AndroidHealthClinic

Hulp voor het afronden van mijn voedingsschema

Bezoekers in dit topic

Beginner0229

Novice
Lid geworden
23 nov 2019
Berichten
3
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen!

zoals jullie zien ben ik nieuw op dit forum. Heb me al aardig ingelezen en heb een hoop informatie waar ik wat aan heb! Thnx
Ik heb sinds kort het trainen weer opgepakt(vroeger wel aardig wat getraind) ben alleen in die tussentijd erg druk geweest met werk en daardoor dus ook aardig afgevallen door juist, slechte voeding! Zoals jullie kunnen lezen wil ik dus gaan bulken, ik ben van nature slank gebouwd dus wat extra vet is voor mij geen probleem! Ik weeg nu 82kg en mijn streven is 90kg.. in mijn voedingsschema heb ik de koolhydraten in verhouding tot eiwitten iets hoger gehouden en vet is ook iets meer in percentage. zie de foto’s van het schema dat ik heb gemaakt en wil gaan volgen.. graag tips voor veranderingen en uitleg. Alvast bedankt boys
 

Bijlagen

  • D72EEE61-AE98-4AD3-A575-3AEDA9B8DEF5.jpeg
    D72EEE61-AE98-4AD3-A575-3AEDA9B8DEF5.jpeg
    180,3 KB · Weergaven: 135
prop t effe in deze excel... leest wat beter.
Kom erop terug :)
 
Beste mensen!

zoals jullie zien ben ik nieuw op dit forum. Heb me al aardig ingelezen en heb een hoop informatie waar ik wat aan heb! Thnx
Ik heb sinds kort het trainen weer opgepakt(vroeger wel aardig wat getraind) ben alleen in die tussentijd erg druk geweest met werk en daardoor dus ook aardig afgevallen door juist, slechte voeding! Zoals jullie kunnen lezen wil ik dus gaan bulken, ik ben van nature slank gebouwd dus wat extra vet is voor mij geen probleem! Ik weeg nu 82kg en mijn streven is 90kg.. in mijn voedingsschema heb ik de koolhydraten in verhouding tot eiwitten iets hoger gehouden en vet is ook iets meer in percentage. zie de foto’s van het schema dat ik heb gemaakt en wil gaan volgen.. graag tips voor veranderingen en uitleg. Alvast bedankt boys

Check even je avondeten. 500 kcal is erg weinig, of je moet al heel weinig opscheppen.

Daarnaast zou ik de mass gainer vervangen door havermout en pindakaas bijvoorbeeld. Net zo makkelijk.

Je zou de volgende regel kunnen hanteren:

- 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht
- 1 gram vet per kg lichaamsgewicht
- rest opvullen met koolhydraten

Oldskool zo op een blaadje geschreven trouwens:bierbang:
 
Ziet er op zich prima uit!

Vet is zeker niet hoog. Het is minimaal 1 gr vet per kg BW.
Meer eiwit hoeft ook niet. Je hebt aan 160-200 gr meer dan zat.

Mass gainer zou ik eruit gooien. Maak t gewoon zelf met oats/(choco)melk/vetbron (kan pindakaas of lijnzaadolie of gewoon een hand noten erbij).
Je kan ook rijstmeel nemen oid. Of gewoon om 8:00 4 sneden brood (ipv 2) waarvan 2 dik pindakaas oid en dan de melk er los bij.

Hoeveel en wat eet je als avondeten?
Een simpele agv (aardappel/groente/vlees) met jus oid kom je wel op 500.
Maar als jij 1 a 2 borden pasta eet kan het aardig meer zijn.
 
Top bedankt voor jullie reacties!:rocker: Oké dan ga ik de Mass gainer eruit gooien en vervangen voor oats chocomelk en cashewnoten. Avondeten is lastig dat zal nogal verschillen.. als ik agv eet is het wel een flink bord en meestal kip of witvis. Pasta en rijst eet ik ook veel als avondmaal. Maar ongetwijfeld zal er ook wel is een brute vette maal voorbij komen... opzich geen probleem lijkt mij? Mochten jullie nog meer opmerkingen hebben hoor ik het graag! Thnx!!
 
Eet je echt alleen maar mager vlees/vis bij je agv?
Waarom niet wat afwisselen met gehakt oid? een keer zalm of vettere vis? Of eten jullie dat thuis niet? ( t is boerenkool met worst en spekjes tijd :o )

pizza, frietje of mac op zijn tijd is niets mis mee :D
of een keer een bak chips oid...
 
Nee, gehakt eet ik ook maar wel minder. Zalm ect eten we niet echt.. maar goed.. thnx voor de info! Ik zal beginnen met dit schema en kijken wat ik maandelijks bij ga komen:flexbiceps:
 
Back
Naar boven