Fitness Seller

hulp

Bezoekers in dit topic

fitwoman

Novice
Lid geworden
2 jun 2016
Berichten
10
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
61kg
Hallo
Ik ben nieuw op dit forum en weet nog niet precies hoe het werkt dusstel mijn vraag hier.
Ik ben zelf al 5 jaar vol gas aan het trainen dus ongeveer 4 a 5 keer per week en ben best wel al aardig ontwikkeld
Ik ben 4 jaar geleden begonnen met het gebruiken van winstrol om te groeien en droog te worden maar ik word steeds zwakker en heeeel erg misselijk in de ochtend dus wil eigenlijk stoppen met winstrol.
Graag wil ik weten of er iemand is die mij precies kan vertellen wat het beste is om te doen voor een vrouw.
Ik ben heel gedreven en wil groeien en groter worden maar ik weet niet hoe.
Ik doe het nu in ieder geval helemaal verkeerd.
Is er iemand die mij kan helpen?????
 
Heb geen verstand van anabolen, maar hoeveel eet je nu en welke macro's pas je toe? Hoe train je? Veel compounds?
 
Ik ben nieuw op dit forum en weet nog niet precies hoe het werkt dusstel mijn vraag hier.

Topic verplaatst, in deze sectie gaan ze je sneller kunnen helpen ;)
 
4 jaar lang non stop winstrol??

DIRECT STOPPEN!
 
4 jaar lang non stop winstrol??

DIRECT STOPPEN!
dit dus en een bezoekje aan je huisarts zou je wss nu ook wel goed doen..

(mits je geen troll bent)
 
Goed trainingsschema, voedingsschema, trainer zoeken. Dan komt het goed.

En inderdaad, neem je al 4 haar lang winstrol? Dan zal je inmiddels wel behoorlijk last hebben van vermannelijking.

Winstrol is pittig voor een vrouw.

Betere keuze is anavar op een heel lage dosis.
 
4 jaar aan één stuk winstrol? Of met tussenpozen?

Gewoon stoppen met winstrol.

Eerst zien dat je voeding en training op orde is.

Zou beginnen met je dieet en training te posten. Mss kan daar nog wat verbeterd worden.
 
Ik ben hier zo blij mee met deze reacties
Nee ik zit niet non stop aan de winstrol en wel met tussenpozes maar ben er echt klaar mee.
Mijn hart ligt bij bodybuilding en krachttraining maar moet wel goed blijven functioneren.
Ik train 4 a 5 keer per week en dan echt anderhalf tot twee uur maar door de winstrol ging ik ook slechter eten en werd iedere keer misselijk in de ochtend.
Ik wil het nou echt een keer helemaal goed doen
 
Goed trainingsschema, voedingsschema, trainer zoeken. Dan komt het goed.

En inderdaad, neem je al 4 haar lang winstrol? Dan zal je inmiddels wel behoorlijk last hebben van vermannelijking.

Winstrol is pittig voor een vrouw.

Betere keuze is anavar op een heel lage dosis.
ja idd ik zat zelf ook al te denken aan anafar maar wat doet dat anders dan winstrol?
 
ja idd ik zat zelf ook al te denken aan anafar maar wat doet dat anders dan winstrol?

Anavar is minder androgeen. Milder voor de lever ook denk ik. En winstrol kan bij sommige mensen droge gewrichten geven en slechter voor de cholesterol dan anavar.

Als vrouw moet je zeker van de androgenere zaken wegblijven.
 
Laatst bewerkt:
Meid ga eerst langs huisarts om je bloedwaardes te checken voordat je weer aan aas begint ;)
 
Meid ga eerst langs huisarts om je bloedwaardes te checken voordat je weer aan aas begint ;)

Dat is mss geen slecht idee.

Heb je nu je geen winstrol meer neemt nog last van de maag?
 
Anavar is minder androgeen. Milder voor de lever ook denk ik. En winstrol kan bij sommige mensen droge gewrichten geven en slechter voor de cholesterol dan anavar.

