AndroidHealthClinic

Hulpvraag, ''kickstart'' afvallen en behouden van spiermassa.

Bezoekers in dit topic

Nidonkie

Novice
Lid geworden
19 jul 2018
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
22%
Hallo Allemaal!

Ik zit met een vraag en hoe meer informatie ik krijg en/of lees hoe meer vragen ik er van krijg.

Nu heb ik het aanraden van een vriend gekregen een startup te maken met bijvoorbeeld een HGH of een combinatie van winnie en t3 te pakken om te zorgen dat mijn lichaam beter gestimuleerd zou raken mijn vetpercentage verder omlaag te brengen. ( als je echt wil knallen maat, spuit test erin 1-5 weken, t3 en een kickstart winstrol. ) Mening?

Ik begrijp dat hier op het forum vragen als dit vrijwel meteen worden afgeschoten maar ga het toch hier aan jullie willen vragen.

Wat raden jullie aan als ''kickstarter'', ik blijf uiteraard daarna even hard doortrainen. Voeding is nu netjes op orde, hier en daar nog wat beperken en toevoegen(morgen wordt er gekeken naar een nieuw voedingsschema ).

Zou iemand mij een antwoord kunnen verschaffen wat niet verwarrend is? het roept allemaal zoveel vragen op en alternatieven dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

BVD allen!

edit: Clen etc is me ook aangeraden en met een ECA als t5 werd ik niet heel vrolijk. Wellicht doe ik iets verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Dus je overweegt om roids te gaan gebruiken omdat 1 vriend zegt dat je dan gaat knallen? Het kuurvoorstel van je vriend slaat overigens nergens op..

Laat het kuren voor wat het is. Zoals ik het lees is je voeding nu pas in orde, ofja...morgen Word er nog aan gesleuteld want eigenlijk is hij niet in orde... geef het gewoon de tijd, ik denk dat je nog een hoop kunt leren en moet leren voordat je aan kuren kan gaan denken.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Dus je overweegt om roids te gaan gebruiken omdat 1 vriend zegt dat je dan gaat knallen? Het kuurvoorstel van je vriend slaat overigens nergens op..

Laat het kuren voor wat het is. Zoals ik het lees is je voeding nu pas in orde, ofja...morgen Word er nog aan gesleuteld want eigenlijk is hij niet in orde... geef het gewoon de tijd, ik denk dat je nog een hoop kunt leren en moet leren voordat je aan kuren kan gaan denken.

Bedankt voor je antwoord.

Dat klopt helemaal, mijn voeding was dacht ik goed op orde, maar vanwege mijn werk is het niet altijd mogelijk hier rekening mee te kunnen houden. Dus vandaar morgen nog eens zitten om te kijken wat de alternatieven zouden kunnen zijn.

Vandaar dat ik hier uit vraag.

De reden waarom ik het ook vraag is doordat ik niet echt het idee heb dat ik gewicht verlies, maar daardoor wordt ook de pijn in mijn gewrichten erger waardoor ik bijvoorbeeld ook de motivatie zou verliezen, het is een chronische pijn die wellicht met een kg of 8 minder zou kunnen worden. Maar het is momenteel zo erg dat ik heel stom gezegd wellicht op zoek ben naar een ''quick fix'' om het zo na bijvoorbeeld advies of kuur of whatever weer zelf te kunnen doen. Want momenteel heb ik het idee dat wanneer ik dit niet zou doen bijvoorbeeld snel minder gemotiveerd zou raken het voort te zetten, terwijl het zo belangrijk is....

Dat het voorstel nergens op slaat kan ik inkomen, echter dan is mijn vraag, hoe zou ik dit process kunnen versnellen? Clenbuterol is mij eerder al eens aangeraden, maar tot nu toe altijd afhoudend van geweest want weet niet wat ik kan of moet verwachten.

