Fitness Seller

Hulpoproep aan de grote mannen.

Bezoekers in dit topic

RobbeC2006

Novice
Lid geworden
7 dec 2022
Berichten
6
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Wat is de beste multivitaminen pil die ik op 16 jarige leeftijd kan nemen ben namelijk op zoek naar een maar er is zo veel aanbod dat ik een idee heb voor welke ik moet gaan. Ook van prijs/kwaliteit dus niet te duur.
 
Topantwoord
Jij leest niet maar vult je eigen gedachtengang in. Het staat er letterlijk en het is geen oordeel.

Dat TS schrijft een idee te hebben maar geen idee bedoelt ligt ook wel voor de hand.

RobbeC2006 : lees de post van wovano.
Zal je helpen:
Natuurlijke bron van B-12: Vlees, vis, schelpdieren, gevogelte, zuivel en eieren.
Vitamine-suppletie aan D3 a 50mcg en B-12 1000ug/dag kan geen kwaad.
B-12(methylcobalamine of adenosylcobalamine)
Waarom denk je dat je vitamine pillen nodig hebt?
 
Wat is de beste multivitaminen pil die ik op 16 jarige leeftijd kan nemen ben namelijk op zoek naar een maar er is zo veel aanbod dat ik een idee heb voor welke ik moet gaan. Ook van prijs/kwaliteit dus niet te duur.
Mulit's zijn meestal behoorlijk ondergedoseerd en/of bevatten minderwaardige vitamines/mineralen. De betere zijn meteen erg prijzig.
Als je gewoon netjes je groente eet (fruit mag ook maar bevat vaak veel suikers) en dingen als havermout heb je geen extra pillen nodig. Omgekeerd als je voeding niet goed is, heb je ook weinig aan multi's.
Wil je gewoon een multi erbij nemen, just to be sure (doe ik zelf ook), dan zou ik voor een goedkope gaan, bv kruidvat (hebben vaak goede aanbiedingen).
 
Ik neem gewoon de multivit van XXL.
 
Waarom denk je dat je vitamine pillen nodig hebt?
Uit een recent bloedonderzoek bleek dat ik een tekort had aan b12, D en nog iets aangezien ik geen behoefte noch geld heb om al deze vitaminen appart te kopen dus begon ik na te denken over een multivitamine pil. Ik kan de resultaten van het onderzoek anders wel delen zodat je ook deze tekorten kan zien.
 
Uit een recent bloedonderzoek bleek dat ik een tekort had aan b12, D en nog iets aangezien ik geen behoefte noch geld heb om al deze vitaminen appart te kopen dus begon ik na te denken over een multivitamine pil. Ik kan de resultaten van het onderzoek anders wel delen zodat je ook deze tekorten kan zien.
AOV heeft goede zuigtabletten B12. dibencozide met B11 (foliumzuur) iets van 14,- per potje online
XXL heeft goede D-3 softgels

1 per dag is voldoende
 
Uit een recent bloedonderzoek bleek dat ik een tekort had aan b12, D en nog iets aangezien ik geen behoefte noch geld heb om al deze vitaminen appart te kopen dus begon ik na te denken over een multivitamine pil. Ik kan de resultaten van het onderzoek anders wel delen zodat je ook deze tekorten kan zien.
Bij een multivitamine moet je goed naar de dosering kijken, de kans bestaat dat je één of meerdere vitamines alsnog moet aanvullen.

B12 tekort is wel heftig, dat duurt vaak ff voor je het merkt.

Succes!
 
Uit een recent bloedonderzoek bleek dat ik een tekort had aan b12, D en nog iets aangezien ik geen behoefte noch geld heb om al deze vitaminen appart te kopen dus begon ik na te denken over een multivitamine pil. Ik kan de resultaten van het onderzoek anders wel delen zodat je ook deze tekorten kan zien.
Deel gewoon de waardes eens.
Haal wel je naam etc even weg.
Vitamine D tekort heeft het gros van de Nederlanders. Gewoon bij een webwinkel bestellen. B12 tekort als je dat langdurig hebt merk je dat echt wel.
Het is vaak ook kijken hoeveel het tekort is.

Multivitamines moet je goed op doseringen letten. Je kan ze voor een habbekrats kopen. Maar als hetgeen wat jij nodig hebt er te weinig van inzit heb je er nog niets aan.
 
Deel gewoon de waardes eens.
Haal wel je naam etc even weg.
Vitamine D tekort heeft het gros van de Nederlanders. Gewoon bij een webwinkel bestellen. B12 tekort als je dat langdurig hebt merk je dat echt wel.
Het is vaak ook kijken hoeveel het tekort is.

Multivitamines moet je goed op doseringen letten. Je kan ze voor een habbekrats kopen. Maar als hetgeen wat jij nodig hebt er te weinig van inzit heb je er nog niets aan.
Hierbij vinden jullie al mijn waarden in de bijlage. Alleen mijn doctor, naam, adres etc zijn weggehaald.
 

Bijlagen

  • bloedonderzoek 1.png
    bloedonderzoek 1.png
    102,3 KB · Weergaven: 78
  • bloedonderzoek 2.png
    bloedonderzoek 2.png
    117,2 KB · Weergaven: 74
  • bloedonderzoek 3.png
    bloedonderzoek 3.png
    10,2 KB · Weergaven: 74
Mulit's zijn meestal behoorlijk ondergedoseerd en/of bevatten minderwaardige vitamines/mineralen. De betere zijn meteen erg prijzig.
Als je gewoon netjes je groente eet (fruit mag ook maar bevat vaak veel suikers) en dingen als havermout heb je geen extra pillen nodig. Omgekeerd als je voeding niet goed is, heb je ook weinig aan multi's.
Wil je gewoon een multi erbij nemen, just to be sure (doe ik zelf ook), dan zou ik voor een goedkope gaan, bv kruidvat (hebben vaak goede aanbiedingen).
Je spreekt jezelf lekker tegen.
 
Klopt, maar dat maakt het niet minder waar:loony:
Ok, dus als je voeding niet goed is, hebben vitaminesupplementen geen zin. Als je voeding wel goed is, heeft het ook allemaal geen zin volgens jou. En om er helemaal zeker van te zijn (dat het echt totaal geen zin heeft?), neem je zelf een supplement dat je anderen afraadt.
 
Back
Naar boven