AndroidHealthClinic

Hulp voeding

  • Topic starter Delta
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 548
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

Delta

Novice
Lid geworden
7 nov 2019
Berichten
11
Waardering
2
Hallo allemaal, ik moet zo'n 3000 calorieën aantikken aangezien ik aan wil komen alleen heb ik daar flink moeite mee.

Nu vroeg ik me af wat mij nou zou helpen om aan te komen en niet al te duur is.
Havermout bijvoorbeeld krijg ik niet door me keel. Het hoeft niet speciaal ochtend eten te zijn, middag/avond/tussendoortjes. Ik wil ze allemaal :p

Alvast bedankt!
 
mcdonalds, kaasbroodjes, frikandelbroodjes, olijfolie, pinda’s, noten, chocomelk, droge worst, kaas, boter etc

Beetje creatief zijn
 
Lees hier ook even.

Je krijgt niet zomaar iets...

Ipv havermout: yogurt of kwark met muesli of cruesli of cornflakes etc. Brood met beleg (gebakken ei, kip, pindakaas, ham, etc). Denk ook aan bolletjes met beleg of mueslibollen/krentebollen met kaas.

Pannenkoeken, wraps met pindakaas/kip of zalm roomkaas
Rijstwafels met pindakaas. Heb je zo 5 van en vult niet.

Sausje bij je rijst kip of vlees. Pindasaus, chicken tonight. Mayo of ketchup bij gebakken aardappel. Pasta bolognese, een x pixza, friet, mac kan prima

Volle zuivel, kaas worst nootjes snacken
Stuk chocolade kan ook geen kwaad.

Shake met rijstpoeder (ipv oats)

Er is zat te bedenken en 3000 is helemaal niet zoveel. Zit je zo op.
 
Lees hier ook even.

Je krijgt niet zomaar iets...

Ipv havermout: yogurt of kwark met muesli of cruesli of cornflakes etc. Brood met beleg (gebakken ei, kip, pindakaas, ham, etc). Denk ook aan bolletjes met beleg of mueslibollen/krentebollen met kaas.

Pannenkoeken, wraps met pindakaas/kip of zalm roomkaas
Rijstwafels met pindakaas. Heb je zo 5 van en vult niet.

Sausje bij je rijst kip of vlees. Pindasaus, chicken tonight. Mayo of ketchup bij gebakken aardappel. Pasta bolognese, een x pixza, friet, mac kan prima

Volle zuivel, kaas worst nootjes snacken
Stuk chocolade kan ook geen kwaad.

Shake met rijstpoeder (ipv oats)

Er is zat te bedenken en 3000 is helemaal niet zoveel. Zit je zo op.
Thanks voor de toffe ideeën, hier kan ik wel wat mee! En wraps met pindakaas dan maar eens proberen.
 
Hi Hi! Ik heb 2 jaar geleden hetzelfde probleem gekend...

Na veel verschillende methodes ben ik met mijn diëtiste tot dé oplossing gekomen, namelijk shakes!!
Het is belangrijk om dat de shakes niet je maaltijd vervangen, maar juist aanvullen.
Je kan niet de hele tijd ongezonde voeding naar binnen spelen.
Ik voelde me echt veel beter door de shakes dat veel vettig eten.
Ook mijn huid werd vele beter. Nu een juiste shake vinden is ook echt heel moeilijk.
De ene zijn te duur, vies, niet te krijgen,... Dus na lang zoeken kwam ik bij de Shakes van Svensson terecht.
Ze bieden ook heel wat extra info rond sporten enzo verder. Voor mij was het écht super nuttig.
Hier is de link even: https://svensson.club zodat je zelf een kan kijken of jij er iets in vind.
Succes !!
 
Hi Hi! Ik heb 2 jaar geleden hetzelfde probleem gekend...

Na veel verschillende methodes ben ik met mijn diëtiste tot dé oplossing gekomen, namelijk shakes!!
Het is belangrijk om dat de shakes niet je maaltijd vervangen, maar juist aanvullen.
Je kan niet de hele tijd ongezonde voeding naar binnen spelen.
Ik voelde me echt veel beter door de shakes dat veel vettig eten.
Ook mijn huid werd vele beter. Nu een juiste shake vinden is ook echt heel moeilijk.
De ene zijn te duur, vies, niet te krijgen,... Dus na lang zoeken kwam ik bij de Shakes van Svensson terecht.
Ze bieden ook heel wat extra info rond sporten enzo verder. Voor mij was het écht super nuttig.
Hier is de link even: https://svensson.club zodat je zelf een kan kijken of jij er iets in vind.
Succes !!
Dankjewel voor de tip, Sven!

€10,95 ook voor 6x17gram eiwit, mooie deal!
 
Wtf, hij heeft moeite om aan 3000 kcal te komen en dan worden shakes van 89 kcal aangeraden ?
Ja dat schiet lekker op lol.... en ook nog eens mega duur :roflol:.

Drink gewoon een paar keer per dag een goede beker volle chocomel en je hebt er zo 700-1000 kcal bij op een dag.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Wtf, hij heeft moeite om aan 3000 kcal te komen en dan worden shakes van 89 kcal aangeraden ?
Ja dat schiet lekker op lol.... en ook nog eens mega duur :roflol:.

Drink gewoon een paar keer per dag een goede beker volle chocomel en je hebt er zo 700-1000 kcal bij op een dag.
Het is niet perse moeite om aan de 3000 te komen, maar het is dat ik geen schema volg en nu gewoon even een schema wil maken met wat ik kan eten/lekker vind. en daarvoor heb ik de ideeën nodig!
Die shakes zijn opzich wel handig alleen niet wat ik zoek, heb thuis mammoth weight gainer, 4 volle scheppen 1200 kcal.
 
Back
Naar boven