Een ECA stack als T5 leek weinig baat te hebben behalve dat ik werkelijk weken achter elkaar niet langer sliep dan een uur of 3 ALS ik al in slaap kwam. ( in combinatie met trainen ging het wel wat sneller, maar de nadelige effecten van dat middel waren ook goed aanwezig dus )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit zoveel bs gelezen in 1 post,lekker weg blijven van hormonen
Je voeding is niet altijd in orde
Je traint op en aan een paar jaar

En als je toch wil gebruiken
T3 50mcg per dag eventueel verhogen
Maar zolang je te veel in je mond stopt zal je niet afvallen

Oja je vriend is de grootste debiel ooit weet/snapt er niks van
 
Ik heb nog nooit zoveel bs gelezen in 1 post,lekker weg blijven van hormonen
Je voeding is niet altijd in orde
Je traint op en aan een paar jaar

En als je toch wil gebruiken
T3 50mcg per dag eventueel verhogen
Maar zolang je te veel in je mond stopt zal je niet afvallen

Oja je vriend is de grootste debiel ooit weet/snapt er niks van
Bedankt voor je reactie.

Ik begrijp dat het een hoop bullshit is volgens jouw mening, ik kan me hierbij natuurlijk aansluiten. En begrijp je ook dat het een hulpvraag is? T3 + eventueel verhogen lijkt je een goede stap? Natuurlijk let ik nu erg op het eten, dat zal nog beter worden. Zoals ik zeg, ga ik morgen zitten voor een beter schema wat wellicht wel zou kunnen helpen, zeker omdat ik ook niet veel kan bewegen en ik maar een zittend beroep heb vanwege bovenstaande klachten.

En aangezien er behoorlijk hoge nood is om minder stress te veroorzaken in mn gewrichten is dit hard nodig en zal ik me dus ook streng aan gaan houden.

Ik verwacht ook geen korte weg, enige wat ik eigenlijk wil vragen of er enig advies is over waar ik moet beginnen en aan moet denken.

Training is nu bijvoorbeeld: Maandag: borst/triceps Dinsdag: onderrug en lichtjes mijn benen, dit om het wel te blijven ''smeren'' Woensdag: Rug/biceps Donderdag: Schouders/buik( ook buik wordt bemoeilijkt door heupgewricht ) Vrijdag: Zwemmen Zaterdag: combinatie van verschillende spiergroepen en zondag is de sportschool gesloten.

Het is niet dat ik wil/moet gebruiken. Het is meer dat wanneer je er al jaren tegenaan loopt en je telkens weer operaties tussendoor hebt gehad en dat nu voorbij lijkt te zijn dat je bang bent dat het opnieuw mis zal gaan. Om dit te toen vermijden vraag ik hier ook om de hulp! Zie het niet als alleen als bullshit maar als een hulpkreet van iemand die hiermee worstelt al vele jaren lang. Ik kom vanaf 84kg met een krappe 11% vetpercentage. Alleen door alle eerdere en huidige beperkingen ben ik het spoor gewoon even kwijt. Ik zou het meer willen beschrijven als ik vraag hier om hulp om er een beter mens van te worden, minder beperkingen en genieten van alles wat nog wel kan en wat gaat kunnen op het moment dat ik met de juiste informatie wordt voorzien wordt. Ik zal hier dan ook mijn updates posten. Ik vraag hier om hulp omdat het ook nergens anders kan. De ervaringen hier op het forum wegen zwaarder voor mij dan mensen die het uit een boekje hebben mogen leren.

Ik waardeer uiteraard je feedback. Van iedereen! Dus alvast bedankt daarvoor.

Edit: mag ik er morgen niet uitkomen, zou ik graag advies hebben, morgen wordt opnieuw mijn vetpercentage berekend en daarop een schema gemaakt. Ik zal deze dan ook hier posten.
 
Laatst bewerkt:
Niet kuren.
 
Afvallen is een kwestie van onder onderhoud eten eet je er onder val je af zo simpel is het. Een goed voeding schema en een beetje discipline en je zit zo weer op 10%. Vraag desnoods een personal trainer om een schema te maken is goedkoper dan t3. Jwdoetookmee is op dit moment druk met personal training wie weet kan hij iets voor je betekenen succes

Mocht je dan toch t3 willen gebruiken start dan met 50mcg en als je aanvoelt meer aan te kunnen verhoog dan naar 75 enzovoort
 
Afvallen is een kwestie van onder onderhoud eten eet je er onder val je af zo simpel is het. Een goed voeding schema en een beetje discipline en je zit zo weer op 10%. Vraag desnoods een personal trainer om een schema te maken is goedkoper dan t3. Jwdoetookmee is op dit moment druk met personal training wie weet kan hij iets voor je betekenen succes

Mocht je dan toch t3 willen gebruiken start dan met 50mcg en als je aanvoelt meer aan te kunnen verhoog dan naar 75 enzovoort

Nogmaals bedankt voor opnieuw je reactie.

