Fitness Seller

Hulp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Giulio

Novice
Lid geworden
15 feb 2019
Berichten
10
Waardering
0
Goedenavond ben een oorlogs veteraan en door ernstige ptss en veel medicatie ben ik veel aangekomen. Sport 5.dagen in de week combi rpm kracht training. Wat kan ik beste gebruiken om gewicht kwijt te raken en daarna een kuur om.wat sneller spiermassa aan te komen. Zodat ik me fijner voel en mijn motivatie weer terug komt. Is er iemand die mij zou kunnen helpen. Dit is zo belangrijk voor mij en mijn gezin. Moet hulp erin hebben om ook mijn ptss de baas te zijn en door alles zak ik alleen maar weg en de oorlogen winnen steeds. Zpu hier heel blij mee zijn als iemand die exht betrouwbaar is en er veel verstand van heeft want stop het niet zomaar in m pijn lichaam.://forum.bodybuilding.nl/
 
Afvallen zal je moeten doen dmv je voeding.

500 kcals onder onderhoud eten. Mss zelfs meer onder onderhoud aangezien je een heel pak kwijt moet.
 
Kuurtje discipline
 
Bedankt.voor je reactie maar helaas begrijp je mijn situatie niet. Zal zo verwijderen want denk dat ik niet zo moet neerzetten. Grt
 
Bedankt.voor je reactie maar helaas begrijp je mijn situatie niet. Zal zo verwijderen want denk dat ik niet zo moet neerzetten. Grt
Volgens mij begrijp jij jouw situatie niet.
 
Zal mijn bericht verwijderen want merk dat ik dit beter niet kan schrijven.
 
Zal mijn bericht verwijderen want merk dat ik dit beter niet kan schrijven.
We willen je best wel helpen alleen niet met anabolen, daar ben jij niet klaar voor op dit moment.
 
Nee snap ik. Maar zou graag hulp middel willen hebben wat mij helpt met sneller afvallen zoals t3 wat ik over al lees
 
Nee snap ik. Maar zou graag hulp middel willen hebben wat mij helpt met sneller afvallen zoals t3 wat ik over al lees
Daar heb je niks aan als je voeding niet klopt. Wees verstandig en blijf op dit moment van al die middelen af, het is geen snoepgoed.
 
Nee snap ik. Maar zou graag hulp middel willen hebben wat mij helpt met sneller afvallen zoals t3 wat ik over al lees

Doe het maar gewoon zonder rommel.

Deftig voedingsschema opstellen. Onder onderhoud eten en gaan trainen.
 
Is lange weg geweest en wil nu hulp hoe beste verder want eten houd ik goed en sport elke dag alleen door mijn ptss en medicatie is bijvoorbeeld míjn testeron erg laag waardoor spieropbouw door te hoge cortisol bijna niet vooruit gaat en dat werkt niet motiverend
 
Is lange weg geweest en wil nu hulp hoe beste verder want eten houd ik goed en sport elke dag alleen door mijn ptss en medicatie is bijvoorbeeld míjn testeron erg laag waardoor spieropbouw door te hoge cortisol bijna niet vooruit gaat en dat werkt niet motiverend
Hoe ziet je voedingschema eruit? Hoe weet jij dat je testosteron laag is?
 
Heb lange onderzoek in ziekenhuis gehad en vorige week de uitslag gekregen. Cortisol door.spanning en stress erg hoog en mijn testosteron heel laag en willen ze mij pillen geven voor verhoging
 
Heb lange onderzoek in ziekenhuis gehad en vorige week de uitslag gekregen. Cortisol door.spanning en stress erg hoog en mijn testosteron heel laag en willen ze mij pillen geven voor verhoging

Ik heb er ook last van. Maar afvallen gaat toch door je voeding moeten komen.
 
Ja klopt maar veel werkt niet mee daarom.de vraag. Want verlies zo mijn motivatie omdat ik geen vooruitgang zie terwijl ik er veel voor doe. Maar bedankt voor jullie reacties
 
het hoge cortisol doet veel met je lichaam. Heeft ook invloed op je testosteron.

Werk je ook aan spanning en stress vermindering? Therapie oid. Dat zal ook helpen.

Maar T blijft een kwestie van voeding. In sommige gevallen ook welke voeding en waar je hoed op reageert.
Veelal eten mensen die te graag of te snel af willen vallen veel te weinig en verliezen ze niet veel vetmassa.

Als jij onder onderhoud eet ga je T resultaat echt wel zien.
Met middelen zal je je lijf alleen maar verder verkloten. Dat is zonde.

Steek wat meer tijd in je voeding. Een goed schema. Weeg alles af. En zorg dat je 500 kcal onder onderhoud eet.

Geloof me... Daar wordt je met de tijd blijer van dan alle middelen.
Het is een lange zware weg. Maar je kan dat echt.

Maak kleine doelen. Trek er tijd voor uit. Maak een schema en vraag hier advies. Hou je gewicht en cm bij. Kijk in de spiegel.

Je zal versteld staan wat je allemaal kan. Ondanks ptss, stress, hoog cortisol etc.

Lees deze link. Het kost tijd maar het zal je veel meer opleveren.
Succes.
 
Back
Naar boven