AndroidHealthClinic

Hulp voor een mogelijk talentje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mattieP

Novice
Lid geworden
17 jun 2013
Berichten
18
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Hallo ik ben mathijs ik ben 16 jaar oud n mijn passie is bodybuilden.
Ik ben nu bijna 2 jaar bezig met trainen. En geloof het of niet ik ben van 67 kilo naar 97,6 gegaan.

Mijn huidige stats:
Lengte 1,92
Gewicht : 97,6
Vet 15%

Ik Zat te twijfelen om binnen kort wat supplementen erbij te pakken:
Ik dacht aan Glutamine, ZMA.

Wat vinden jullie hiervan of zouden jullie anders doen?
Voor de rest pak ik 2x per dag whey isolaat van bodylab
 
Goede progressie. Waarom wil je die supplementen pakken? Glutamine pak je bijvoorbeeld beste als je aan het afvallen bent lees ik hier veel. Al eens creatine gehad? Dat is eigenlijk het enige nuttige supplement naast eiwitten imo. Informeer jezelf even door stickies te lezen.
 
Glutamine wou ik pakken na t trainen puur tegen spierafbraak. ZMA wil ik dan pakke voor goed herstel tijdens je nachtrust en het verhoogd je natuurlijke testo waarde.
Crea nog nooit geprobeerd eigenlijk..
 
ZMA verhoogd niet je natuurlijke testo waarde. Ik zou creatine gaan gebruiken, meer niet.
 
Talentjes doen alle sop eigen kracht ;)
 
Ik zou idd gewoon voor creatine gaan. En laat je niet gek maken met alle verschillende soorten en houdt t gewoon bij creatine monohydraat.
 
ZMA verhoogd niet je natuurlijke testo waarde. Ik zou creatine gaan gebruiken, meer niet.

Gelul. Zink is wetenschappelijk aangetoond je natuurlijke test levels te verhogen. Het is niet voor niks dat ZMA veel wordt gebruikt, naast een diepere nachtrust (kan persoonsgebonden zijn, maar voor mij is het 100% merkbaar of ik ZMA 's avonds in heb genomen of niet) is het vooral in de PCT iets wat vaak wordt gestacked met andere test-boostende producten/ingrediënten of zit zelfs in deze test-boosters.

@ TS: ik zou denk ik eerst beginnen met wat strikter op je trainingsroutine en voeding te letten, om vervolgens eens te gaan kijken naar meer eiwitjes en creatine (wat je dan beter zal gaan merken als je iig zorgt dat je training/voeding beter op orde is, ik zeg overigens niet dat hier iets/veel aan scheelt want je resultaten spreken voor zich, maar dan kun je iig kijken wat creatine voor je doet als je dat erbij gaat pakken). Vervolgens kan je eens kijken naar een goede post-workout shake (maar veel post-workout producten zijn tegelijkertijd een creatine product, MegaGrow van XXL is een persoonlijke favoriet van mij voor post-workout/creatine product, echt een aanrader).

Waarom neem je isolaat ipv gewoon whey?
 
Mijn traininsroutine is nu dat ik alle spiergroepen 2x train in 8 dagen ik heb dan de split:
Benen/schouders
Rug triceps
Borst biceps

Voeding hou ik ook wel redelijk bij.. Ik hou me aan het eat big to get big haha

Thanks voor de tips in ieder geval! Dus jullie zouden gewoon zeggen creatine?

Ik heb een foto geplaatst van mn rug hebben jullie tips om die beter te maken?
 
Voor een 16 jarige ziet je rug er al heel goed uit hoor. Voor Twee jaar training is het echt al netjes, ik raad aan om gewoon te blijven doen wat je gedaan hebt, ziet er uit alsof het werkt. Je kunt altijd natuurlijk hier en daar wat oefeningen veranderen(dat is meestal wel aan te raden natuurlijk, voor iedere bodybuilder).

Creatine is wel een aanrader. Eat big to get big, tjah, voor iemand van 16 is het inderdaad wel te doen, zodra je wat ouder wordt gaat dat vaak gepaard met behoorlijke vet gains :(.
 
Thanks man! Wat zou ik nog kunnen verbeteren aan mn rug?

Ik eet wel zoveel mogelijk maar dan gezond!

Hou je van crea ook wat massa vast of?
 
Gewoon zo doorgaan. Rug ziet er beter dan prima uit.
Supplementen zijn niet echt nodig.

Telefoon weg en 10 minuutjes mediteren>ZMA
 
ZMA...je bent 16 man, je test is al sky high. :roflol:
 
Geen van beide, ZMA vind ik persoonlijk overbodig en Glutamine is meer bedoeld voor in een cut om spierafbraak tegen te gaan.

Overigens petje af voor de progressie die je hebt geboekt !:thumbup: zou vooral doorgaan waar je mee bezig bent.
 
Gelul. Zink is wetenschappelijk aangetoond je natuurlijke test levels te verhogen. Het is niet voor niks dat ZMA veel wordt gebruikt, naast een diepere nachtrust (kan persoonsgebonden zijn, maar voor mij is het 100% merkbaar of ik ZMA 's avonds in heb genomen of niet) is het vooral in de PCT iets wat vaak wordt gestacked met andere test-boostende producten/ingrediënten of zit zelfs in deze test-boosters.

@ TS: ik zou denk ik eerst beginnen met wat strikter op je trainingsroutine en voeding te letten, om vervolgens eens te gaan kijken naar meer eiwitjes en creatine (wat je dan beter zal gaan merken als je iig zorgt dat je training/voeding beter op orde is, ik zeg overigens niet dat hier iets/veel aan scheelt want je resultaten spreken voor zich, maar dan kun je iig kijken wat creatine voor je doet als je dat erbij gaat pakken). Vervolgens kan je eens kijken naar een goede post-workout shake (maar veel post-workout producten zijn tegelijkertijd een creatine product, MegaGrow van XXL is een persoonlijke favoriet van mij voor post-workout/creatine product, echt een aanrader).

Waarom neem je isolaat ipv gewoon whey?

Van zma krijg je TEELBALKANKER
 
ZMA verhoogt je test alleen maar in het geval wanneer je test lager is dan ie moet zijn, anders is het weggegooid geld.
 
Back
Naar boven