Ik heb morgen inderdaad contact met een personal trainer die met mij mee gaat kijken wat betreft het voedingsschema en past hier eventueel ook mijn training schema op aan.
Ik zal deze wanneer ik m duidelijk heb ook hier posten, erg benieuwd naar de reacties er op en eventuele op of aanmerkingen.

Daarnaast begrijp ik echt wat je zegt, en zal er streng op letten. Bedankt dat je zo actief hebt gereageerd.


Voedingsschema voorheen: Ontbijt: Whey met water + bijv. 60gr. brinta + 100gr roodfruit
subs: multivitamine, omega 3 en d3.

Tussendoor: 250gr magere kwark + 20gr ongezouten noten OF 1 stuk fruit ( geen banaan ) + 20gr noten.

Lunch: 4volkoren boterhammen dubbel belegd met kipfilet. OF 3 crackers met hetzelfde. hierbij onbeperkt groente.

Tussendoor: 3 hele eieren ( gekookt of als groente omelet ) of eiwitreep of 2 rijstwafels met 100gr zalm, tonijn of makreel.

Avond eten: 150gr. kip/biefstuk/mager rundvlees + max. 100gr ongekookte rijst of pasta. Of 300gr zoete aardappelen of 1,5 volkoren wrap + onbeperkt groenten! ( muv erwtjes en wortelen) vlees wordt gemaakt in kokosolie.

Avond snack: 250gr magere kwark + 2 schijven ananas/mango/of 2 kiwi's

Post workout: whey met water + banaan
 
Laatst bewerkt:
Ik denk zet dit nog eens los er bij, maakt het wat overzichtelijker voor me.

Voedingsschema voorheen: Ontbijt: Whey met water + bijv. 60gr. brinta + 100gr roodfruit
subs: multivitamine, omega 3 en d3.

Tussendoor: 250gr magere kwark + 20gr ongezouten noten OF 1 stuk fruit ( geen banaan ) + 20gr noten.

Lunch: 4volkoren boterhammen dubbel belegd met kipfilet. OF 3 crackers met hetzelfde. hierbij onbeperkt groente.

Tussendoor: 3 hele eieren ( gekookt of als groente omelet ) of eiwitreep of 2 rijstwafels met 100gr zalm, tonijn of makreel.

Avond eten: 150gr. kip/biefstuk/mager rundvlees + max. 100gr ongekookte rijst of pasta. Of 300gr zoete aardappelen of 1,5 volkoren wrap + onbeperkt groenten! ( muv erwtjes en wortelen) vlees wordt gemaakt in kokosolie.

Avond snack: 250gr magere kwark + 2 schijven ananas/mango/of 2 kiwi's

Post workout: whey met water + banaan
 
kuren om gemotiveerd te blijven, daar gaat het natuurlijk al fout.. van gear ga je geen vet verliezen, gooit wel je metabolisme omhoog..

post je voeding eens met voedingswaardes.. meten is weten.
 
kuren om gemotiveerd te blijven, daar gaat het natuurlijk al fout.. van gear ga je geen vet verliezen, gooit wel je metabolisme omhoog..

post je voeding eens met voedingswaardes.. meten is weten.

Ik ga het berekenen, ben echter nog niet echt handig dit alles er bij te zoeken, had al wel een mooi excel document hier gevonden. Dus ga even kijken of me dat daarmee lukt.

In ieders geval bedankt voor je reactie.
 
als je echt wil knallen maat, spuit test erin 1-5 weken, t3 en een kickstart winstrol

Dat ie maat zei, moest al genoeg aanwijzing zijn dat hij slecht advies aan het geven was
 
Back
Naar boven