MuscleMeat

Humagro

Bezoekers in dit topic

patser928

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
202
Waardering
0
ik was op www.teenbodybuiliding.com aan het lezen en zag opeens het product humagro staan. wat in principe hgh is alleen niet voor te injecteren maar als pilletje voor onder de tong.

ik weet dat dit spul in amerika wel legaal is en in europa niet maar je schijnt het zo te kunnen bestellen ook voor landen buiten amerika en geen eens zo duur??

ik vind er trouwens helemaal niets over in de nederlandse zoek machines!


Humagro is a homeopathic growth hormone designed for men and women who want weight loss without dieting and exercise. Increase lean muscle, improve muscle tone, remove wrinkles and fine lines, eliminate cellulite, balance hormones, improve energy, rejuvenate organs, slow and reverse aging, improve coïtusual performance, get younger looking skin, and many other benefits.

This may sound too good to be true, but clinical studies have shown these to be the effects that Growth Hormone (hgh) has on the human body!

Don't take our word for it. Our prices on ASN's Humagro are so low that you can start seeing the results for yourself.


Excellent weight loss without dieting or exercising
Higher energy levels
Hair regrowth
Sharper vision
The just list goes on and on

HGH is on sale now whether you live in the US, Canada, Germany, etc.
 
voor zover ik er verstand van heb is HGH niets anders dan een eiwitmolecuul bestaande uit 191/192 aminozuren.
EN zoals je weet worden eiwitten afgebroken in je maag/darmkanaal. dus je hebt er totaal nix aan.



groeten
 
Omdat het onder je tong smelt gaat het merendeel direct de bloedbaan in. een klein deel zal je doorslikken en heeft weinig effect. Maar wat in de bloedbaan komt wordt niet meer afgebroken door het maag/darmkanaal
 
ja maar dit zijn toch pilletje's voor onder de tong ...zodat het meteen word opgenomen in de bloedbaan en ik heb bovendien op een site over hgh gelezen dat in een test met orale hgh er inderdaad bij 2 op de 10 ofzo niets gebeurde
 
ik lees er nu trouwens ook al over op een nederlandse site waar je het ook kunt bestellen ik d8t die schit was illegaal in nederland???
 
Originally posted by patser928
ik lees er nu trouwens ook al over op een nederlandse site waar je het ook kunt bestellen ik d8t die schit was illegaal in nederland???

even me zelf corrigeren :eek: wat ik op die nederlandse site las was volgens mij geen hgh maar een hgh releaser weer eff iets anders.....oeps:D
 
oraal werk HGH of STH nooit.
 
Originally posted by admin
oraal werk HGH of STH nooit.

nee ik geloof er ook niet zo in...dus toch maar gewoon echte hgh gaan kopen heb het trouwens gezocht op internet en je kan het gewoon zonder recept bestellen uit amerika en ze leveren ook gewoon aan europa maar ja wel eff 1500 dollar voor 126 ui
 
Oplichting

Wees blij dat die rommel in Nederland niet verkocht mag worden, want het werkt voor geen meter. Ik heb er zelf ervaring mee en je bent alleen maar je geld kwijt zonder dat je er ook maar iets voor terug ziet.
Had dit product wel gewerkt, dan was het allang één van de meest populaire illegale anabolen geweest en had je er ook via je anabolendealer aan kunnen komen.
 
Originally posted by patser928


nee ik geloof er ook niet zo in...dus toch maar gewoon echte hgh gaan kopen heb het trouwens gezocht op internet en je kan het gewoon zonder recept bestellen uit amerika en ze leveren ook gewoon aan europa maar ja wel eff 1500 dollar voor 126 ui

Kijk je wel uit welke je bestelt.............ik noem maar voor de gein de serostim export kits......................die totaal niet gemaakt worden.


Enne die 1500 euro is voor 1 maand he!! dus maal drie en das dan alleen de hgh :D
 
mmm het staat er al homeopatisch.. en dat werkt per persoon anders.

Echte HGH werkt het beste.. en 1500 voor 126 ui is duur..
je kan het hier al krijgen voor 1000 voor 200ui in orginele kits..
 
en 20 ui per week dus 1000 euro voor 10 weken :D
 
Back
Naar boven