen (eitjes,kwark,melk,pindakaas,vis enz enz)

eet veel fruit en groentes ! en vooral nie te vergeten.. eet veel na t trainen ! das heel belangrijk, want dan zijn je spieren aan het herstellen van je training en hebben ze koolhydraten en eiwitten nodig.

owja.. verder moet je proberen 1-2 liter water per dag te drinken.

als je dit doet ben je al heeel goed op weg, probeer de rest zelf even uit te zoeken op dit board. heb ik ook gedaan en werkte heel goed imo.

succ6
 
Las een rustdag in en ik zou mijn abs in principe om de dag trainen ipv elke dag.
 
Back
Naar boven