Als vrouw moet je zeker van de androgenere zaken wegblijven.
ok nu kom ik eindelijk een keer verder
Thanks voor de reactie
Wat zijn precies androgene en als ik anafar zou gaan nemen moet ik daar dan ook oestrogeen bij nemen?
 
ok nu kom ik eindelijk een keer verder
Thanks voor de reactie
Wat zijn precies androgene en als ik anafar zou gaan nemen moet ik daar dan ook oestrogeen bij nemen?

Je kennis over steroiden schiet ERNSTIG te kort, als ik dit zo lees. Doe je zelf een plezier en ga eerst eens veel lezen op internet. Doe zelf de nodige kennis op voordat je ergens aan begint.

Raadpleeg dan met name Amerikaanse forums waar meer vrouwen openlijk praten over anavar en winstrol gebruik.

Als jij al een paar keer winstrol genomen hebt, dan ben ik wel benieuwd naar hoe lang en op welke dosering?
 
ok nu kom ik eindelijk een keer verder
Thanks voor de reactie
Wat zijn precies androgene en als ik anafar zou gaan nemen moet ik daar dan ook oestrogeen bij nemen?

Heb wel al eens gelezen in logjes dat vrouwen de pil nemen tijden een anavar kuur. Maar dat moet je zelf eens opzoeken. Ik ga u niet zeggen wat jij moet nemen. Die verantwoordelijkheid neem ik niet.

Wel zien dat je echte anavar hebt.. Want voor zelfde geld zit er winstrol of nog erger is het dianabol. En dianabol wil je als vrouw al zeker niet nemen.
En ik zeg niet dat je anavar moet nemen dat is ook weer aan u om te beslissen.Beste is van niks te nemen.

En als je je bloed laat checken zou ik toch mss ook eens laten kijken naar die maagpijn.Als je daar nu nog last van hebt.Hoe lang ben je al off?

En zou eerst in de voedingssectie je dieet posten en in de trainingssectie je training. Dan kan er daar ook naar gekeken worden. Als die niet in orde zijn dan kan je best niet aan de AAS gaan.
 
Laatst bewerkt:
ok nu kom ik eindelijk een keer verder
Thanks voor de reactie
Wat zijn precies androgene en als ik anafar zou gaan nemen moet ik daar dan ook oestrogeen bij nemen?
Meid ga eerst langs huisarts om je bloedwaardes te checken voordat je weer aan aas begint ;)
Dat is mss geen slecht idee.

Heb je nu je geen winstrol meer neemt nog last van de maag?
Heb wel al eens gelezen in logjes dat vrouwen de pil nemen tijden een anavar kuur. Maar dat moet je zelf eens opzoeken. Ik ga u niet zeggen wat jij moet nemen. Die verantwoordelijkheid neem ik niet.

Wel zien dat je echte anavar hebt.. Want voor zelfde geld zit er winstrol of nog erger is het dianabol. En dianabol wil je als vrouw al zeker niet nemen.
En ik zeg niet dat je anavar moet nemen dat is ook weer aan u om te beslissen.Beste is van niks te nemen.

En als je je bloed laat checken zou ik toch mss ook eens laten kijken naar die maagpijn.Als je daar nu nog last van hebt.Hoe lang ben je al off?

En zou eerst in de voedingssectie je dieet posten en in de trainingssectie je training. Dan kan er daar ook naar gekeken worden. Als die niet in orde zijn dan kan je best niet aan de AAS gaan.
ok bedankt voor de reactie
 
Je kennis over steroiden schiet ERNSTIG te kort, als ik dit zo lees. Doe je zelf een plezier en ga eerst eens veel lezen op internet. Doe zelf de nodige kennis op voordat je ergens aan begint.

Raadpleeg dan met name Amerikaanse forums waar meer vrouwen openlijk praten over anavar en winstrol gebruik.

Als jij al een paar keer winstrol genomen hebt, dan ben ik wel benieuwd naar hoe lang en op welke dosering?
ja weet ik dat mijn kennis tekort schiet dat is ook 1 van de redenen dat ik me hier heb aangemeld
ik wil info krijgen over kuren over vitamines aminozuren trainschemas eetschemas enz en wil het gewoon goed en verantwoord doen
 
Back
Naar boven