MuscleMeat

human grade Femara (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

krieltje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2004
Berichten
11.684
Waardering
367
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Luitjes,graag een vraagje aan ervaren Femara gebruikers.

Op het moment gebruik ik femara,voor al een paar dagen,human grade.

Probleem is dat het gecoate tabs zijn,die ik eigenlijk door moet snijden,om een lage dosis binnen te krijgen.Ze zijn 2,5mg per stuk
Zit nu op een hele tab,maar dit is zo overdone,dat ik bijwerkingen krijg zoals een behoorlijk oedeem.En echt niet een beetje,alsof ik op 10iu HGH zit pd

Ik hoorde dat je de tabs niet door mag snijden,ivm het uitschakelen vd werkzame stof in de maag.Daarom zijn ze gecoat.

heeft iemand ervaring met gesnede tabletten,of zal ik er 1tje nemen om de paar dagen,wie weet hier iets op.Wie weet er ook een goede dosering,ik hoorde nl dat 0,5mg al voldoende moet zijn.Dat betekend 1 tab in de 5 dagen.Kan dit,of beter snjden,met het risico dat het niet werkt,omdat de stof niet beschermd is door de coating.
 
staat nix over eventueel snijden
 
medische dosering is dan ook gewoon 2.5mg.

ik zou eens proberen om de 3 dagen een tab te nemen.
 
halfwaardetijd is 2 dagen volgens de bijsluiter.Volledige reabsorbtie gebeurd in de maag.
Die coating is voor een retard afgifte.
Bijsluiter verteld alleen over lager gedoseerde tabs.

Weet iemand btw of underground labs femara hebben,of alleen ari.Omdat Ug labs geen gecoate tabs hebben,zou ik als richtlijn kunnen nemen dat ik ze doorsnij.

Kan iemand dit ff lekschieten?
 
ik heb vloeibare femara van EPL. 2.5mg/ml.
 
ja dat is idd ook niet gecoat,maar wordt door het mondslijmvlies opgenomen,das ook weer anders.
 
Als de halfwaardetijd 2 dagen is kan je iig proberen om de 2 dagen 1 tab te nemen, kijken of dat helpt.
 
ga een kwartje eod nemen.Letro is behoorlijk heftig,kijk iig of dit voldoende is.Half tabbie is ook 1,25,das nog veel,dus kwartje is 0,62,is 0,31 pd.
Kep nu oedeem door 2,5mg pd niet normaal...............nam het tegen de vochtbloat van Test E hoe ironisch
 
vaag hoor.
ik zit op 2.5mg ED en heb nergens last van :D
 
Vindt het wat veel.
Zonder oestrogeen,geen cholesterol bij mannen.Doe dit uit pure noodzaak.
Dus probeer de iname zo laag mogelijk te houden.Letro is uiterst sterk,ik wil geen gedonder met mijn lipides.En een oestrogen/libido crash.
Mijn raad aan jouw is ook bro,om wat te minderen met de hoeveelheid,gewoon vriendelijk advies.

Tis echt rotzooi die Femara,dit is ook HG,weet niet of UG idd de lading dekt,daar zijn de meningen ook over verdeelt,vandaar mijn keuze op HG
 
vraag aan apotheker als het niet op bijsluiter staat, normaal moet dit vermeld staan hoor
 
Vindt het wat veel.
Zonder oestrogeen,geen cholesterol bij mannen.Doe dit uit pure noodzaak.
Dus probeer de iname zo laag mogelijk te houden.Letro is uiterst sterk,ik wil geen gedonder met mijn lipides.En een oestrogen/libido crash.
Mijn raad aan jouw is ook bro,om wat te minderen met de hoeveelheid,gewoon vriendelijk advies.

Tis echt rotzooi die Femara,dit is ook HG,weet niet of UG idd de lading dekt,daar zijn de meningen ook over verdeelt,vandaar mijn keuze op HG

dank voor je advies. echter is mijn reden van gebruik anders dan die van jou.. ik probeer bestaande gyno te verwijderen, wat overigens wel lijkt te lukken.

ik hoop dat de gyno snel weg trekt, want ik weet dat letro link is.. je hebt idd oestrogenen nodig! wsch heb je wel een goed punt m.b.t. HG-UG.......
 
Het is idd rotzooi...en bestaande gyno zal het NIET verwijderen. Je zegt zelf het lijkt te lukken, maar geloof mij, dat lijkt alleen maar zo. Gyno die je pas korte tijd hebt (dmv kuren) zal er wel door weggaan. Maar zoals Krieltje zegt het is rotzooi. Heb het zelf vorig jaar gehad tegen bloat en gyno...het vocht bleef ik houden (ws dus ook oedeem, nam ook zon 2.5 pd) maar de gyno trok wel weg. Helaas krijg je erna wel een behoorlijk heftige libido EN oestrogeencrash (pas na langere tijd) als je het te hoog doseert zoals ik dus deed. Ik blijf er lekker vanaf.
 
mijn gyno is van deze kuur.
en na letro begint mn nolvadex nakuur... rebound zal hopelijk meevallen!
 
ey krieltje, hoe kan je nou van femara iets als edema krijgen ?
Het verwijderd toch juist heel veel oestrogeen zodat je daar geen last van krijgt of werkt het bij een hoge dosering omgekeerd ?
 
Vindt het wat veel.
Zonder oestrogeen,geen cholesterol bij mannen.Doe dit uit pure noodzaak.

wat bedoel je precies?

en het verbaasd me dat je oedeem hebt.. hoe kan dit :S ik heb het 5 maanden op 2.5 ed genomen en had nooit last van oedeem.. had ook geen libido die 5 maanden....
 
Back
Naar boven